BruceBoa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Snyggt försök att försöka bli av med din bil grabben..Inte för att du länkar den o erbjuder att köra ner den för 1k utan för att du skriver att den är perfekt för långa bilresor och bekväma stolar som tusan. hahah... Busted T_T underbart att åka 4 växlad 90hästars bil till andorra? Citera
BruceBoa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Jag kör ner den gratis säääkert, stekarkingen skulle aldrig sätta sig i en gammal Saab från 85.. du lekte krig när denna bil var i sitt prime! Citera
FUNKYF1SH Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 säääkert, stekarkingen skulle aldrig sätta sig i en gammal Saab från 85.. du lekte krig när denna bil var i sitt prime! Nej, men P3-människorna skulle kalla den retro och lägga 200k om den såldes i den rätta coola butiken, extra plus om affären heter något med farfar, och butiksinnehavarna är hippa naiva unga vuxna. (ps. P3-människor är de som arbetar och lyssnar på P3. De som kallar alla pretentiösa, men i själva verket är väldigt pretentiösa själva. De är människor som leder gamla tanter över övergångsställen ena sekunden, till att nästa sekund peka fuck you åt väluppfostrade 10-åringar. De är människor som tror att det skiter i allt vad politisk korrekthet, men i själva verket är politiska korrekta. De är människor som spelar TV-spel för att det är retro, och fräckt. De är människor som har mössa på sig inomhus. Kulturellt är de halvintellektuella, fast de hatar allt vad finkultur är (så länge vi inte talar om hippa nytolkningar), men människor som annars inte har så mycket i skallen. (5^2)/3 skulle inte en P3-människa räkna ut. Nej, för logiska är de inte. Istället tycker de att det är coolt att diskutera gamla krig, och ägnar sig åt jävligt mycket hårklyverier. De vägrar generalisera och tror att den där ouppnåeliga utopin faktiskt går att uppnå om alla är snälla, öppna och kramar varandra) Citera
NikLasVegas Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Nej, men P3-människorna skulle kalla den retro och lägga 200k om den såldes i den rätta coola butiken, extra plus om affären heter något med farfar, och butiksinnehavarna är hippa naiva unga vuxna. (ps. P3-människor är de som arbetar och lyssnar på P3. De som kallar alla pretentiösa, men i själva verket är väldigt pretentiösa själva. De är människor som leder gamla tanter över övergångsställen ena sekunden, till att nästa sekund peka fuck you åt väluppfostrade 10-åringar. De är människor som tror att det skiter i allt vad politisk korrekthet, men i själva verket är politiska korrekta. De är människor som spelar TV-spel för att det är retro, och fräckt. De är människor som har mössa på sig inomhus. Kulturellt är de halvintellektuella, fast de hatar allt vad finkultur är (så länge vi inte talar om hippa nytolkningar), men människor som annars inte har så mycket i skallen. (5^2)/3 skulle inte en P3-människa räkna ut. Nej, för logiska är de inte. Istället tycker de att det är coolt att diskutera gamla krig, och ägnar sig åt jävligt mycket hårklyverier. De vägrar generalisera och tror att den där ouppnåeliga utopin faktiskt går att uppnå om alla är snälla, öppna och kramar varandra) På tal om sexyterran liksom... Citera
Luap Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Nej, men P3-människorna skulle kalla den retro och lägga 200k om den såldes i den rätta coola butiken, extra plus om affären heter något med farfar, och butiksinnehavarna är hippa naiva unga vuxna. (ps. P3-människor är de som arbetar och lyssnar på P3. De som kallar alla pretentiösa, men i själva verket är väldigt pretentiösa själva. De är människor som leder gamla tanter över övergångsställen ena sekunden, till att nästa sekund peka fuck you åt väluppfostrade 10-åringar. De är människor som tror att det skiter i allt vad politisk korrekthet, men i själva verket är politiska korrekta. De är människor som spelar TV-spel för att det är retro, och fräckt. De är människor som har mössa på sig inomhus. Kulturellt är de halvintellektuella, fast de hatar allt vad finkultur är (så länge vi inte talar om hippa nytolkningar), men människor som annars inte har så mycket i skallen. (5^2)/3 skulle inte en P3-människa räkna ut. Nej, för logiska är de inte. Istället tycker de att det är coolt att diskutera gamla krig, och ägnar sig åt jävligt mycket hårklyverier. De vägrar generalisera och tror att den där ouppnåeliga utopin faktiskt går att uppnå om alla är snälla, öppna och kramar varandra) Jag HATAR hipsters. Speciellt när de har för små mössor på sig och tror att de är bättre än alla andra. Citera
