Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jävlar vad CS-tjöt det blev här :D Om mitt steamacc fortfarande lever så är jag på anytime =)

 

Precis klar med en session på ca 2k händer. Hade nästan $1k i hålet, och tänkte ge upp, men då ploppar Puni in på msn och man hittar jätterushen! Slutar $68 upp :P

 

Här är handen jag skrek och gormade om, Puni!

 

***** Hand History for Game 9126538959 ***** (Party)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, April 14, 10:41:46 ET 2010

Table Speed 1381884 (No DP) (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: ImSoAlpha ( $536.84 USD )

Seat 1: JEMENOS ( $181.44 USD )

Seat 4: KungKroon ( $500.76 USD )

Seat 5: LoveMy330ci ( $200.00 USD )

Seat 2: Whaleee ( $310.35 USD )

Seat 6: ZOOMer ( $221.76 USD )

KungKroon posts small blind [$1.00 USD].

LoveMy330ci posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to KungKroon [ Td Ts ]

ZOOMer folds

JEMENOS calls [$2.00 USD]

Whaleee folds

ImSoAlpha raises [$8.00 USD]

KungKroon calls [$7.00 USD]

LoveMy330ci folds

JEMENOS calls [$6.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Tc, 6h, 6s ]

KungKroon checks

JEMENOS bets [$173.44 USD]

ImSoAlpha calls [$173.44 USD]

KungKroon raises [$492.76 USD]

ImSoAlpha folds

** Dealing Turn ** [ Ad ]

** Dealing River ** [ 9s ]

KungKroon shows [Td, Ts ]

JEMENOS doesn't show [9h, Qs ]

KungKroon wins $319.32 USD from main pot

KungKroon wins $543.32 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag börjar bli galen...

Sitter och grindar atm (plussar obv) och synar ner en 3barrel med top2 av en kille. Han visar AK för nada och jag skrattar lite åt hans dåliga 3barrel. Sen börjar jag skratta jättehögt i några minuter och sitter och säger "ESS KUNG! JAG GÅR ALL IN!" för mig själv.

 

Bra att man kan roa sig själv iofs, men blir nästan orolig :D

 

Edit: Om ni vill prova själva, så rekommenderar jag stockholmska för bästa resultat! Lite som när PK ska skoja till det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag börjar bli galen...

Sitter och grindar atm (plussar obv) och synar ner en 3barrel med top2 av en kille. Han visar AK för nada och jag skrattar lite åt hans dåliga 3barrel. Sen börjar jag skratta jättehögt i några minuter och sitter och säger "ESS KUNG! JAG GÅR ALL IN!" för mig själv.

 

Bra att man kan roa sig själv iofs, men blir nästan orolig :D

 

Edit: Om ni vill prova själva, så rekommenderar jag stockholmska för bästa resultat! Lite som när PK ska skoja till det!

 

Urstockholmaren PK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag börjar bli galen...

Sitter och grindar atm (plussar obv) och synar ner en 3barrel med top2 av en kille. Han visar AK för nada och jag skrattar lite åt hans dåliga 3barrel. Sen börjar jag skratta jättehögt i några minuter och sitter och säger "ESS KUNG! JAG GÅR ALL IN!" för mig själv.

 

Bra att man kan roa sig själv iofs, men blir nästan orolig :D

 

Edit: Om ni vill prova själva, så rekommenderar jag stockholmska för bästa resultat! Lite som när PK ska skoja till det!

 

sköön :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obeskrivligt trött nu!!

Upp kl 06.00 för att dra till gbg och spela in musikvideo. En brutal timme spenderas i halvsovandes i sminket. Dock var stylisterna sjukt trevliga och snygga. Stort plus. Jag blev också snygg.

 

När vi har spelat igenom en tagning för första scenen kom jag dessutom på att jag är tjock och otränad. Att stå och headbanga konstant i 5 min kan gissningsvis jämföras med att sprinta sig igenom en mara.

Efter andra tagningen var jag tvungen att lägga mig på golvet och vila en sväng. Mina elitidrottare till bandmedlemmar skrattar gott åt mig, och filmteamet stämmer gladeligen in. Det bjuder jag på!

Sex tagningar görs och mellan varje tagning tar jag mig en vilopaus på golvet medan stylisterna springer in och torkar mitt svett. Kände mig som en riktig rockstar. Man har nått en viss punkt i livet när man har en personlig svettorkare.

 

Jag dog. Sen var det lunch. Kunde knappt äta nåt, men dunkade i mig massa vatten och red bull.

Omsminkning och dags för individuella tagningar. Det bestämdes att jag skulle börja, så jag övervägde självmord. Men som Bill Ward en gång sa: "Suicide is a permanent sollution to a temporary problem". Den slående logiken fick mig att hoppa upp på hästen igen och bara köra.

5x5 effektiva minuter (ca 1.5h totalt) senare var jag klar! Stod i en källarbunker med massa grus som jag uppmanades sparka omkring mig. Då gick det mycket lättare att andas...

 

Hela inspelningen var skitrolig!! Visst, jag dog några gånger osv, men det är explo att bry sig om. Tror att vi fick fram en ganska bra "råvara" och nu återstår det att se hur de klipper ihop paketet! Postar obv här så fort vi får den färdiga produkten. Bör ta ca 2-3 veckor.

 

Nu sova! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...