Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för alla lyckoönskningar!

 

Förstår att nl2k inte ligger helt runt hörnet än, men är tanken att 24 tabla även vid de högre nivåerna? eller kommer du dra ner på antalet bord om du kommer till tex nl400? Stort lycka till!

Som du säger så är det ju ett tag tills man är där men så länge man håller sig till fullring känns det spontant som att man borde kunna spela 24 bord, åtminstone upp till NL100. Sen så kommer det att räcka med att gå break even med tanke på rakeback/bonusar.

 

Nu ska jag grinda! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger denna som startsida i Firefox då!

Får se till att styra upp ett nytt sammanträde med L-Gruppen framöver. Vad tycks? Att bannlysa en viss Pontus känns givet med tanke på konsekvenserna senast. Hans DOTA/Youtube höll på att orsaka en egen liten finanskris på Flädervägen.

 

Today was a good day. GL / Eric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger denna som startsida i Firefox då!

Får se till att styra upp ett nytt sammanträde med L-Gruppen framöver. Vad tycks? Att bannlysa en viss Pontus känns givet med tanke på konsekvenserna senast. Hans DOTA/Youtube höll på att orsaka en egen liten finanskris på Flädervägen.

 

Today was a good day. GL / Eric

Hahaha :D Ja, jävla Pontus. Får passa på att dra ett LAN nu när han är i Thailand och skapar ekonomisk oro. ;)

 

Tisdagens grind är avslutad och resultatet landar på 23$ plus, efter 6903 spelade händer. Jag låg väldigt länge back runt 4-5 inköp men fick en rush nu sista halvtimmen.

 

RULLE: 322$

 

Fan vad du köttar då... Jag pallade bara med 2k händer och slutade +-0 :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...