Chofritz Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 På något sätt förstår man att du är jävligt smart FUNKYF1SH, klockren beskrivning! Känner igen mig själv innan jag söp bort hjärnan. Ohh well... Förkrök? Citera
Chofritz Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Det där vart fan lite stort Citera
Kimzors Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 fin röv!! hur stark är den där 33cl jack daniels? Citera
Chofritz Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 fin röv!! hur stark är den där 33cl jack daniels? bara 6% Vet att det finns en som är 10% jag letar fortf! Citera
Chofritz Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Insåg just att jag är den enda som inte är p3-människa på förkröket Vad gör jag nu!? Citera
BruceBoa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Jag HATAR hipsters. Speciellt när de har för små mössor på sig och tror att de är bättre än alla andra. haha GOT YA!.. skicka 50 usd till mitt ps konto då? jag är så jävla hispter så det finns inte, lyssnar på håkan hellström atm.. Om du älskar mig, kommer jag lämna dig.. och om DU lämnar mig, kommer jag älska deeei.. eller gäller det nissegrejset om att du inte höll i träningen/kost/skola vad det nu var så skulle du ge någon du hatar pengar? en toppen idé btw.. jag klagar ju inte. Citera
Chofritz Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 jag gissar på at tjag inte kommer komma in få konserteten . ara för the recordo! Citera
Opteron Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Snyggt försök att försöka bli av med din bil grabben..Inte för att du länkar den o erbjuder att köra ner den för 1k utan för att du skriver att den är perfekt för långa bilresor och bekväma stolar som tusan. det är nu du får möjligheten att skriva att detta inlägg var en re-level... Citera
Chofritz Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2010 hur editerar man ett fotoalbumm på facebook? AJg vill lägg a till foton, fur gpra`? Diterar: Jag kom det! Citera
beercreek Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 det är nu du får möjligheten att skriva att detta inlägg var en re-level... Klart det var en re-level. Man måste ju köra vidare på det som startats! Citera
Opteron Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Klart det var en re-level. Man måste ju köra vidare på det som startats! =) Citera
Kimzors Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 bara 6% Vet att det finns en som är 10% jag letar fortf! hur mkt kostar dom? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Måste köpa en bil, drar som sagt ner o bor tre månader i andorra där jag tänkte åka bräda hela våren. Planen är att vi ska bila ner och bila upp och sälja bilen när vi är tillbaka. 30k lagom summa att lägga? Hyfsat bekväm att motorvägscruza, hyfsat driftsäker så vi inte åker på nån jättereperation för 25k, lätt att sälja vidare på våren utan märkbar värdeminskning. Vad rekommenderar ni? SAAB 9-5? Varför androrra om du vill åka bräda? Citera
Opteron Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Varför androrra om du vill åka bräda? Tydligen oväntat bra åkning, plugga spanska samtidigt Citera
Lisa87 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 En billig V40/S40, 1.8 med farthållare typ? Får ju ner den på 0.6l/milen och relativt bekväma att köra Citera
Chofritz Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2010 hur mkt kostar dom? Två för tre pund eller nått sånt. Så billigare att blanda själv men de är fina! Citera
Recommended Posts