Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

Så där, då var det färdigspelat för dagen och månaden. Slutar +$33.85 efter 2268 händer i dag. Har inte riktigt spelat på topp känner jag. Blir till att analysera lite händer i PT i morgon och försöka hitta tillbaka till mit A-game.

 

Men inte är jag så ledsen för det... Mars har nämligen blivit en rekordmånad för min del. :-D Slutar på +$1,131 på cashgame och ytterligare plus $75 på turneringar, summa +$1,206. Riktigt nöjd med resultatet. Dels för att det är mycket pengar för mig men också för att jag började på månaden på NL2(!). Drygt 137k händer spelade på 125 timmar under hela månaden.

 

Rulle: $1,331

 

Månadsgraf

t_duZhqoJQk.gif

 

Lutar förresten åt att jag ska ner till Kina om någon vecka för att stanna där i 1-2 månader. Poker blir min huvudsakliga inkomst där så det kommer bli cashouts under april. Hoppas ändock på att bli regular på NL50 under månaden.

 

Mål för april

[ ] spela 100k händer

[ ] bli regular på NL50

[ ] beta av alla small/microstakes FR-filmer på DC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så där, då var det färdigspelat för dagen och månaden. Slutar +$33.85 efter 2268 händer i dag. Har inte riktigt spelat på topp känner jag. Blir till att analysera lite händer i PT i morgon och försöka hitta tillbaka till mit A-game.

 

Men inte är jag så ledsen för det... Mars har nämligen blivit en rekordmånad för min del. :-D Slutar på +$1,131 på cashgame och ytterligare plus $75 på turneringar, summa +$1,206. Riktigt nöjd med resultatet. Dels för att det är mycket pengar för mig men också för att jag började på månaden på NL2(!). Drygt 137k händer spelade på 125 timmar under hela månaden.

 

Rulle: $1,331

 

Månadsgraf

t_duZhqoJQk.gif

 

Lutar förresten åt att jag ska ner till Kina om någon vecka för att stanna där i 1-2 månader. Poker blir min huvudsakliga inkomst där så det kommer bli cashouts under april. Hoppas ändock på att bli regular på NL50 under månaden.

 

Mål för april

[ ] spela 100k händer

[ ] bli regular på NL50

[ ] beta av alla small/microstakes FR-filmer på DC

 

Riktigt fint resultat. Bra gjort!

 

Har en fråga. Spelar du cs i unfinished på r60? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

Haha, det stämmer. Har tappat ner rejält på cs i förmån för pokern nu dock. Spelar du själv där? Lag och nick? :)

 

Hehe coolt. Har spelat där sen 2004 i massa olika lag. Nickar allt möjligt där då jag byter nick hela tiden =) just nu zzzZZZ. Spelar just nu dessutom i New kids on the glock. Vi mötte er igår men jag va inte med. Har oxå trappat ner som fan. Annorlunda vare för 2-3 år sen då man nötte som fan =)

 

hehehe hitta denna http://www.r60.org/?a=13&g=1&id=1&gid=56142&type=la ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

90% fullring. $2/4 - $5/10

Bra, då har jag klart för mig vem som blir min coach när det börjar nalkas högre nivåer ;)

 

Hehe coolt. Har spelat där sen 2004 i massa olika lag. Nickar allt möjligt där då jag byter nick hela tiden =) just nu zzzZZZ. Spelar just nu dessutom i New kids on the glock. Vi mötte er igår men jag va inte med. Har oxå trappat ner som fan. Annorlunda vare för 2-3 år sen då man nötte som fan =)

 

hehehe hitta denna http://www.r60.org/?a=13&g=1&id=1&gid=56142&type=la ;)

 

Hahah, tippat! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ofta du spelar i unfinished pherlo:D

Fixa flyg nu så ska jag visa hur man spelar poker.

fin dagbok, fina resultat, best of luck och grejer

Hälsningar från kina!

btw grtz orre.

Ty! :-D

 

Fortfarande inget visum på posten. Hoppas det kommer i morgon eller på fredag. Höres på skype i morgon oavsett!

 

 

 

Btw, ni som har några FPPs till över på stars och vill ha rb, se till att köpa "aprilskämten" i VIP-shopen. 4 * 16$ á 1000 FPPs per st!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Färdiggrindat även för mig nu. Jag har spelat lite mer än Orrarah. Hela 4½ timmar blev det. Inget kanonresultat då jag sprungit lite sämre i dag än tidigare dagar på nivån. +$46 på spelet och cashat ut 4k FPPs till $64, så totalt +$100 i dag. Fortsatt grind i morgon obv. :)

 

Btw så hittade jag var man tog fram table average i PT3 till sist!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...