Limmet Postad 12 Mars , 2012 Rapport Share Postad 12 Mars , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SiiCards Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 jag check synar flop tänker mig inte att han kommer bluffa 2 gator + vi får värde av bluffs. sen donkar jag om vi träffar något bra men som spelad syna även om det är close Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 "degar är fisken" "lite för passiv" Får inte ihop hur du kan motivera din syn då. Check lär väl vara >>> betfold jag check synar flop tänker mig inte att han kommer bluffa 2 gator + vi får värde av bluffs. sen donkar jag om vi träffar något bra men som spelad syna även om det är close Var chofritz tanke också men har klurat vidare o tror verkligen vi vill beta, våran range är ju superstark på brädan så vi orkar ju verkligen dega turn som bluff om vi skulle få en syn också. Hade det varit byn som öppnat o vi trebettat hade AQ nog varit tillräckligt stark för att checksyna men nu har vi väl nästan inget annat att bluffa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SiiCards Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Check lär väl vara >>> betfold Var chofritz tanke också men har klurat vidare o tror verkligen vi vill beta, våran range är ju superstark på brädan så vi orkar ju verkligen dega turn som bluff om vi skulle få en syn också. Hade det varit byn som öppnat o vi trebettat hade AQ nog varit tillräckligt stark för att checksyna men nu har vi väl nästan inget annat att bluffa med? nu när jag tänker lite mer på det så tror jag jag tycker om den linjen mer lite oftare än jag gjorde innan. låg fold till flop cb en tendens att vilja försvara sina händer och en hög pfr så kör vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 14 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 Två frågor: Var äter man Stockholms godaste pastarätter? Var äter man Stockholms mest prisvärda pastarätter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 14 Mars , 2012 Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 Två frågor: Var äter man Stockholms godaste pastarätter? Var äter man Stockholms mest prisvärda pastarätter? Mitt tips är Nostrano på Timmermansgatan. Bästa italienarn jag vet iaf... http://www.nostrano.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 15 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2012 Mitt tips är Nostrano på Timmermansgatan. Bästa italienarn jag vet iaf... http://www.nostrano.se/ Ty, ska testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 15 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2012 Känner mig utanför när resten av dagboken får spela highstejks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 Mars , 2012 Rapport Share Postad 15 Mars , 2012 Känner mig utanför när resten av dagboken får spela highstejks mvh bra morgon (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 15 Mars , 2012 Rapport Share Postad 15 Mars , 2012 mvh bra morgon (: Snöggt! Var får man den vita bakgrundsfärgen i HM2 på grafen? Min e svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 Mars , 2012 Rapport Share Postad 15 Mars , 2012 Snöggt!Var får man den vita bakgrundsfärgen i HM2 på grafen? Min e svart. Minns inte var jag hitta den inställningen, fanns två teman att välja på iaf någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoyleAxe Postad 15 Mars , 2012 Rapport Share Postad 15 Mars , 2012 Settings/Theme/Default gör att du får ljus graf (även övrigt exl. hud byter till ljust tema) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Mars , 2012 Rapport Share Postad 21 Mars , 2012 ATH. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 24 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2012 Rör mig sakta men säkert uppåt i stakes igen. Blir lite lugnare avancemang denna gång då jag verkligen behöver pengarna iom ett planerat lägenhetsköp, så Opteron och yenn får stå för attackskottandet för stunden =) Är för tillfället 169k från ATH, men har pluggat lite poker och hittat en del läckor senaste tiden så det kommer nog gå snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Mars , 2012 Rapport Share Postad 25 Mars , 2012 Vi var rätt semitaggade på att åka ner o spela ept-finalen i monte carlo men verkar inte vara skattefritt, korrekt uppfattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2012 Vi var rätt semitaggade på att åka ner o spela ept-finalen i monte carlo men verkar inte vara skattefritt, korrekt uppfattat? Vet att jag läste i någon annan tråd om någon som skattat på vinst därifrån iaf Edit: var nog i ramz dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Dumt att fokusera på just månadresultat osv, men fy fan vilken skön vändning! Någonstans mellan hand 10k och 20k bestämde jag mig för att räkna lite på några händer och hittade genast ett gäng ordentliga läckor. Det har rullat på rätt så bra sen dess! Edit: Lyckades vinna på en torsdag också! Har tydligen negativ winrate på torsdagar om jag tar all hands i HM. Kan eventuellt hänga ihop med att jag varit bakis 90% av alla torsdagar senaste 3 åren =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Mycket fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 bra jobbat =) vilka stakes har det gnetats på efter den jobbiga starten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Snyggt jobbat. Graf i bigblinds också, please. Vill må sämre än jag redan gör över allas tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 29 Mars , 2012 Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Vi var rätt semitaggade på att åka ner o spela ept-finalen i monte carlo men verkar inte vara skattefritt, korrekt uppfattat? Det är korrekt uppfattat, MC är inte skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Vackert! Mycket fint bra jobbat =) vilka stakes har det gnetats på efter den jobbiga starten? Ty! Blandade stakes 2/4 och uppåt =) Nästa mål blir att komma upp till 0 på denna graf, vilket då skulle innebära ATH =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Snyggt jobbat. Graf i bigblinds också, please. Vill må sämre än jag redan gör över allas tur Fick inte med dig i förra svaret, men tack =) Är precis på allin-ev räknat i bb, och båda kurvorna går spikrakt uppåt från hand 20k eller så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Rekordmånad! Självklart mycket nöjd, ungefär lika nöjd som chofritz tror jag (: lätt på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts