Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Alltid läst här men aldrig postat tror jag. Tror vi spelade rätt mycket 2-4 och 2,5-5 för ungefär 1-1,5 år sedan om jag inte har fel , nickade Chofritz på SVS va? Sjukt kul att se att det har gått framåt för dig och att du utvecklats så pass att du siktar på millionmonths. Antar att viljan att utvecklats och volym spelar stor roll trots allt. Jävligt imponerande och stort GL i framtiden. :-)

 

Lol vad fel du har. Framgångskonceptet heter attackrulle i choffes fall :)

 

Stämmer att jag nickar chofritz på svs och att det spelades 2/4-5/10 en hel del för ungefär ett år sedan. Nickar du något man känner igen? =) Har iaf sedan dess, precis som level säger, skottat mycket aggressivt =) Har väl även haft hyfsade teoretiska kunskaper, semistabilt psyke (in b4 opteron) och en oändlig mängd tur ;)

 

Måste rusa till pariståget nu! GLGL du med! Kul med folk som postar i dagboken! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Springer löjligt bra för tillfället. Bokar dagen på 18k upp och ligger nu på stabila 65k ish upp för månaden. Yenn lyckades för övrigt plussa 18k han med så imorgon finns det hopp om att även han kan ta sig över 0-strecket för resan/månaden =)

 

Otroligt förvånad över hur mycket jag har gillat Frankrike. Hade uppenbarligen väldigt mycket fördomar och förutfattade meningar innan jag kom hit. Allt, utom möjligtvis maten (förmodligen beroende på att vi hamnat på lite fel ställen), har överträffat mina förväntningar rejält så det blir garanterat fler besök i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Springer löjligt bra för tillfället.(X) Bokar dagen på 18k upp och ligger nu på stabila 65k ish upp för månaden. Yenn lyckades för övrigt plussa 18k han med så imorgon finns det hopp om att även han kan ta sig över 0-strecket för resan/månaden =)

 

Otroligt förvånad över hur mycket jag har gillat Frankrike.(Y) Hade uppenbarligen väldigt mycket fördomar och förutfattade meningar innan jag kom hit. Allt, utom möjligtvis maten (förmodligen beroende på att vi hamnat på lite fel ställen), har överträffat mina förväntningar rejält så det blir garanterat fler besök i framtiden!

 

ρ(X, Y) = 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt najs!! GG WP!!!:-D

 

Ty mate!

 

2h sömn, 175e taxi i snöstorm som jag förlora, sen var förstås vårat ryan air det enda i frankrike som var i tid tillskillnad från oss så blir en till natt i detta förlovade land (:

 

Bra varm choklad har de iaf!

 

Yet another on time flight by ryan air!

 

105k svenska riksdaler på inet pokerz? eller 105k € på live? eller vad? hänger inte med riktigt haha,

 

dulls eller evro

 

Dollar på internetturande =)

 

Med Chofritz liv var det väl lettiska monopolpengar för extra värde

 

haha, va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni verkar gilla att njuta av livet samt ha väldigt mycket deg, så, vad för säng rekommenderar ni mig att köpa?

 

Vi rekommenderar IKEA:s nya sängar. Den av madresserna som passar dig bäst samt sultan toröd bäddmadrass.

 

Försöker jag undvika IKEA generellt men tror på deras madrasser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni verkar gilla att njuta av livet samt ha väldigt mycket deg, så, vad för säng rekommenderar ni mig att köpa?

 

Är fel person att fråga då jag kan sova i princip var som helst och således inte bryr mig så mycket. Har för tillfället säng och bäddmadrass från ikea som tog ca 1 min att välja ut men vet inte hur de står sig i konkurrensen för om du är känsligare lagd =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...