Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Varför höjde du e-8 handen?

 

För att jag inte trodde att han skulle orka folda typ TT, 99, eventuellt AK, AQ, men bättre hade väl varit betsyn om jag fick spela om handen, då tidigarenämnda händer förmodligen försöker få in mer pengar tidigare. Han hade fiskiga stats, men jag tror att han spelade ganska okej postflop, och var ganska tight, så när han 3-betar river tror jag att han i princip alltid har AT. Explofold typ. Inte säker på att den är bra iofs. Men som sagt, betsyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat poker på flera dagar trots rekordstart på månaden. Hann in 20 min innan stängning på tisdagsnatten och droppade några snabba buyins på 5/10. Verkligen helt fel i varje pott (vet verkligen inte varför jag fick för mig att svs skulle börja stänga 2:30, som de gjort senaste typ 4 åren, kl 1:30 som gällde givetvis :-D ). Får väl se det som att jag har vilat mig i form inför imorgon.

 

Nu blir det alkohol i förorten! Och imorgon båtupptagning och sedan SM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat poker på flera dagar trots rekordstart på månaden. Hann in 20 min innan stängning på tisdagsnatten och droppade några snabba buyins på 5/10. Verkligen helt fel i varje pott (vet verkligen inte varför jag fick för mig att svs skulle börja stänga 2:30, som de gjort senaste typ 4 åren, kl 1:30 som gällde givetvis :-D ). Får väl se det som att jag har vilat mig i form inför imorgon.

 

Nu blir det alkohol i förorten! Och imorgon båtupptagning och sedan SM.

 

Hoppas du eller jag vinner main, för vinner jag blir jag rik. Vinner du, får jag mig en present :D:D:D:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom ingen skrivit vidare kan det meddelas att det fortsatte med ca 14 öl, vidare till 7eleven för mer folköl, vidare mot hemmafest med jäger men någonstans på vägen sprack det o chofritz fick handfängsel, blev stulen på Iphone av securitas och gick hem från fyllecellen vid 11 på morgonen med 1.39 promille. Lite bakis tror jag han va sen med =)

 

Själv har jag inte superlust att skriva dagbok men kan iaf skriva om prylar jag har köpt inför vintern =)

 

jackan ser ut såhär:

 

large.jpg

 

Två nya snowboards har det blivit med, en Burton Restricted Easy livin flyin V som mys/lek-bräda:

 

new-burton-snowboards-2011-restricted-easy-livin-flying-v.jpg

 

och en Jones flagship med de bästa flux-bindningarna för när det är riktigt roligt =)

 

http://www.jonessnowboards.com/boards/flagship

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...