lu$ken Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag tror jag idag betalade det tråkigast möjliga med mina pokervinster, nämligen restskatt på 10 k sek.. Ska fan flytta till monaco Citera
Che Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 alldeles för mycket sprit och fest.. Citera
Macaronis Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Loewe 32' TV (ny för 8 000:-, nypris annars det dubbla) Asus Laptop (12 000:-) Atomic M10 (5 000:-) Salomon Xwave (2 800:-) Ixus 30 + 1GB minneskort (3 200:-) Diverse kläder (6 000:-) Sen är det desto mer imatriella ting som hyror och alla andra räkningar, helrör, skidresa, fotbollsresor osv. Citera
eurythmech Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Jag tror jag idag betalade det tråkigast möjliga med mina pokervinster, nämligen restskatt på 10 k sek.. Ska fan flytta till monaco Ja det är fan synd om dig! Citera
Nidot Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 TV, Hemmabio, 19" TFT. 160gb extern & 200gb intern HDD.. sen de vanliga, kläder, godis, de vanliga slöset.. Citera
heltok Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 bestämde mig för att köpa en musmatta om jag gick plus över $100 i helgen: http://www.webhallen.com/prod.php?id=18867 men jag gick +$400 så det blev lite mer: http://www.webhallen.com/prod.php?id=38381 bild: http://www.langamers.ch/img/news/2005.01.05/mx3100.jpg ojoj, vad man slösar.... men nu har jag mus med laser! kommer säkert dubbla min bb/100händer bara det Citera
cDk Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 ag käkade på MAX och bjöd polarna också för en liveturneringsvinst en gång Jag och 2 polare lirar alltid tillsammans på klubben i k-d och har som regel att den som kommer högst ITM bjuder på mat efter, det är riktigt fint för det är alltid nån av oss som får in deg =) alltid fint med lite gratis käk om man torskar turneringen ptja jag har väll mest köpt lite små grejjer, mat, betalat räkningar osv. håller på att bygga upp rullen nu så spenderar inte så mycket, jo och så har jag precis betalat en resa till jugoslavien. Citera
ampixo Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 ett par delicatobollar och några ramlösa naturell Citera
Laxfiskaren Postad 15 Maj , 2005 Rapport Postad 15 Maj , 2005 GiZmogrejor och startavgifter till live spel! +43000kr på CC och efter 3årsonline spel ca 1000$ upp!! Hatar online Riggar för en STOR turnering, det är mitt mål! Citera
Shiver Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 En ny laptop, en new york resa och lite annat tjafs. Citera
Grankott Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Inte mycket men en stor del till en barnvagn iaf. Citera
swedmag Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 En månads hyra. Betyder det att jag är proffs?! <snyft> Citera
NiZe Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Detta e ju sjukt, hur kan vi alla vinna så mycket, finns det inte nån som förlorar. Känns inte som att man har kommit till rätt tråd då Någon får starta en tråd "Prylar som jag spelat bort på poker", där folk kan överträffa varandra i förluster på motsvarande sätt. "Spelat bort veckopengen, min bil, mitt hus, arvet på 10 miljoner, min 3 mån baby" osv. Citera
mooy Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Julklappar En cykel Mat när jag inte hade jobb Citera
Blado Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 JulklapparEn cykel Mat när jag inte hade jobb Varför har du sådan konstig sadel för? Citera
Kjell Postad 17 Maj , 2005 Rapport Postad 17 Maj , 2005 Den sadeln kallas "Rotreft" och utvecklades i Tyskland åt deras dåvarande mästare i cykling Fritz Groutch. Liknande sadlar används nu väldigt ofta på tävlingscyklisters cyklar då den bevisligen ökar farten för cyklisten p.g.a att man naturligt sitter i en ganska framåtlutad vinkel och får på så sätt mindre vindmotstånd. Rotreft sadeln har dessutom bevisats bekämpa brosk i benen och åderbråck när man blir äldre p.g.a den masserande tekniken i den (Drivs av batterier) Sen kanske Blado bara har den "for show", det vet jag inte. Citera
Green Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 En laptop i julas. iPod för inte så länge sedan TV Mobiltelefon Diverse nöjen (fotboll och liknande) Lite småkrafs (router och annat livsviktigt) Pizza runt 3ggr i veckan (gärna nåt med kebab ) Ska resa en del i sommar också (Prag + nån Roadtrip) Citera
Lassis Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Misstänkte väl att cykla ger åderbråck!! Cykeljävlar är farliga på lång sikt, det har jag alltid trott...Coolt dock med batteridriven sadel....har Tyskar ingen fritid alls eller? Man ska bara cykla när man e väldigt liiiten, innan man fattar bättre.... Sen ska man sno bilar tills man blir 18 o får körkort (eh, ibland får man vänta nåra år men den som väntar på nåt gott.. som Svartenbrandt brukar säga)... "Sittsår är bättre än åderbråck" Jag har inte köpt ett skit än men funderar starkt på att hyra en advokat för pengarna så man får ut sina pengar nån gång!!! Grrrrrr Citera
nysta Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:- Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga. Har även blivit lite småmutor till tjejen. Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =) /Daniel Citera
Pedroboy Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga. Har även blivit lite småmutor till tjejen. Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =) /Daniel Också laptop 15k för nån månad sen Jag kör operationen på måndag om 4 dar .. 13800 per öga satte över 6000 dollar från neteller idag så det fylls på lite samtidigt. Citera
Smokey_McPot Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga. Har även blivit lite småmutor till tjejen. Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =) /Daniel Också laptop 15k för nån månad sen Jag kör operationen på måndag om 4 dar .. 13800 per öga satte över 6000 dollar från neteller idag så det fylls på lite samtidigt. OT: Är det inte de operationerna som är en tradeoff på att man blir nattblind eller snöblind eller nåt istället, plus att man inte får några garantier för att synförbättningen håller? Citera
nysta Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga. Har även blivit lite småmutor till tjejen. Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =) /Daniel Också laptop 15k för nån månad sen Jag kör operationen på måndag om 4 dar .. 13800 per öga satte över 6000 dollar från neteller idag så det fylls på lite samtidigt. OT: Är det inte de operationerna som är en tradeoff på att man blir nattblind eller snöblind eller nåt istället, plus att man inte får några garantier för att synförbättningen håller? viss nedsättande mörkersyn kan man få, beror lite på storleken av pupillen har jag fattat det som.. Om synfelet har stabiliserat sig så ska inte felet komma tillbaka.. men om synfelet fortfarande håller på att bli sämre så kommer man troligtvis se dåligt om några år igen. Min syn har inte försämrats på senaste 6-7 åren, så hoppas det kommer hålla ett tag iaf =) /Daniel Citera
Recommended Posts