Zyr Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 om fisken hela tiden får tillbaka sin rake borde dom leva längre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Hur är det med SnGs på WorldPX? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Det finns, men det är ganska glest mellan dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 jag vill ha NL SH-bord och fisk!!! Finns väl hur mkt fisk som helst där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
En ny chans Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Spelar ca 12h i veckan, ett bord NL400. Enligt WPEX så skulle jag få runt $400, dvs runt ett inköp, tillbaka i månaden i "RB". Jag spelar på Party Poker just nu och går plus ca 5 inköp i månaden, runt $2000 mao, nu är min fråga till er med lite erfarenhet; är det lönt att byta till WPEX för att få det där "extra" inköpet, eller skall jag nöja mig med fisken på Party? Hur bra är spelarna i regel på WPEX? B2B har ju ex. en ganska hög standard på sina spelare medans Party och Stars har en lägre. Tilläggas kan att jag trivs mycket bra hos Party och deras klient, samt möjligheten till turneringar och sit-n-go's. (Hmm, svarade väl nu iofs själv på min fråga...) Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 inte alltid det finns folk på NL400.. jag hade fortsatt på party om jag var dig.. varför spelar du bara ett bord i taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
En ny chans Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 inte alltid det finns folk på NL400.. jag hade fortsatt på party om jag var dig.. varför spelar du bara ett bord i taget? Ahh, okej, tack. Jag spelar bara ett bord för att jag trivs bäst med det. Två bord går väl an, men det är ändå lite jobbigt. Har även gått betydligt sämre de perioder jag testat fler än ett bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Hittade en länk till olika mods på forumet förr. Nu verkar inte länken fungera mer. Någon som vet andra sidor där man kan hitta lite trevligare grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vikko Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 måste man skicka in id handlingarna till dom? nån som vet.. jag behövde inte, men min kompis säger att han måste det! han måste nämlig göra det nu påstår han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 kan man inte minska storleken på borden, har för mig att man kunde göra dom smalare innan så man fick plats med 4 bord på 1600x1200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 kan man inte minska storleken på borden, har för mig att man kunde göra dom smalare innan så man fick plats med 4 bord på 1600x1200 Du kan ta bort sidochatfunktionen så ryms det. Tools-Options-Poker-avmarkera rutan med side chat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
extreme333 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 konversation med WPX: Anika: hello XXX: Who gets the rake back from the pot? The winner of the pot pay the whole rake but does he get the whole rake back or the other players who contriubuted?= Anika: the rake is distributed evenly between the players XXX: between which players? XXX: the whole table? or who got dealt cards? Anika: the players that's involved in the hand XXX: meaning those who at least made a bet? XXX: o0r those who saw the flop? Anika: once you contribute to the pot XXX: and when do you contribute to the pot? Anika: once you put money into the pot this i when you contribute XXX: ok thanks Med andra ord borde det löna sig att spela tight med tanke på raken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ledrash Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Det e ju inte alls så bra. Ponera att fyra ser floppen. X betar och Y reraisar varpå de andra foldar. X callar och på turn går båda All-in. Raken ges nu till alla fyra spelare uppdelat jämt ifall jag förstod det hela rätt? Usch Borde vara vinnaren som tar den tycker jag eller alternativt dem som går till showdown Yeye, den ger ändå en del så det är väl ok antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Går det inte att spela No Limit på Sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Hon måste ju vara ute och cykla. Den som betalar raken ska väl ha tillbaka den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Hon måste ju vara ute och cykla. Den som betalar raken ska väl ha tillbaka den också? de kollar pengarna som är lagda i potten. så får man sin andel av dem tillbaka. lägger jag $10 i en $100pott som rejkas $3 får jag $0.3 i RB. vinner jag en pott på $20 som rejkas $1 varav jag lade $7 får jag $7*1/20 i rb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 weighted contributed eller nått kallas det isf, prima,boss & ipoker kör det.. det är väl det sämsta för normalspelaren, men mest "rättvist" eftersom man får så stor del av raken beroende på hur stor del av potten man bidragit till sen finns det bara contributed.. då får alla som bidragit med nått lika mkt.. (2 foldar SB,BB och knappen ser flop, varav SB och BB blir all-in.. alla de 3 får lika stor del, men de 2 som foldat pre får 0) tror pokerroom kör detta.. sen den bästa metoden om man nu inte är extremt loose-aggro är dealt cards.. då får alla alltid lika mkt bara man blir tilldelad kort.. bland annat party poker, crypto och b2b kör detta.. för en normal tight spelare, speciellt om man är många spelare vid bordet, är dealt cards överlägset bäst.. ibland kan 25% dealt card-rakeback ge mer än 40-50 weighted-contributed rakeback.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Hur är utbudet på dom lägre limited borden? Då tänker jag på 0.25/0.5 och 0.5/1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 Juli , 2006 Rapport Share Postad 28 Juli , 2006 Hur är utbudet på dom lägre limited borden? Då tänker jag på 0.25/0.5 och 0.5/1? http://pokersitescout.com/WPX_FLHE.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Helt plötsligt när jag lirade kom det upp en skylt där det stod abormal program och sen så stängdes skiten ned. Händer sånt ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vet inte om det är omnämt, men finns det sit'n'go? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Ja det finns sng men det är dåligt med folk. men å andra sidan så kan man ju spela andra sidor samtidigt. Har inte fått det felet på programmvaran men självklart kan sånt hända. Det är ju en ganska liten och ny sajt. Det man får fråga sig är om man kan stå ut med lite bekymmer om man kan stå ut med det mot att få raken tillbaka. Jag kan det deffinitivt då jag inte är en speciellt duktig spelare så jag har typ dubblat min inkomst tack vare det. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Vilken livetracker är det folk använder som spelar på WPX? Med tanke på att PO inte fungerar och inte heller PAHUD så antar jag att Gametime+ är det enda alternativet? Eller finns det något bättre program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Idag skulle vi väll fått tillbaka raken? Loggade in och såg att jag hade 0$ rakeade samt inte fått in pengarna från förra veckans rake. Samma för er? Tar det 1 dag innan det kommer in på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Idag skulle vi väll fått tillbaka raken?Loggade in och såg att jag hade 0$ rakeade samt inte fått in pengarna från förra veckans rake. Samma för er? Tar det 1 dag innan det kommer in på kontot? läste du inte på nyhetsidan som kom upp? Stod ju klart o tydligt varför rake:n är borträknad från 00:00 måndag natt Du får dem idag nån gång, förra veckan kom de väl in på tisdag pga uppdateringar. Tidigare brukade de komma in vid 9snåret på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts