Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har sett till att backa ordentligt de senaste dagarna, och idag kom ännu en fet smäll. Fortfarande $1700 kvar av månadsplusset, och några dagar kvar att snygga till! Blir dock CG-ledigt över helgen, då jag ska till gbg med min bror. Gav honom i födelsedagspresent att vi ska dra dit över helgen och kolla lite bio, gå på stan och käka gott osv. Det ska bli kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på biografen i stora staden, annat än 24-tummaren ute på landet va? :mrgreen:

 

Jag har hört att det ska finnas typ söraund saund här! Spänd!

 

Jag köpte en piratjacka för 3000 spänn nu! Första gången i mitt liv som jag har köpt ett klädesplagg för att jag tyckte det var snyggt. Annars är det bara ett nödvändigt ont. Man kan ju inte gå naken lixx!! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört att det ska finnas typ söraund saund här! Spänd!

 

Jag köpte en piratjacka för 3000 spänn nu! Första gången i mitt liv som jag har köpt ett klädesplagg för att jag tyckte det var snyggt. Annars är det bara ett nödvändigt ont. Man kan ju inte gå naken lixx!! :mrgreen:

 

 

Link or didn't happned.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte många skulle kunna bära upp den, men om du fixar det så är den sjukt kung!

 

Kanske skulle ta mitt livs första och enda bild på mig själv och lägga upp när jag kommer hem, så att ni får avgöra om det funkar eller inte :mrgreen:

Jag kommer iofs skita i om det är okej eller inte... Jag har på mig vad fan jag vill och nu vill jag vara pirat!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske skulle ta mitt livs första och enda bild på mig själv och lägga upp när jag kommer hem, så att ni får avgöra om det funkar eller inte :mrgreen:

Jag kommer iofs skita i om det är okej eller inte... Jag har på mig vad fan jag vill och nu vill jag vara pirat!

 

 

Gört!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar vad det berodde på

 

Tjena Abbe!

 

Ringde All Thorn ikväll, för jag funderade över en sak! Thornet- ärör så jävla smart. Han förklarade hela patrasket på ett bra sätt! Imån ska jag bara testa matten i ett nötprogram jag har hittat (kalkylatorn) för att skaffa mig en djupare förståelse om det hela! Ska hitta brytpunkten för när man kan ha en raisefoldrange i den specifika situationen och sen stämma av med nåt facit till nötproffs.

 

Så jäcla lyckligt lottad man är att ,man har kontakt med facitkillar! Om ett år ska jag själv vara ett facit och hjälpa folk såsom folk nu hjälper mig. Det är jag skyldig världen!!!

 

Nu ska jag dela en färdigmat (köttbullar) med basistJanne och sen blir det sova! Jag önskar er alla lycka och välfärd i livet! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dET VAr nog coachingen som var mycket bra!!! Mycket bra lektion blev det och jag tackar och bockar!

 

Ringde All Thorn ikväll, för jag funderade över en sak! Thornet- ärör så jävla smart. Han förklarade hela patrasket på ett bra sätt! Imån ska jag bara testa matten i ett nötprogram jag har hittat (kalkylatorn) för att skaffa mig en djupare förståelse om det hela! Ska hitta brytpunkten för när man kan ha en raisefoldrange i den specifika situationen och sen stämma av med nåt facit till nötproffs.

 

Så jäcla lyckligt lottad man är att ,man har kontakt med facitkillar! Om ett år ska jag själv vara ett facit och hjälpa folk såsom folk nu hjälper mig. Det är jag skyldig världen!!!

 

Nu ska jag dela en färdigmat (köttbullar) med basistJanne och sen blir det sova! Jag önskar er alla lycka och välfärd i livet! :-D

 

 

 

Du ringde mig också, men jag la på : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...