Teh_MoUsE Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Hur är motståndet på FTP's nl100? Jag spelar mycket nl100HU på ftp och funderar på att börja fylla ut med lite SHbord. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 gogo musen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Lycka till. Jag undrade vart du tog vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Lycka till. Har för mig att du hade haft en del tunga perioder och spelat högre tidigare, om det var så, vilka stakes etc.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Nice, va ett tag sen man såg dig . GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Jaha men det lät ju bra! Då lär vi ses en del på borden framöver, dock har jag inte lirat en enda hand SH i år än så vi får se hur det går Kul att min dagbok uppskattas Då blir man taggad att fortsätta skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 15 Juni , 2009 Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 http://www.thehandconverter.com/ =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Kul o se att du är igång igen! Känns som det är rätt svårt att säga nåt vettigt om dom där händerna utan stats och bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 Juni , 2009 Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 QJo viker jag i sb vs btn open om inte btn är dålig. Set är std obv. I KQ-handen finns det ingen poäng med att ha en 4bet size som inte är all-in eftersom du ändå måste syna av shove med hela din range, så om du bestämt dig för att raisa så kan du lika gärna pusha (med hela din range). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Hand 1: Syna Hand 2: Bet turn, som spelat gråtsyn Hand 3: Syna hans c/r gillar inte få in den så marginellt för 150BB. Hand 4: Cbetar inte floppen, som spelat helt okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Angående Hand 3 så vet han om att vi förmodligen har drag om vi synar hans c/r och kommer inte betala av vid träff. Tror jag gillar som jag spelade trots allt. ty Även om han "sätter" oss på en dragrik range så kommer vi ju ha stål emellanåt också. Sen att bara syna tycker jag är nutz iom att vi faktiskt har en hålpipa som i hans ögon inte borde finnas i vår range (utan fd) när vi synar hans c/r. Hade du hafe samma drag fast nötfd så hade det varit superstandard men nu ligger du ju faktiskt under mot nötfd t.o.m Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Hand 4: Cbetar inte floppen, som spelat helt okej.. Varför inte CBet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Varför inte CBet? Det undrar jag också. Klart pengarna ska in sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 cmon hajjen, gogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts