ludvvig Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 kan fråga om han delar med sig (:§ :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Har aldrig testat heatons för vet inte hur jag ska få tag på den...är det walle som kör med siffrorna längst till höger på tbet? eller var det kanske nån annan noob.. Du menar numpad? Har för mig att Potti körde med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guano Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 walles koonfig finns på sk-gaming http://www.sk-gaming.com/dl/file/828a0478f7a49a80 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 rwa hade rätt nice cfg back in the days kmr jag ihåg kan fråga om han delar med sig (:§ man får massa kändiskompisar när man e cupadmin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 rwa hade rätt nice cfg back in the days kmr jag ihåg man får massa kändiskompisar när man e cupadmin!! Jag kör med Nikos.. dvs default.. HEHEHEHE GOGO cskväll på närsomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2010 Jävlar vad CS-tjöt det blev här Om mitt steamacc fortfarande lever så är jag på anytime =) Precis klar med en session på ca 2k händer. Hade nästan $1k i hålet, och tänkte ge upp, men då ploppar Puni in på msn och man hittar jätterushen! Slutar $68 upp Här är handen jag skrek och gormade om, Puni! ***** Hand History for Game 9126538959 ***** (Party) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, April 14, 10:41:46 ET 2010 Table Speed 1381884 (No DP) (Real Money) Seat 3 is the button Seat 3: ImSoAlpha ( $536.84 USD ) Seat 1: JEMENOS ( $181.44 USD ) Seat 4: KungKroon ( $500.76 USD ) Seat 5: LoveMy330ci ( $200.00 USD ) Seat 2: Whaleee ( $310.35 USD ) Seat 6: ZOOMer ( $221.76 USD ) KungKroon posts small blind [$1.00 USD]. LoveMy330ci posts big blind [$2.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to KungKroon [ Td Ts ] ZOOMer folds JEMENOS calls [$2.00 USD] Whaleee folds ImSoAlpha raises [$8.00 USD] KungKroon calls [$7.00 USD] LoveMy330ci folds JEMENOS calls [$6.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Tc, 6h, 6s ] KungKroon checks JEMENOS bets [$173.44 USD] ImSoAlpha calls [$173.44 USD] KungKroon raises [$492.76 USD] ImSoAlpha folds ** Dealing Turn ** [ Ad ] ** Dealing River ** [ 9s ] KungKroon shows [Td, Ts ] JEMENOS doesn't show [9h, Qs ] KungKroon wins $319.32 USD from main pot KungKroon wins $543.32 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Du menar numpad? Har för mig att Potti körde med dem. Så kanske det var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tror jag börjar bli galen... Sitter och grindar atm (plussar obv) och synar ner en 3barrel med top2 av en kille. Han visar AK för nada och jag skrattar lite åt hans dåliga 3barrel. Sen börjar jag skratta jättehögt i några minuter och sitter och säger "ESS KUNG! JAG GÅR ALL IN!" för mig själv. Bra att man kan roa sig själv iofs, men blir nästan orolig Edit: Om ni vill prova själva, så rekommenderar jag stockholmska för bästa resultat! Lite som när PK ska skoja till det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tror jag börjar bli galen... Sitter och grindar atm (plussar obv) och synar ner en 3barrel med top2 av en kille. Han visar AK för nada och jag skrattar lite åt hans dåliga 3barrel. Sen börjar jag skratta jättehögt i några minuter och sitter och säger "ESS KUNG! JAG GÅR ALL IN!" för mig själv. Bra att man kan roa sig själv iofs, men blir nästan orolig Edit: Om ni vill prova själva, så rekommenderar jag stockholmska för bästa resultat! Lite som när PK ska skoja till det! Urstockholmaren PK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tror jag börjar bli galen... Sitter och grindar atm (plussar obv) och synar ner en 3barrel med top2 av en kille. Han visar AK för nada och jag skrattar lite åt hans dåliga 3barrel. Sen börjar jag skratta jättehögt i några minuter och sitter och säger "ESS KUNG! JAG GÅR ALL IN!" för mig själv. Bra att man kan roa sig själv iofs, men blir nästan orolig Edit: Om ni vill prova själva, så rekommenderar jag stockholmska för bästa resultat! Lite som när PK ska skoja till det! sköön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2010 Obeskrivligt trött nu!! Upp kl 06.00 för att dra till gbg och spela in musikvideo. En brutal timme spenderas i halvsovandes i sminket. Dock var stylisterna sjukt trevliga och snygga. Stort plus. Jag blev också snygg. När vi har spelat igenom en tagning för första scenen kom jag dessutom på att jag är tjock och otränad. Att stå och headbanga konstant i 5 min kan gissningsvis jämföras med att sprinta sig igenom en mara. Efter andra tagningen var jag tvungen att lägga mig på golvet och vila en sväng. Mina elitidrottare till bandmedlemmar skrattar gott åt mig, och filmteamet stämmer gladeligen in. Det bjuder jag på! Sex tagningar görs och mellan varje tagning tar jag mig en vilopaus på golvet medan stylisterna springer in och torkar mitt svett. Kände mig som en riktig rockstar. Man har nått en viss punkt i livet när man har en personlig svettorkare. Jag dog. Sen var det lunch. Kunde knappt äta nåt, men dunkade i mig massa vatten och red bull. Omsminkning och dags för individuella tagningar. Det bestämdes att jag skulle börja, så jag övervägde självmord. Men som Bill Ward en gång sa: "Suicide is a permanent sollution to a temporary problem". Den slående logiken fick mig att hoppa upp på hästen igen och bara köra. 5x5 effektiva minuter (ca 1.5h totalt) senare var jag klar! Stod i en källarbunker med massa grus som jag uppmanades sparka omkring mig. Då gick det mycket lättare att andas... Hela inspelningen var skitrolig!! Visst, jag dog några gånger osv, men det är explo att bry sig om. Tror att vi fick fram en ganska bra "råvara" och nu återstår det att se hur de klipper ihop paketet! Postar obv här så fort vi får den färdiga produkten. Bör ta ca 2-3 veckor. Nu sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Roligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 HEHHheheheheheheheqwgfbhslihILYBGFRVILGBfvloigbvfiplgÄDVKNsökjv bSFÖIHPWROIHVB hehehehehehehehehehehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 Förr i tiden var folk ascoola! Det räckte t.ex med att slänga fram en pung med mynt för att betala, så var alla nöjda. Vilka mynt befann sig i påsen? Hur mycket var det exakt? Ingen brydde sig. Dom bara körde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Luppen på Facebook: Jag vill knulla dig i munnen Hårt och länge Känna din lena tunga mot min förhudssträng ämen fyfan.. det där blev för mycket även för mig nvm Tjena! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Luppen på Facebook: Tjena! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 +1 Tjoho! Hörde att det har gått lite trögt för dig på senare.. Hoppas det vänder snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Btw, vad spelar du i för band? Står säkert nånstanns men älgar orkar inte leta, och kan man lyssna någonstanns gratis på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Btw, vad spelar du i för band? Står säkert nånstanns men älgar orkar inte leta, och kan man lyssna någonstanns gratis på nätet? Lata människor brukar läsa första och sista inlägget innan dem ställer sin fråga. Vissa orkar inte ens det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Tjoho! Hörde att det har gått lite trögt för dig på senare.. Hoppas det vänder snart! +1 /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Lata människor brukar läsa första och sista inlägget innan dem ställer sin fråga. Vissa orkar inte ens det... Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Tjoho! Hörde att det har gått lite trögt för dig på senare.. Hoppas det vänder snart! hehe lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts