PokerStars_Karl Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Tjena, var hittar man sattar till Live-SM på Malta? Om ni nu har några såna dvs. Hej, Får återkomma i frågan. Inget jag känner till i nuläget. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 I rutan för Tournament info på WCOOP 26 , omahan, står det att man bara får rebuya om man har 1000000 chips or less ... stämmer väl på sätt o vis, men... tar gärna en tickett till sagda i korrekturläsnings-fee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Hej, Får återkomma i frågan. Inget jag känner till i nuläget. Mvh, Karl PokerStars Support Väldigt underligt. Jag har fått information att satelliterna startar denna vecka. Du menar att det inte stämmer? Eller har du bara ingen koll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Väldigt underligt. Jag har fått information att satelliterna startar denna vecka. Du menar att det inte stämmer? Eller har du bara ingen koll? Tick tack tick tack "kundtjänst dygnet runt men inte mellan 10-16 på måndagar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Tick tack tick tack "kundtjänst dygnet runt men inte mellan 10-16 på måndagar" Dygnet runt gäller deras kundservice via mail, inte här via pf. Sccika iväg ett mail till deras support så får du säkert hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Dygnet runt gäller deras kundservice via mail, inte här via pf. Sccika iväg ett mail till deras support så får du säkert hjälp. Inte alls allvarligt menat och jag har ingen stress med att få informationen även om det vore roligt att få bekräftat att satelliterna startar denna vecka. Tack för informationen dock. Fridens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Hej, NitNitNit - kan vi hjälpa dig med något? Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Hej, NitNitNit - kan vi hjälpa dig med något? Mvh, Karl PokerStars Support När du ändå tittar in kanske du kunde bekräfta startdatum för Live-sm-satelliterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Hej, UplayUpay - Det hade jag gärna gjort, men har ännu inte fått det bekräftat. Återkommer med svar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Hej, UplayUpay - Det hade jag gärna gjort, men har ännu inte fått det bekräftat. Återkommer med svar. Mvh, Karl PokerStars Support Tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TackForAllt Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Hej, NitNitNit - kan vi hjälpa dig med något? Mvh, Karl PokerStars Support Jag har redan upplyst om vad jag behöver hjälp med. Jag betalar bra med pengar för den som kan sälja den här typen av uppgifter till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TackForAllt Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Jag har redan upplyst om vad jag behöver hjälp med.Jag betalar bra med pengar för den som kan sälja den här typen av uppgifter till mig. Det är dock ganska bråttom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Inte alls allvarligt menat och jag har ingen stress med att få informationen även om det vore roligt att få bekräftat att satelliterna startar denna vecka. Tack för informationen dock. Fridens Hej, Nu har jag viss info. Det kommer inom kort kort så "denna vecka" ger låga odds. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrand Postad 23 September , 2012 Rapport Share Postad 23 September , 2012 Hej, Har precis fått mina uppgifter verifierade efter många vändor fram och tillbaka. Satte sen in pengar och tänkte regga lite turneringar till ikväll. Men då får jag ett felmeddelande "Dina spelrättigheter har återkallats" Vad är fel och varför är det en miljon gånger krångligare att starta ett konto på .fr än .eu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheSwing90 Postad 24 September , 2012 Rapport Share Postad 24 September , 2012 Poker Sm Live Sateliter finns på Pokerstars under Tuneringar -> Regional. Spelas 200+15 euros, 100+10 euros och 25 euros rebuy om jag inte minns fel. gar varje vecka. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 12 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2012 xlals Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 12 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2012 Har kontaktat eran kundtjänst för att höja insättningsgränserna, har skickat in dokument och foton som krävs men UTAN svar, detta var ca12 timmar sedan, ska det behöva ta sådan lång tid? Har heller inte fått svar från eran kundtjänst i klienten dom senaste gångerna jag hört av mig om någonting, vad är det som händer egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 12 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2012 fick svar karl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 15 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2012 någon mer som har problem med stars inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 15 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2012 någon mer som har problem med stars inatt? Nej, förutom att man åker 44e på sunday storm efter att legat 1a ett bra tag Helt sinnessjukt vad bra man måste springa för att vinna, jävla tomtar som vinner ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 15 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2012 Hej, Har precis fått mina uppgifter verifierade efter många vändor fram och tillbaka. Satte sen in pengar och tänkte regga lite turneringar till ikväll. Men då får jag ett felmeddelande "Dina spelrättigheter har återkallats" Vad är fel och varför är det en miljon gånger krångligare att starta ett konto på .fr än .eu ? vad är skillnaden? ...bara fransmän på .fr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2012 Köp in mig på SnG HU turneringar idag. 2 st i 2 olika omgångar och får anslutningsproblem. Internet fungerade utmärkt på 3 datorer men samtliga 3 kunde inte återansluta. Det handlade om så lång tid så jag hade inga marker kvar knappt i turneringarna Vad händer? ...något känt problem? Kan skicka mitt nick privat om du kan hjälpa mig här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 24 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2012 På nästan alla tänkbara sätt har Stars den bästa klienten av alla sajter i hela världen. Det finns inte mycket annat än småsaker att önska. Därför ska jag önska ett par småsaker. 1) När man spelar rebuy-turneringar så finns oftast en gräns på maxantal chips man får ha för att kunna göra rebuy. Jag undrar varför handen måste spelas färdigt innan man får beställa en rebuy? Det borde väl räcka med att man har foldat och har tillräckligt lite chips kvar? Dvs kontrollera mot aktuellt antal marker efter att man har foldat istället för antalet marker vid början av handen. 2) Jag skulle vilja ha möjligheten att söka turneringar m.a.p. blindsperiodernas längd. Det som finns idag är (slow, regular, turbo, hyperturbo). Men alla turneringar inom respektive kategori har inte lika långa blindsperioder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ad-hanna Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2012 i choose to close my account for six months on 10-May-2012, and i need for 8 more days to be able to activate it on 6-Nov-2012, can you please see if there is any possibilities to activate my account today so i can participate in SM-POKER. Thank you Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2012 Hello, We are sorry, but once you request and confirm self-exclusion, we cannot reverse the decision. Our Responsible Gaming rules are made very clear, in both the pop-up messages during the self-exclusion process, and also via our responsible gaming FAQ at: http://www.pokerstars.eu/about/responsible-gaming/faq/ It states that once you exclude yourself, you will not be able to play again until the self-exclusion period has expired. We thank you for your understanding. If you have any other questions, please do not hesitate to contact support@pokerstars.eu. Regards, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts