Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Snyggt försök att försöka bli av med din bil grabben..

Inte för att du länkar den o erbjuder att köra ner den för 1k utan för att du skriver att den är perfekt för långa bilresor och bekväma stolar som tusan. :-P

 

hahah... Busted T_T underbart att åka 4 växlad 90hästars bil till andorra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säääkert, stekarkingen skulle aldrig sätta sig i en gammal Saab från 85.. du lekte krig när denna bil var i sitt prime!

 

Nej, men P3-människorna skulle kalla den retro och lägga 200k om den såldes i den rätta coola butiken, extra plus om affären heter något med farfar, och butiksinnehavarna är hippa naiva unga vuxna.

 

(ps. P3-människor är de som arbetar och lyssnar på P3. De som kallar alla pretentiösa, men i själva verket är väldigt pretentiösa själva. De är människor som leder gamla tanter över övergångsställen ena sekunden, till att nästa sekund peka fuck you åt väluppfostrade 10-åringar. De är människor som tror att det skiter i allt vad politisk korrekthet, men i själva verket är politiska korrekta. De är människor som spelar TV-spel för att det är retro, och fräckt. De är människor som har mössa på sig inomhus. Kulturellt är de halvintellektuella, fast de hatar allt vad finkultur är (så länge vi inte talar om hippa nytolkningar), men människor som annars inte har så mycket i skallen. (5^2)/3 skulle inte en P3-människa räkna ut. Nej, för logiska är de inte. Istället tycker de att det är coolt att diskutera gamla krig, och ägnar sig åt jävligt mycket hårklyverier. De vägrar generalisera och tror att den där ouppnåeliga utopin faktiskt går att uppnå om alla är snälla, öppna och kramar varandra)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, men P3-människorna skulle kalla den retro och lägga 200k om den såldes i den rätta coola butiken, extra plus om affären heter något med farfar, och butiksinnehavarna är hippa naiva unga vuxna.

 

(ps. P3-människor är de som arbetar och lyssnar på P3. De som kallar alla pretentiösa, men i själva verket är väldigt pretentiösa själva. De är människor som leder gamla tanter över övergångsställen ena sekunden, till att nästa sekund peka fuck you åt väluppfostrade 10-åringar. De är människor som tror att det skiter i allt vad politisk korrekthet, men i själva verket är politiska korrekta. De är människor som spelar TV-spel för att det är retro, och fräckt. De är människor som har mössa på sig inomhus. Kulturellt är de halvintellektuella, fast de hatar allt vad finkultur är (så länge vi inte talar om hippa nytolkningar), men människor som annars inte har så mycket i skallen. (5^2)/3 skulle inte en P3-människa räkna ut. Nej, för logiska är de inte. Istället tycker de att det är coolt att diskutera gamla krig, och ägnar sig åt jävligt mycket hårklyverier. De vägrar generalisera och tror att den där ouppnåeliga utopin faktiskt går att uppnå om alla är snälla, öppna och kramar varandra)

 

På tal om sexyterran liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, men P3-människorna skulle kalla den retro och lägga 200k om den såldes i den rätta coola butiken, extra plus om affären heter något med farfar, och butiksinnehavarna är hippa naiva unga vuxna.

 

(ps. P3-människor är de som arbetar och lyssnar på P3. De som kallar alla pretentiösa, men i själva verket är väldigt pretentiösa själva. De är människor som leder gamla tanter över övergångsställen ena sekunden, till att nästa sekund peka fuck you åt väluppfostrade 10-åringar. De är människor som tror att det skiter i allt vad politisk korrekthet, men i själva verket är politiska korrekta. De är människor som spelar TV-spel för att det är retro, och fräckt. De är människor som har mössa på sig inomhus. Kulturellt är de halvintellektuella, fast de hatar allt vad finkultur är (så länge vi inte talar om hippa nytolkningar), men människor som annars inte har så mycket i skallen. (5^2)/3 skulle inte en P3-människa räkna ut. Nej, för logiska är de inte. Istället tycker de att det är coolt att diskutera gamla krig, och ägnar sig åt jävligt mycket hårklyverier. De vägrar generalisera och tror att den där ouppnåeliga utopin faktiskt går att uppnå om alla är snälla, öppna och kramar varandra)

 

Jag HATAR hipsters. Speciellt när de har för små mössor på sig och tror att de är bättre än alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag HATAR hipsters. Speciellt när de har för små mössor på sig och tror att de är bättre än alla andra.

 

haha GOT YA!.. skicka 50 usd till mitt ps konto då? jag är så jävla hispter så det finns inte, lyssnar på håkan hellström atm.. Om du älskar mig, kommer jag lämna dig.. och om DU lämnar mig, kommer jag älska deeei..

 

eller gäller det nissegrejset om att du inte höll i träningen/kost/skola vad det nu var så skulle du ge någon du hatar pengar? en toppen idé btw.. jag klagar ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt försök att försöka bli av med din bil grabben..

Inte för att du länkar den o erbjuder att köra ner den för 1k utan för att du skriver att den är perfekt för långa bilresor och bekväma stolar som tusan. :-P

 

det är nu du får möjligheten att skriva att detta inlägg var en re-level...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste köpa en bil, drar som sagt ner o bor tre månader i andorra där jag tänkte åka bräda hela våren. Planen är att vi ska bila ner och bila upp och sälja bilen när vi är tillbaka.

 

30k lagom summa att lägga?

 

Hyfsat bekväm att motorvägscruza, hyfsat driftsäker så vi inte åker på nån jättereperation för 25k, lätt att sälja vidare på våren utan märkbar värdeminskning.

 

Vad rekommenderar ni?

 

SAAB 9-5?

 

Varför androrra om du vill åka bräda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...