Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt av honom att riva ner en familjemedlem från läktaren i tumultet också.:-)
HAha ja, man såg ju hur stolta dom va när han byttes in. Sen när han gör mål. OMG!!! rysningar.

 

 

Nu är det så att det är en SCOOPturre ikväll 22.30 som kostar 33$. Är redan över 10k deltagare och av dom 10k är det hur många satellitkvalare som helst, så värdet borde vara ganska bra. Vad säger ni är det värt pengarna? Rullen ligger för närvarande på 1367$.

 

Ja, klart du ska spela den. Jag gör detsamma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar alla kommentarer på sportbladet av alla haters, efter matcherna. Det är inte du Annahl från pf?

 

 

Ann Ahl, 44 år, Stockholm, Idag 20:52 Vilka jäkla stolpskott till spelare dom har United (O´Shea, Evans, Neville, Machedo...jo!!!), men på nåt sätt lyckas dom iaf vinna till slut, många verkar misstolka det till att "bra lag har tur". Sen att Ronaldo lyckas "toffla" in ett par baljor oxå förstärker bara den vilsna uppfattningen, United har ett jäkla flyt...ingenting annat! Kolla på ett lag som Liverpool istället, har tio oavgjorda matcher den här säsongen trots att man snittar avslut på 15-2 och är överlägsna i varje match, där kan man istället snacka om oflyt... Ligan borde Pool avgjort för länge sedan, tyvärr har dom bjudit in MFU... Nu måste jag sluta för tjejen klagar över att "hon känner inte igen mig när jag är så här"...som vanligt har hon fel...suck... dölj

OMFG, JAG ÄR AVSLÖJAD! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeah, hammarby - elfsborg var riktigt nice att se faktiskt. Fin dag. Pokern har däremot inte varit riktigt lika fin. I fredags fick jag smaka på en riktig kalldusch av setups och slutade back nästan $200. Riktigt trist! Som följde av det har jag valt att inte spela alls både i går och i dag. Nåja, inte enbart därför, men till stor del. Har också bokat flyg ner till Kina nu på onsdag, så jag har en del att stå i. Blir nog begränsat med spel ett par dagar framåt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. Nu är det så att det är en SCOOPturre ikväll 22.30 som kostar 33$. Är redan över 10k deltagare och av dom 10k är det hur många satellitkvalare som helst, så värdet borde vara ganska bra. Vad säger ni är det värt pengarna? Rullen ligger för närvarande på 1367$.

 

The Rail is on!:)

 

Ser ju bra ut dehär:)

 

 

 

 

FORZA BAJEN!! Blev obv rippade av linjemannen på andra straffen. Sick av han att gå in där och ta den...

Och första var ju som diskuterat INTE straff de heller..

 

 

Men fy satan va sick mål av Emil Johansson!!!!:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyty..Har vi en bajare här eller är det bara sympatikommentarer :-)

 

Är bajare ofc fast blir lite dåligt med matcher man kollar på..

 

Dom spelar ju sällan matcher här uppe i Luleå, men blir väl en match live per sommar och sen derbyna på Canal+:)

 

 

Och sen att jag är fotbollsdomare sen några år tillbaka med inriktining på AD gör att jag har rätt att Dissa mina "kollegor" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar att jag är partisk får du säga vad du syftar på...Eller är jag helt ute o cyklar?

 

Ligger f.ö 1910/4520 och itm snart!

 

Nee-e, jag har växlat några meningar med djurgårdare och aikare men ni från söder må varit trevliga

 

Vi disukterade matchen och hade en härlig diskution om matchen, annars brukar de låta "vi hade matchen" fast dom inte hade en syl i vädret. Men dom höll med om att vi hade nästan hela matchen. Som du skrev ovan några inlägg sedan.

 

Vad tycker dom ante i vårat mål?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...