Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahahaha ja det gjorde jag :D

Min mamma och min syster bör ha varit de två tjejerna ^^

 

Du skulle ha stört imo :mrgreen:

 

Haha, ångrar det faktiskt nu i efterhand.

 

Jag vet inte, han har fast sällskap och jag har aldrig sett de där smygsidorna hos mig själv. För mycket gräs och alkohol tror jag e boven i dramat, samt överdriven konsumtion av Scrubs där utrycket gay-chicken myntades. ;-)

 

Tror inte det var i Scrubs som gay-chicken (eller chicken som vi brukade kalla det) hittades på, vi körde nämligen detta i högstadiet för typ 7-8 år sedan. Det funka inte bra dock, vissa pers hade ju rykte om att aldrig ge upp, så det var mentalt omöjligt att vinna över dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw så råkade jag bränna ett litet hål i golvet på hotellrummet när jag tappade en cigg under grinden... Funderar på om jag ska berätta om det när jag checkar ut eller om jag ska bli en brottsling på rymmen. Om jag inte säger nåt kommer jag antagligen att bli paranoid och tro att varje människa på stan är en scandicpolis som vill tvinga fram ett erkännande ur mig.

Jag får nog hålla mig till välbefolkade områden i framtiden, så att jag kan skrika på folk om de hemliga scandicagenterna kidnappar mig. Tror inte jag skulle hålla ut länge om de får tag i mig och torterar mig.

 

Medans jag skrev detta kom jag på några möjliga lösningar på mitt problem (Nu har jag btw bestämt mig för att försöka undslippa lagens långa arm).

 

* Tillverka en Scandicagent-mall på Morgan Pålssons vis

 

* Fylla det lilla hålet med gips

 

* Aldrig gå ut igen

 

* Skaffa kloner av mig själv för att förvirra agenterna

 

* Bygga en undervattenstad där jag kan leva i frid med mina 29 fruar, 6 betjänter och eget mcdonalds

 

* Låta mig tillfångatagas och sedan skriva en bok om min upplevelse. Då kanske jag hamnar på nyhetsmorgon, där jag och Tilde de Paula blir förälskade.

 

* Bara köra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Söndagsparty med Sumpas och KungKroon!

 

Jävlar vad jag ska spela poker denna månaden. Och plussa ska jag! 25 inköp över 30k händer siktar vi på. Vet att volymen är småpotatis för många, men skulle bli rekord för mig :mrgreen:

 

Vill även dementera alla rykten om att jag skulle vara stenrik och spela jättehögt. Om nån har missat det spelar jag NL$200. Är väl aningen överrullad, men också nit när det gäller BRM.

Känner att jag äger sönder nivån ganska bra atm. Det är därför jag siktar på att dunka in massa volym nu, så jag kan kliva upp inom snar framtid.

Jag fattar knappt själv hur dålig jag var för typ 6 månader sen, och hur mycket bättre jag har blivit nu. Det bästa av allt är att jag har så sjuuuukt mycket kvar att lära mig och att jag har ganska bra koll på vart jag har feta läckor osv.

Extremt sugen på att lära mig nya saker hela tiden, och tänker poker hela tiden (förutom när jag håller på med musik). Jag får hålla mig i skinnet för att inte sitta och dra igång massa microGTO-diskussioner under skypekonferenserna med alla highstakescoolingar. Vill ju inte sitta och tatta på vänners kunskap mer än nödvändigt.

 

Nu ska denna dagboken handla mer om poker (men fortfarande lika mycket om strunt).

 

Heja Livet! :mrgreen::-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner att jag äger sönder nivån ganska bra atm. Det är därför jag siktar på att dunka in massa volym nu, så jag kan kliva upp inom snar framtid.

Jag fattar knappt själv hur dålig jag var för typ 6 månader sen, och hur mycket bättre jag har blivit nu.

 

Hur gjorde du för att bli bättre? :]

Bara coachning eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gjorde du för att bli bättre? :]

Bara coachning eller?

 

Får nog ge nästan all cred till coachen! Sen har jag lyckats nästla mig in i highstakeskretsarna, och där snappar jag upp så mycket jag kan typ. Jag lurar dem allihop att jag är en trevlig prick, men egentligen springer jag med håven och fångar upp all info som droppas under diskussioner. Sjukt effektiv metod :mrgreen:

 

Tycker väl att jag har en stor "vilja att lära mig", men det är jag obv inte ensam om. Jag har bara haft turen att hamna i umgängeskretsar där automatiskt lär mig mycket. Hoppas på att bli en riktig haj snart, så man kan bidra med nåt också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...