Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hej,

 

Får återkomma i frågan. Inget jag känner till i nuläget.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Väldigt underligt. Jag har fått information att satelliterna startar denna vecka. Du menar att det inte stämmer? Eller har du bara ingen koll? ;-)

Postad
Väldigt underligt. Jag har fått information att satelliterna startar denna vecka. Du menar att det inte stämmer? Eller har du bara ingen koll? ;-)

 

Tick tack tick tack

 

"kundtjänst dygnet runt men inte mellan 10-16 på måndagar"

Postad
Tick tack tick tack

 

"kundtjänst dygnet runt men inte mellan 10-16 på måndagar"

 

Dygnet runt gäller deras kundservice via mail, inte här via pf. Sccika iväg ett mail till deras support så får du säkert hjälp.

Postad
Dygnet runt gäller deras kundservice via mail, inte här via pf. Sccika iväg ett mail till deras support så får du säkert hjälp.

 

Inte alls allvarligt menat och jag har ingen stress med att få informationen även om det vore roligt att få bekräftat att satelliterna startar denna vecka. Tack för informationen dock.

Fridens

Postad
Hej,

 

NitNitNit - kan vi hjälpa dig med något?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

 

Jag har redan upplyst om vad jag behöver hjälp med.

Jag betalar bra med pengar för den som kan sälja den här typen av uppgifter till mig.

Postad
Inte alls allvarligt menat och jag har ingen stress med att få informationen även om det vore roligt att få bekräftat att satelliterna startar denna vecka. Tack för informationen dock.

Fridens

 

Hej,

 

Nu har jag viss info. Det kommer inom kort kort så "denna vecka" ger låga odds.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

  • 2 weeks later...
Postad

Hej,

 

Har precis fått mina uppgifter verifierade efter många vändor fram och tillbaka. Satte sen in pengar och tänkte regga lite turneringar till ikväll.

Men då får jag ett felmeddelande "Dina spelrättigheter har återkallats"

 

Vad är fel och varför är det en miljon gånger krångligare att starta ett konto på .fr än .eu ?

  • 3 weeks later...
Postad

Har kontaktat eran kundtjänst för att höja insättningsgränserna, har skickat in dokument och foton som krävs men UTAN svar, detta var ca12 timmar sedan, ska det behöva ta sådan lång tid? Har heller inte fått svar från eran kundtjänst i klienten dom senaste gångerna jag hört av mig om någonting, vad är det som händer egentligen?

Postad
någon mer som har problem med stars inatt?

 

Nej, förutom att man åker 44e på sunday storm efter att legat 1a ett bra tag :evil:

 

Helt sinnessjukt vad bra man måste springa för att vinna, jävla tomtar som vinner ändå

Postad
Hej,

 

Har precis fått mina uppgifter verifierade efter många vändor fram och tillbaka. Satte sen in pengar och tänkte regga lite turneringar till ikväll.

Men då får jag ett felmeddelande "Dina spelrättigheter har återkallats"

 

Vad är fel och varför är det en miljon gånger krångligare att starta ett konto på .fr än .eu ?

 

vad är skillnaden? ...bara fransmän på .fr?

Postad

Köp in mig på SnG HU turneringar idag. 2 st i 2 olika omgångar och får anslutningsproblem.

Internet fungerade utmärkt på 3 datorer men samtliga 3 kunde inte återansluta. Det handlade om så lång tid så jag hade inga marker kvar knappt i turneringarna :(

 

Vad händer? ...något känt problem?

 

Kan skicka mitt nick privat om du kan hjälpa mig här !

Postad

På nästan alla tänkbara sätt har Stars den bästa klienten av alla sajter i hela världen.

Det finns inte mycket annat än småsaker att önska.

Därför ska jag önska ett par småsaker.

1) När man spelar rebuy-turneringar så finns oftast en gräns på maxantal chips man får ha för att kunna göra rebuy. Jag undrar varför handen måste spelas färdigt innan man får beställa en rebuy? Det borde väl räcka med att man har foldat och har tillräckligt lite chips kvar?

Dvs kontrollera mot aktuellt antal marker efter att man har foldat istället för antalet marker vid början av handen.

2) Jag skulle vilja ha möjligheten att söka turneringar m.a.p. blindsperiodernas längd. Det som finns idag är (slow, regular, turbo, hyperturbo). Men alla turneringar inom respektive kategori har inte lika långa blindsperioder.

Postad

i choose to close my account for six months on 10-May-2012, and i need for 8 more days to be able to activate it on 6-Nov-2012, can you please see if there is any possibilities to activate my account today so i can participate in SM-POKER.

 

Thank you

Postad

Hello,

 

We are sorry, but once you request and confirm self-exclusion, we cannot reverse the decision. Our Responsible Gaming rules are made very clear, in both the pop-up messages during the self-exclusion process, and also via our responsible gaming FAQ at:

 

http://www.pokerstars.eu/about/responsible-gaming/faq/

 

It states that once you exclude yourself, you will not be able to play again until the self-exclusion period has expired.

 

We thank you for your understanding. If you have any other questions, please do not hesitate to contact support@pokerstars.eu.

 

Regards,

 

Karl

PokerStars Support

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...