Mimmi Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2006 Öppnat konto idag. Men ser inga kort på borden? .. Nån som vet hur man ska göra för att det ska funka? Har provat o instalerat om. /M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2006 Vid vilken gräns antal spelare tror ni de börjar köra med mindre än 100% rakeback? Kan ju inte tro att de skulle ha 100% rb om det va 10 000 spelare online varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2006 Vid vilken gräns antal spelare tror ni de börjar köra med mindre än 100% rakeback? Kan ju inte tro att de skulle ha 100% rb om det va 10 000 spelare online varje dag Förhoppningsviss så modifierar de bara litegrann i framtiden. Det är omöjligt att gå tillbaka. Det finns ingen återvändo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ledrash Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2006 Vid vilken gräns antal spelare tror ni de börjar köra med mindre än 100% rakeback? Kan ju inte tro att de skulle ha 100% rb om det va 10 000 spelare online varje dag De har tänkt att ha rakeback i alla fall i ett år innan de utvärderar det hela. Men tanken från deras håll var att göra pokern gratis för att locka folk att spela på deras andra spel (sportbetting och sådant) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 finns det inte shorthanded 2/4? hittar 1/2 och 3/6 men icke 2/4......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Dessutom vill jag att supporten skall sparkas.! Jag har precis varit i kontakt med support, och jag tycker lite som dig... Fick vänta väldigt lång tid innan jag kunde få svar på min fråga.. Klart, dem jobbar ju antagligen utan lön så man ska väl inte klaga (the irony of it all) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 när är det som mest trafik på WorldPX? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Vad är det för skit att man inte får ta ut mer än man satte in, hur ska man göra för att ta ut allt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Du får givetvis ta ut så mycket du vill. Men du MÅSTE ta ut insatt belopp samma väg du satte in (om möjligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 finns det inte shorthanded 2/4? hittar 1/2 och 3/6 men icke 2/4......... De verkar bara ha varannan nivå. Finns inte heller 5/10 SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Vilken nivå spelar ni och hur mycket tjänar ni på rakebacken varje vecka? Hur lång tid tar det för raken i cashiern att uppdateras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Vilken nivå spelar ni och hur mycket tjänar ni på rakebacken varje vecka? Hur lång tid tar det för raken i cashiern att uppdateras? NL100 - ungefär 100-150$ och då spelar jag INTE mycket. kanske 5-7h per vecka. Har nytt jobb och ska flytta så jag hinner bara med lite lite. Några minuter efter att man lämnat bordet. ibland hänger det sig och tar typ e kvart. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glenn99 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Vilken nivå spelar ni och hur mycket tjänar ni på rakebacken varje vecka? Jag spelar på $25 och $10 NL SH mest $25 och jag kommer få $50 imorgon i rb detta är på ca: 15-18 timmars spel! Det tycker jag e kanon. någon som vet vad som menas med "session balance" och varför man inte kan föra över det till game servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 drog in 950dollar tiden onsdagkväll till Lördag natt, Lira rätt mkt dock. ska testa denna vecka o lira 6h per dag. iaf vardagarna, kan skriva sen vad de blev..Lirat 3.5h ida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Jag är inne på att regga mig på denna sajt och i registreringsformuläret finns en ruta för bonuskod. Florerar det någon sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Jag är inne på att regga mig på denna sajt och i registreringsformuläret finns en ruta för bonuskod. Florerar det någon sådan? Svar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Ser att dom nu fått upp SH bord. Kanske skall prova på nytt igen då. Senast jag körde (juni) tyckte jag att nivån på motståndet var för bra att det inte var värt att spela på denna sida. Kanske har det blivit lite bättre...sämre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 finns det inte shorthanded 2/4? hittar 1/2 och 3/6 men icke 2/4......... De verkar bara ha varannan nivå. Finns inte heller 5/10 SH. Det är ändrat nu, finns SH på alla nivåer (även NL). Trafiken är dock medelmåttig, just nu är det 1-2 SH bord igång per nivå från 2/4 till 10/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Finns det många 3/6 fullring FLT bord igång? så man minst kan köra 4 varje gång man loggar in : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Det är max tre bord som gäller fortfarande. Just nu finns det tre $5/10, ett $3/6 och tre $2/4 igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glenn99 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 men det blir fler och fler spelare hela tiden, Just nu är det 7 st $25 bord igång. För 2 veckor sedan va det bara 2-3 max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Är jag dum i huvudet som inte hittar någonstans att ändra sin personal information / password? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
haagone Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra... Poker Tracker funkar och således Gametime+, men det är lite osmidigt eftersom HHn ej sparas på hårddisken utan måste skickas via mejl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra... Poker Tracker funkar och således Gametime+, men det är lite osmidigt eftersom HHn ej sparas på hårddisken utan måste skickas via mejl. När jag importerar HH från WPX till PT får jag ett felmedelande. Kanske är fel tråd för frågan men är det någon som har koll på vad det är som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts