Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Tycker nog inte att du behöver amfetamin för att bli speedad :) personligen tycker jag alkohol är mycket bättre än all jag prövat då det ger mig total hybris :D förmodligen skulle jag väl bli hookad som fan på koks så bäst att undvika imo.

 

Hade ett riktigt givande samtal häromdagen, med en kille i min projektgrupp, om att sätta mål, disciplin, filosofi, medvetande osv. Blev riktigt inspirerad och tog en två timmars promenad hem från KTH tänkandes hela vägen. Fick mig att inse att disciplin kommer naturligt när man har ett starkt mål.

 

Grind hos erik igår, slutade troligtvis back. Har tiltat sönder mot sneakyjack som hittar nötter mot mig varje hand. Spelat riktigt illa mot honom dessutom så han är nog upp x antal buyins, där x är ett reellt tal > 10. Ikväll blir det lightfylla på baba mums mums :)

 

Edit: skrivet från ifeun därav bristen på lång utläggningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läst igenom dagboken från början till slut. Väl värd läsning. Flummig bok - jag tar aldrig åt mig av de där filosofiska böckerna. Något lärde jag mig dock, när jag tänkte poängtera att spirituell inte alls betyder engelskans spiritual höll jag inne eftersom att jag bara snodde eran lycka (eller hur fan det nu var). Rekommenderar Er att läsa How to win friends and influence people (bra bok, och appealing titel för sådana som mig, HEH).

 

Runkade ett antal gånger till era fyllehistorier, keep them coming, vill dock ha mer sexnoveller. Mer sjuka grejer i sängen, tack.

 

Diggar hur du kombinerar allmän Lidingö-attityd (eller iaf vår wannabees uppfattning om er Lidingöare), så som mutning för att bära väskor et cetera, med mer random sosseattityd (hey, I don't give a fuck that's she's illegal). Jag gillar't. Sen att ni inte är braindöda (som man kanske kan tro), gör det hela så mycket skönare, det behövdes nästan för att bevisa att era namn inte slutar på Y.

 

Ehh, Opteron, HP på lördag? 2.0 och handels? Samma mål där då, insett att det här iaf inte kommer göra mig rik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läst igenom dagboken från början till slut. Väl värd läsning. Flummig bok - jag tar aldrig åt mig av de där filosofiska böckerna. Något lärde jag mig dock, när jag tänkte poängtera att spirituell inte alls betyder engelskans spiritual höll jag inne eftersom att jag bara snodde eran lycka (eller hur fan det nu var). Rekommenderar Er att läsa How to win friends and influence people (bra bok, och appealing titel för sådana som mig, HEH).

 

Runkade ett antal gånger till era fyllehistorier, keep them coming, vill dock ha mer sexnoveller. Mer sjuka grejer i sängen, tack.

 

Diggar hur du kombinerar allmän Lidingö-attityd (eller iaf vår wannabees uppfattning om er Lidingöare), så som mutning för att bära väskor et cetera, med mer random sosseattityd (hey, I don't give a fuck that's she's illegal). Jag gillar't. Sen att ni inte är braindöda (som man kanske kan tro), gör det hela så mycket skönare, det behövdes nästan för att bevisa att era namn inte slutar på Y.

 

Ehh, Opteron, HP på lördag? 2.0 och handels? Samma mål där då, insett att det här iaf inte kommer göra mig rik.

 

Haha skönt inlägg! Om du skriver såhär så antar jag att man borde ögna igenom din dagbok också =)

 

Är ordentligt med sosse med Lidingömått mätt har till exempel aldrig (sanning med modifikation) satt min fot på en stureplansklubb eller ägt mer än 100k kr. Angående tjejernas ålder så antar jag att du syftar på opteron =) Och sist men inte minst vill jag poängtera att jag är i allra högsta grad braindöd ;-)

 

Angående boktipset så är den sedan länge avverkad och det är inte för inte som den anses vara en av de stora klassikerna inom självhjälpsgenren. Blev också lite sugen på högskoleprov och handels, kanske man borde styra. Hur svårt kan det vara liksom? =) Min polare fick ju 2.0 i gymnasiet och kommer ju aldrig i hela mitt liv skriva sämre än honom. Hörde dessutom rykten om att orddelen var bantad till förmån för logiska delar så då känns det ju som ett surebet :mrgreen: Fast det är väl för sent att anmäla sig, ohh well... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerupdate:

 

Har än en gång lyckats stympa rullen med diverse obehagliga utgifter, bland annat tandläkarräkningar för ett par tusen, så nu blir det pedantiskt tandborstande och tandtrådande ett tag framöver. Poker rullen, aka livsrullen, är nere på 25k kr, så det är riktigt bra läge för att springa över EV nu (igen). Jag ser dock optimistiskt på framtiden och ska pressa in redigt med händer nu i slutet på månaden för att sedan någon gång 27-28 flyga till London och hälsa på syrran, eller okej jag erkänner, såg just att dessa skönheter som tydligen ska bo i den engelska huvudstaden:

 

cokeCan250ml.jpg

 

Lagom till svs online-SM planerar jag att ha en rulle för 5/10. Om så ej är fallet, planerar jag att vinna SM. Skulle jag hamna i det mycket osannolika tillstånd då båda dessa planer har misslyckats så kommer jag att köpa en flygbiljett till Amsterdam för att hälsa på en polare och där bli oändligt full. Notera att plan 1 och 2 inte utesluter plan 3!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ta droger är ju jättekul om jag gör det med folk man litar på och i en säker miljö. Jag tycker ju det är glammigare med MDMA men whatever. Tänk på att ha nån form av röka hemma som nedåttjack. Trist när man kommer hem från efter-efter-efter festen 16.00 och inte kan sova på ytterligare 12 timmar. Det här med bakfyllan är ju sjukt individuellt. Är du ej neurotiskt lagt och i bra fysisk form så ska det ju inte vara så jobbigt. Förövrigt så är ju flashbacks forum utmärkt för information om sånt här. Dem är som Phil Galfond i knarkkunskap helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läst igenom dagboken från början till slut. Väl värd läsning. Flummig bok - jag tar aldrig åt mig av de där filosofiska böckerna. Något lärde jag mig dock, när jag tänkte poängtera att spirituell inte alls betyder engelskans spiritual höll jag inne eftersom att jag bara snodde eran lycka (eller hur fan det nu var). Rekommenderar Er att läsa How to win friends and influence people (bra bok, och appealing titel för sådana som mig, HEH).

 

Runkade ett antal gånger till era fyllehistorier, keep them coming, vill dock ha mer sexnoveller. Mer sjuka grejer i sängen, tack.

 

Diggar hur du kombinerar allmän Lidingö-attityd (eller iaf vår wannabees uppfattning om er Lidingöare), så som mutning för att bära väskor et cetera, med mer random sosseattityd (hey, I don't give a fuck that's she's illegal). Jag gillar't. Sen att ni inte är braindöda (som man kanske kan tro), gör det hela så mycket skönare, det behövdes nästan för att bevisa att era namn inte slutar på Y.

 

Ehh, Opteron, HP på lördag? 2.0 och handels? Samma mål där då, insett att det här iaf inte kommer göra mig rik.

 

Jag tror jag är nöjd med 1.9 på HP på lördag, gjorde mitt första i vår och hade 105 poäng, ett från 1.9, 2.0 känns rätt svårt men hoppas iaf.

 

1.9 borde vara gränsen för halndels väl?

 

Min tjej är 20, uttalade ett konstaterande idag att jag har betydligt mindre lust att ligga med 15-16-åringar och betydligt mer dragning åt att ligga tillsammans med lite äldre tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag är nöjd med 1.9 på HP på lördag, gjorde mitt första i vår och hade 105 poäng, ett från 1.9, 2.0 känns rätt svårt men hoppas iaf.

 

1.9 borde vara gränsen för halndels väl?

 

Min tjej är 20, uttalade ett konstaterande idag att jag har betydligt mindre lust att ligga med 15-16-åringar och betydligt mer dragning åt att ligga tillsammans med lite äldre tjejer.

 

Jag drar hemifrån nu! jobba jobba!

 

Edit, måste ändra dagboksrubrik nu då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag är nöjd med 1.9 på HP på lördag, gjorde mitt första i vår och hade 105 poäng, ett från 1.9, 2.0 känns rätt svårt men hoppas iaf.

 

1.9 borde vara gränsen för halndels väl?

 

Min tjej är 20, uttalade ett konstaterande idag att jag har betydligt mindre lust att ligga med 15-16-åringar och betydligt mer dragning åt att ligga tillsammans med lite äldre tjejer.

 

Förhoppningsvis räcker 1.9, tvivlar dock. Har för mig att de lottade bort med 1.9 i år, eller är jag ute och cyklar nu? Själv fick jag "bara" 1.6 första gången, lyckades med att klonka 18/40 på orden, episkt misslyckande.

 

Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis räcker 1.9, tvivlar dock. Har för mig att de lottade bort med 1.9 i år, eller är jag ute och cyklar nu? Själv fick jag "bara" 1.6 första gången, lyckades med att klonka 18/40 på orden, episkt misslyckande.

 

Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå :lol:

 

äääääääH VADÅ pedobear approved ju....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...