Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå :lol:
Matten mår inte så bra va?

om dom anammar funkyfish mål så borde de vara baserade på sina egna åldrar istället för funkyfish ålder, om dom gör det så mår matten bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg trap FUNKYF1SH :mrgreen: Fångade självaste gdaily och allt. Hur som helst, det är ytterst få 48-åringar jag skulle vilja ligga med uppskattningsvis och halva min ålder är inte riktigt aktuellt ännu =)

 

Vaknat upp lite småförkyld och kört grind liggande i sängen. Funderar på att ta mig till gymmet, men då måste man ut i snön. Ser iofs ut att vara en rätt fin dag utanför sängfönstret så kanske är värt det trots allt. Blev riktigt grindmotiverad när jag såg snön. Vore så underbart att komma ifrån landet bara för några veckor iaf denna vinter.

 

Time to call mr Opteron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

whine whine. Slösat bort hela denna dag hittils, tänkte jag skulle plugga spanska iaf så gick o satte mig på mitt favoritcafe och åt frukost, lärde mig en glosa och sen fortsatte jag slösa tid. hmmm

 

edit: verkar fett onödigt att ligga med någon dubbelt så gammal som en själv, väldigt enkelt dock också så lågt livsmål :P

 

Time for Robin Sharma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inte när man ska vilja ligga med en som är hälften så gammal heller, jag hoppas jag har stadgat mig vid den åldern.

 

Eller alltså, inget jag kommer sträva eftersom jag hellre är stadgad vid den åldern än har som mål att ligga med en 21 åring när jag är 42.

 

Stadga sig med en 21-åring när man är 42, bra plan! :D

 

Biljard nu. Ska krossa en polare. Blir enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle bara tacka för boktipset i början av dagboken.. /me like :D

 

Kul att höra! Verkar vara många som gillat den boken =)

 

 

Bokade precis en tripp till London nästa vecka. Jag flyger med ryan air till Gatwick istället för Stansted vilket jag aldrig gjort förr så det ska bli intressant. Plockar med datorn så risken finns att det blir några timmar grind också =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar ganska seriöst på att köpa ett förstahanskontrakt svart. Finns ju massa teorier men jag tror iaf verkligen inte på att bostadsrätt är vettig investering på 10-30 års sikt i dagsläget.

 

Som läget är nu sitter jag med en rätt episk lägenhet som jag hyr i andra hand som ändå inte känns som "min" eftersom den ju inte är "min". Kostar 10k i hyra, har max 600k i pengar om jag samlar ihop allt och dåliga möjligheter att låna.

 

känns rätt risky att belåna sig 3 miljoner för att köpa 50 centrala kvadrat, skönare att lägga 3-400k och vara skuldfri?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...