Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gl till CG-liret kroon!

 

Tack tack :D

 

Tjena grabbar. Festade med KungKroonJr idag. Var jävla gött, behövs itne nämnas så mycket mer antar jag? :S:S

 

mvh

 

AntesVante på tjack

 

Tjena!

 

Jag spenderar morgonen på min favorithemsida!

http://www.lindepoker.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=12

Där kan man ägna timmar åt gången åt att läsa om massa intressanta saker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyssnade igenom en gammal playlist och där plockade queue fram Wintersun och kom att tänka på ditt band då jag lyssnade introt till Stormhold några gånger igår. :) Vad tycker du om dessa? Tycker deras album Wintersun är bland det bästa jag hört. Tråkigt nog har deras nya album blivit uppskjutet i snart fyra år. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyssnade igenom en gammal playlist och där plockade queue fram Wintersun och kom att tänka på ditt band då jag lyssnade introt till Stormhold några gånger igår. :) Vad tycker du om dessa? Tycker deras album Wintersun är bland det bästa jag hört. Tråkigt nog har deras nya album blivit uppskjutet i snart fyra år. :(

 

Gillar Wintersun som fan :D Kan inte undgå att dra paralleller till ett av favoritbanden: Ensiferum 8-)

 

Morgonsessionen har börjat rätt godkänt! 7 inköp upp på 500 händer hittills :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena söndag! Total missär på egen front, men är mycket glad för Watoz skull. Sugen på kinapoker dessutom. Och kinamat, kinaschack samt kinabrud.

 

Vad hände med CS? Nån som spelar det fortfarande? Var ju skitkul imo.

 

Jag spelar lite till och från, men va länge sen nu! riktigt skoj om man kör lite pcws och sånt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...