grosse Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Tjena! Har en fråga om Full Tilt.. Går det att få ut varorna man spelar ihop poängen till? Finns ju bara att välja på Canada och USA..kanske en idiotisk fråga men nu är den ställd i alla fall /Grosse Citera
himmelsdyk Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Antingen är jag blind, har en deffekt installation eller så har FTP i senaste uppdateringen av någon outgrundlig anledning tagit bort filterfunktionen. Jag tyckte de va så konstigt så jag frågade support och dom svarade: As we expect our customer base to increase at a rapid rate in the days to come, our new updates focus on reducing any potential latency issues that the increase in player volume may cause. As a result, the custom tabs were removed in the recent updates. We understand that many players enjoy this feature, and we hope that this feature can make an appearance sometime in the future. We appreciate your understanding in this matter. Har en fråga om Full Tilt.. Går det att få ut varorna man spelar ihop poängen till? Finns ju bara att välja på Canada och USA..kanske en idiotisk fråga men nu är den ställd i alla fall Bara att beställa så kommer grejorna, men tänk på att om du har bananer så dras det från de så grejorna blir inte "gratis" Citera
grosse Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Tjena igen! Går itne att beställa några grejer ....står bara invaild country and state?? Citera
Saint_Bjorn Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 ... Kände på mig att det berodde på det. Hoppas de kan fixa tillbaka det. Man får väl trösta sig med lite inströmmande party-fisk så länge. Citera
Ekenstar Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Tjena igen! Går itne att beställa några grejer ....står bara invaild country and state?? Tror dom bara skickar grejor till folk i nordamerika Citera
pennypacker_ Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Är det nån som vet om man kan göra inter account transfers på fulltilt, e dom kinkiga med deposit/transfer limits och sånt? (postar en andra gång i hopp om svar...) Citera
baller Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Tror dom bara skickar grejor till folk i nordamerika Sägs inte vara helt sant, maila supporten så kan de hjälpa dig. Citera
himmelsdyk Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Tror dom bara skickar grejor till folk i nordamerika Sen en tid tillbaka har det funkat att beställa grejer, om dom inte helt plötslkigt ändrat sig igen borde de fortfarande funka. Men som jag sa tidigare tänk på att de kostar "bananer". Citera
keso123 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Bara jag som inte kan nå servern nu? Citera
Saint_Bjorn Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Kommer inte heller in....jag som tänkte skjuta in maxbelopp till reloadbonusen. Några timmar kvar till deadline i alla fall. Citera
personalities Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 När fan öppnar dom serverhelvetet? Andra jävla gången den här veckan för fan, så jävla irriterande alltså. Citera
Trolldeg Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 När fan öppnar dom serverhelvetet? Andra jävla gången den här veckan för fan, så jävla irriterande alltså. Approx 2h sa dom klockan 14.00. Citera
Fudge Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Pga av servern som de e så lite spelare? Spelat där länge trolldeg? Såg dej på min nivå nu.. Citera
virre86 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Tror dom bara skickar grejor till folk i nordamerika Sen en tid tillbaka har det funkat att beställa grejer, om dom inte helt plötslkigt ändrat sig igen borde de fortfarande funka. Men som jag sa tidigare tänk på att de kostar "bananer". Vad då kostar bananer? Citera
gdaily Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Hrmmm. Håll fruktsalladen utanför, tack. Citera
SubZero Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Hur har motståndet blivit nu efter Partys krash? Citera
Frippe Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Hur har motståndet blivit nu efter Partys krash? har lirat på fulltilt länge och jag tycker inte det är någon större skillnad, folk är fortfarnade ganska dåliga Citera
Saint_Bjorn Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Märker heller ingen skillnad på mängden bord. Otroligt nog. Citera
Opeth Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Hur många FTP behövs för att få $600 bonusen? Hittade det inte på hemsidan Citera
stenarn Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Hur många FTP behövs för att få $600 bonusen?Hittade det inte på hemsidan http://www.fulltiltpoker.com/depositBonusDetails.php 1 FTP = $0,06 10000 FTP = $600 Citera
Opeth Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Hur många FTP behövs för att få $600 bonusen?Hittade det inte på hemsidan http://www.fulltiltpoker.com/depositBonusDetails.php 1 FTP = $0,06 10000 FTP = $600 Aha, var det så enkelt Tack för hjälpen! Citera
fredd0 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Hur är Fixed 3/6,5/10 på Full Tilt? Någon med bra erfarenheter? Citera
Fudge Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Spelat på 05/1 i 5dagar nu.. Tänkt på att de verkar som om de e mycke fler spelare som köper in för fullt inköp än på t ex crypto?? Tycker ni ändå att de finns fullt av fisk? Bara hittat några grinders men blivit onödigt kräsen med tableselection, och har svårt att slå mej ner på ett bord där 4spelare sitter med strax över 1inköp.... Citera
matlei Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Enligt deras FAQ på hemsidan så står det att man bara kan spela max 4 bord samtidigt, men stämmer det här verkligen? Har en vana att köra 4 bord på Full Tilt, men ibland vid byte av bord så händer det att jag kör upp till 6 bord samtidigt under några minuter. Så egentligen kan man köra oändligt antal bord eller vad? Någon som kan bekräfta detta? Citera
Recommended Posts