Gå till innehåll

Vad för prylar har pokern betalat för er?


piggeh

Recommended Posts

  • Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Loewe 32' TV (ny för 8 000:-, nypris annars det dubbla)

Asus Laptop (12 000:-)

Atomic M10 (5 000:-)

Salomon Xwave (2 800:-)

Ixus 30 + 1GB minneskort (3 200:-)

Diverse kläder (6 000:-)

 

 

Sen är det desto mer imatriella ting som hyror och alla andra räkningar, helrör, skidresa, fotbollsresor osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

bestämde mig för att köpa en musmatta om jag gick plus över $100 i helgen:

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=18867

 

men jag gick +$400

 

så det blev lite mer:

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=38381

bild: http://www.langamers.ch/img/news/2005.01.05/mx3100.jpg

 

ojoj, vad man slösar.... men nu har jag mus med laser! kommer säkert dubbla min bb/100händer bara det :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ag käkade på MAX och bjöd polarna också för en liveturneringsvinst en gång

 

Jag och 2 polare lirar alltid tillsammans på klubben i k-d och har som regel att den som kommer högst ITM bjuder på mat efter, det är riktigt fint för det är alltid nån av oss som får in deg =) alltid fint med lite gratis käk om man torskar turneringen ;)

 

ptja jag har väll mest köpt lite små grejjer, mat, betalat räkningar osv. håller på att bygga upp rullen nu så spenderar inte så mycket, jo och så har jag precis betalat en resa till jugoslavien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta e ju sjukt, hur kan vi alla vinna så mycket, finns det inte nån som förlorar.

 

Känns inte som att man har kommit till rätt tråd då ;)

 

Någon får starta en tråd "Prylar som jag spelat bort på poker", där folk kan överträffa varandra i förluster på motsvarande sätt.

 

"Spelat bort veckopengen, min bil, mitt hus, arvet på 10 miljoner, min 3 mån baby" osv. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den sadeln kallas "Rotreft" och utvecklades i Tyskland åt deras dåvarande mästare i cykling Fritz Groutch. Liknande sadlar används nu väldigt ofta på tävlingscyklisters cyklar då den bevisligen ökar farten för cyklisten p.g.a att man naturligt sitter i en ganska framåtlutad vinkel och får på så sätt mindre vindmotstånd. Rotreft sadeln har dessutom bevisats bekämpa brosk i benen och åderbråck när man blir äldre p.g.a den masserande tekniken i den (Drivs av batterier)

 

Sen kanske Blado bara har den "for show", det vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En laptop i julas.

iPod för inte så länge sedan

TV

Mobiltelefon

Diverse nöjen (fotboll och liknande)

Lite småkrafs (router och annat livsviktigt)

Pizza runt 3ggr i veckan (gärna nåt med kebab :P )

Ska resa en del i sommar också (Prag + nån Roadtrip)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte väl att cykla ger åderbråck!! Cykeljävlar är farliga på lång sikt, det har jag alltid trott...Coolt dock med batteridriven sadel....har Tyskar ingen fritid alls eller?

 

Man ska bara cykla när man e väldigt liiiten, innan man fattar bättre.... Sen ska man sno bilar tills man blir 18 o får körkort (eh, ibland får man vänta nåra år men den som väntar på nåt gott.. som Svartenbrandt brukar säga)...

 

"Sittsår är bättre än åderbråck"

 

Jag har inte köpt ett skit än men funderar starkt på att hyra en advokat för pengarna så man får ut sina pengar nån gång!!! Grrrrrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-

Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga.

Har även blivit lite småmutor till tjejen.

 

Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =)

 

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-

Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga.

Har även blivit lite småmutor till tjejen.

 

Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =)

 

/Daniel

 

Också laptop 15k för nån månad sen

 

Jag kör operationen på måndag om 4 dar .. 13800 per öga satte över 6000 dollar från neteller idag så det fylls på lite samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-

Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga.

Har även blivit lite småmutor till tjejen.

 

Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =)

 

/Daniel

 

Också laptop 15k för nån månad sen

 

Jag kör operationen på måndag om 4 dar .. 13800 per öga satte över 6000 dollar från neteller idag så det fylls på lite samtidigt.

 

OT: Är det inte de operationerna som är en tradeoff på att man blir nattblind eller snöblind eller nåt istället, plus att man inte får några garantier för att synförbättningen håller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har blivit en Asus Laptop för ca: 15.000:-

Ska även laseroperera min närsynthet den 16 juni så jag slipper glasögon. 12.000:- per öga.

Har även blivit lite småmutor till tjejen.

 

Så nu blir det till att börja grinda upp rullen lite igen =)

 

/Daniel

 

Också laptop 15k för nån månad sen

 

Jag kör operationen på måndag om 4 dar .. 13800 per öga satte över 6000 dollar från neteller idag så det fylls på lite samtidigt.

 

OT: Är det inte de operationerna som är en tradeoff på att man blir nattblind eller snöblind eller nåt istället, plus att man inte får några garantier för att synförbättningen håller?

 

viss nedsättande mörkersyn kan man få, beror lite på storleken av pupillen har jag fattat det som..

Om synfelet har stabiliserat sig så ska inte felet komma tillbaka.. men om synfelet fortfarande håller på att bli sämre så kommer man troligtvis se dåligt om några år igen.

Min syn har inte försämrats på senaste 6-7 åren, så hoppas det kommer hålla ett tag iaf =)

 

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...