Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Blev ett ordentligt skott igår mot en superfisk, högre än jag någonsin spelat tidigare. Sprang i vanlig ordning som en gud och det hela slutade lyckligt =) Ingen rekorddag eller så men ett ganska fint plus =)

 

Bra morgon att vakna till breaking bad och how to make it in america =)

 

posta siffror plz 8-) palla teasa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får ni sluta fantisera, så bra går det inte =) Har dock sprungit som en gud sen heltok skrev sin post om att pokern var döende. Innan det har det varit stora swings fram och tillbaka mest, men det blir väl så när man inte gör annat än skottar :-) Jag är dock ganska säker på att mitt förväntade värde är positivt i alla högre games jag kör så det blir bara att jag flyttar ner i stakes om det går dåligt ett tag. Svenska spels 2550 vette fan om jag slår sådär jättehårt, men spelar det mest för att jag saknar att köra riktigt deep =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen korrelation med att du hänger mindre på baba?

 

8-)

 

Nja, jag gillar bamse och pedobear, de borde leka och skaffa finaste björnbebisen, Berit.

 

Jag spelar bra poker nu, vinner kanske 150krona varje dag, ska köpa massa latte på Coffehouse by George, nya favvofiket.

 

Förut lagade jag chili, den blev jette god.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är i london, jag har 100% itm i EPT men jag är ändå back på månadnen. ikväll har jag festat med "fashion designer"-studenter o önskar verkligen jag vore gay för livet vore så himla mycket enklare då. Skulle vara den bästa bögen!

 

 

rmen jag gillar tjejer men de måste ha fina ögon o fin kropp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag bor granne med baba, är det bra?

 

Jag var på Baba i onsdags. Var länge sedan jag var där nu, men för något år sen var man ju mer eller mindre onsdagsreg där. Långt ifrån lika ofta som Chofritz och Opteron men ändå hyfsat ofta. Tyvärr var det jättekasst i onsdags. Minns inte senast jag hade så tråkigt på krogen. Var inte i mode alls, och det gjorde givetvis sitt, men någonstans kändes det verkligen som att jag "gjort" Baba. Vi spelade ett par partier UNO i baren, och sedan knatade jag hem vid 1snåret. Tror faktiskt att det var sista gången jag var där. Har dock väldigt bra minnen därifrån förut. Tror det kan vara ett rekordbra ställe för vissa människor under en viss period i livet. Har lämnat den perioden. Dock fortfarande skyldig Chofritz en drink. Tror jag har en öl eller två innestående hos Opteron också...

 

Mvh,

Semigranne med Babas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är på födelsedagsfest i Gävle. Flickvännen spyr som en gris, livet leker :D back mycket för månaden i EV fast ungefär dubbelt så mycket plus ändå. Har en magisk graf. Spelat massa HU utan en aning, vilket såklart straffar sig. Ska till sandviken för grind/teori imorgon. Då kanske man får facit så att man kan fokusera på livets goda. Nu spyr hon igen... Fest :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är på födelsedagsfest i Gävle. Flickvännen spyr som en gris, livet leker :D back mycket för månaden i EV fast ungefär dubbelt så mycket plus ändå. Har en magisk graf. Spelat massa HU utan en aning, vilket såklart straffar sig. Ska till sandviken för grind/teori imorgon. Då kanske man får facit så att man kan fokusera på livets goda. Nu spyr hon igen... Fest :D

 

Kom gärna o hälsa på¨om du e i sandviken! Träffats en gång innan för läääänfgre sen på Göta källare me opteron

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pervers fest osv.

 

Nja =)

 

Kom gärna o hälsa på¨om du e i sandviken! Träffats en gång innan för läääänfgre sen på Göta källare me opteron

 

Aha, du bor i sandviken? Åker hem imorn, men kanske hinner käka eller nått på förmiddagen? Bara att droppa en line här eller PM f5ar sidan typ 24/7 =)

 

.

 

Fisk

 

Meeh, bör vara std för alla db skribenter att förvarna när dom besöker en ny stad. Hade varit roligt möts upp på en öl eller 2.:-)

 

Blev lite hastigt, men nästa gång =)

 

många pokerspelare i sandviken? : P /gävlebo

 

Vet en hittills =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...