booring Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Detta kräver att ni har sharkscope. Sök upp "vargflock" på svs. Personen i fråga har gått från att vara en backande spelare till 92raka HU vinster (fortfarande inte förlorat än). Sharkscope har äntligen uppmärksammat detta och gett honom en diamantstjärna för "longest streak on all networks". Personen som ligger 2a har 34raka och det är en jätteduktig välkänd spelare som endast spelar HU sngs med en blindstruktur som inte ökar. Vargflock däremot lirar en hel del turbos. HU-SNG spelare som jag är själv vet att 92raka matcher är HELT omöjligt. En person som mötte honom sa att det verkligen kändes som han såg hans kort. Vi är fler som måste få ett svar på det här nu för om han nu fuskar så är det väl inte långsökt att det kan ha förekommit av andra spelare som varit lite mer diskreta med det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 självklart behöver det inte vara samma spelare på kontot nu som var backande innan men faktumet kvarstår: 92raka matcher varav en majoritet har varit turbos. Det går helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Satt precis i tele med SvS's support i 30min och dom ärju totalt jävla hjärndöda... Gång på gång under samtalet kunda dom intyga att det inte går att fuska! -Det är omöjligt, han har nog helt enkelt vunnit dessa på skicklighet och lite *tur med korten*. My asssssssssss säger jag, nått sjukt lurt är på G, inte värt att spela förns alla vet vad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Satt precis i tele med SvS's support i 30min och dom ärju totalt jävla hjärndöda... Gång på gång under samtalet kunda dom intyga att det inte går att fuska! -Det är omöjligt, han har nog helt enkelt vunnit dessa på skicklighet och lite *tur med korten*. My asssssssssss säger jag, nått sjukt lurt är på G, inte värt att spela förns alla vet vad! på mina 4000matcher alla sajter inkluderade med en snitt ROI runt 15% är det mesta jag vunnit 18raka.. bortsett från vargflocks 92raka matcher är hans längsta streak 8raka vinster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nieezzborren Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 rungood ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 att 2an i topplistan: Bassduck 5,568 $23 $68 24% $126,124 spelar en struktur där blindsen inte ökar på ungefär samma stakes och har som rekord på hans 5500matcher 34raka tycker jag säger det mesta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Jag tror på att han har EXTREM TUR som svs säger eller inte... Suck Absolut poker o nu kanske svs ? wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Svs är nere nu. Planerat driftstopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 oplanerat riggstopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Eftersom svs är nere för tillfället och jag har inte sharkscope och aldrig hört talas om vargflock undrar jag därför vilken nivå lirar han på? med vilka inköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsylt Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Möter han olika spelare eller samma hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferroshima Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Alltså det är ju totalt omöjligt......... Säg att personen i fråga har 10% edge och är en sjuuukt duktig spelare... Då har han 0,55^92% chans att vinna 92 raka... Det är då 0,00000000000000000000001298 procent chans att vinna 92 raka matcher... Har han 95 procent chans att vinna matchen vilket är TOTALT omöjligt utan fusk är det 0.8 procent chans att vinna 92 raka för honom..... Så enligt ren sannolikhet är det ungefär samma chans att göra det han gjort till att somna och på morgonen vakna på månen... (Kanske lite å ta i, men nästan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 1. All Time 2. 92 raka 3. Innan dom 92 raka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Eftersom svs är nere för tillfället och jag har inte sharkscope och aldrig hört talas om vargflock undrar jag därför vilken nivå lirar han på? med vilka inköp? Alla har 5 fria sharkscope sökningar per dag. Senaste spelade verkar ligga på 110-220 nivån Möter han olika spelare eller samma hela tiden? Olika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Edit: allt fanns med ovanför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Möter han olika spelare eller samma hela tiden? olika finns knappt nån om ens nån han spelar två ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsylt Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Jag spelar inte SNGs men har ändå fan inte lust att spela på SvS mer om inte detta utreds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Jag spelar inte SNGs men har ändå fan inte lust att spela på SvS mer om inte detta utreds. Håller fullständigt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 det är ju Boss medias mjukvara, som inte bara används på svenska spel... Det här har spridit sig ganska snabbt vad jag förstår nu. 2+2 snackar om det också, nu vet jag inte om man får länka dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 länka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 det är ju Boss medias mjukvara, som inte bara används på svenska spel... Det här har spridit sig ganska snabbt vad jag förstår nu. 2+2 snackar om det också, nu vet jag inte om man får länka dit... Länka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Inget intressant ännu.. de har precis upptäckt det bara. Men det går runt på msn ganska bra.. http://forumserver.twoplustwo.com/58/heads-up-nl/hu-sng-regs-thread-505302/index4.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 lol nu fattas de bara att de kan bevisa att ss styr riggen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Inget intressant ännu.. de har precis upptäckt det bara. Men det går runt på msn ganska bra.. http://forumserver.twoplustwo.com/58/heads-up-nl/hu-sng-regs-thread-505302/index4.html Ser ut som en översättningen på våran version Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Jag spelar inte SNGs men har ändå fan inte lust att spela på SvS mer om inte detta utreds. Har även fått höra att Vargflock spelat cg på de lägre nivåerna. Dock ingen koll på hur det gått för honom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts