Gå till innehåll

Mats Sundin i Vancouver - 5 prispaket varje vecka


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Nu har du som svensk PokerStarsspelare chansen att åka till Vancouver och se Mats Sundin och hans Vancouver Canucks slåss om en slutspelsplats i NHL.

 

I våra dagliga kvalturneringar kan du vinna en plats till söndagsfinalen där 5 prispaket till Vancouver är garanterade, varje vecka! Varje paket är för två personer.

 

Dagliga turneringar:

* 21.00 Mats Sundin Vancouver $22 special – en plats i finalen för varje $110 i prispotten (2 platser garanterade)

* 21.30 Mats Sundin Vancouver Freeroll – tre finalplatser plus massor av kontantpriser

* 22.00 Mats Sundin Vancouver $3.30 rebuy – en plats i finalen för varje $110 i prispotten (2 platser garanterade)

 

Söndagsfinalen:

* 19.00 Mats Sundin $110 Vancouver Final – Ett paket för varje $3 700 i potten, 5 paket garanterade!

 

Prispaketet innehåller:

* Resa för två personer tur och retur från Arlanda till Vancouver

* Fyra nätters boende i dubbelrum på 4-stjärnigt hotell i Vancouver

* Biljetter för två personer till två hemmamatcher med Vancouver Canucks

* 500 dollar i fickpengar - kan behöva användas för resa till Arlanda och övernattning då flyget till Vancouver går tidigt på morgonen

 

Resedatum:

Vinnare i de första två finalerna (som spelas 22 februari och 1 mars) reser från Arlanda den 12 mars och biljetter till matcherna Vancouver – Los Angeles den 13 mars och Vancouver – Colorado den 15 mars ingår.

 

Vinnare i de tre sista finalerna (som spelas den 8, 15 och 22 mars) reser från Arlanda den 4 april kl 06.40 och biljetter till matcherna Vancouver – Colorado den 5 april och Vancouver – Calgary den 7 april ingår.

 

Läs mer här:

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/vancouver/

 

Har ni frågor om denna kampanjen så svarar vi gärna på era frågor.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagliga turneringar:

* 21.00 Mats Sundin Vancouver $22 special – en plats i finalen för varje $110 i prispotten

* 21.30 Mats Sundin Vancouver Freeroll – tre finalplatser plus massor av kontantpriser

* 22.00 Mats Sundin Vancouver $3.30 rebuy – en plats i finalen för varje $110 i prispotten

 

Är finalplatserna added? Dvs att alla inköp går till prispotten och sen utöver dessa så tillkommer finalplatserna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Passa på, finfint turneringsvärde.

 

Imorgon är det Söndagsfinal och det kommer garanterat vara bra värde i söndagsfinalen. Just nu är det 18 anmälda a $110 och det är garanterat $18500 i prispotten (fem pris med $3700 i varje).

 

* 19.00 Mats Sundin $110 Vancouver Final.

 

Anmäl er och klonka er en resa till Kanada!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om ca en timme drar veckofinalen igång med fem resor och det kommer bli övervärde. Endast 30 anmälda a $110 och det är garanterat $18500 i prispotten (fem pris med $3700 i varje).

 

Stor chans till stort värde i turneringen med andra ord.

 

Lycka till om ni spelar.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra gången jag bubblar en satt denna vecka. Förra gången en LAPT plats värd 7.5k$. fick 500$ för andra platsen. ledde 2.5m mot 0.7m. SKOJJ:-D :-D:lol: H*rspel

 

Hoppas ni har kul i vancouver eller att nån av topp 5 är under 18 eller scammare!

 

PokerStars Game #25237478206: Tournament #138918418, $100+$10 Hold'em No Limit - Level XVI (375/750) - 2009/02/22 15:50:05 ET

Table '138918418 2' 9-max Seat #7 is the button

Seat 1: AmiralAnton (6427 in chips)

Seat 2: Displeased (14562 in chips)

Seat 5: CatZappa (31904 in chips)

Seat 6: Nille_P (26855 in chips)

Seat 7: spider2u (18626 in chips)

Seat 9: Spey08 (5626 in chips)

AmiralAnton: posts the ante 90

Displeased: posts the ante 90

CatZappa: posts the ante 90

Nille_P: posts the ante 90

spider2u: posts the ante 90

Spey08: posts the ante 90

Spey08: posts small blind 375

AmiralAnton: posts big blind 750

*** HOLE CARDS ***

Dealt to AmiralAnton Ace of Hearts10 of Diamonds

Displeased: folds

CatZappa: folds

Nille_P: folds

spider2u: folds

Spey08: raises 4786 to 5536 and is all-in

AmiralAnton: calls 4786

*** FLOP *** 2 of Hearts5 of ClubsQueen of Clubs

*** TURN *** 2 of Hearts5 of ClubsQueen of ClubsQueen of Diamonds

*** RIVER *** 2 of Hearts5 of ClubsQueen of ClubsQueen of Diamonds3 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

Spey08: shows 8 of Diamonds2 of Clubs (two pair, Queens and Deuces)

AmiralAnton: shows Ace of Hearts10 of Diamonds (a pair of Queens)

Spey08 collected 11612 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 11612 | Rake 0

Board 2 of Hearts5 of ClubsQueen of ClubsQueen of Diamonds3 of Clubs

Seat 1: AmiralAnton (big blind) showed Ace of Hearts10 of Diamonds and lost with a pair of Queens

Seat 2: Displeased folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: CatZappa folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: Nille_P folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: spider2u (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: Spey08 (small blind) showed 8 of Diamonds2 of Clubs and won (11612) with two pair, Queens and Deuces

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra gången jag bubblar en satt denna vecka. Förra gången en LAPT plats värd 7.5k$. fick 500$ för andra platsen. ledde 2.5m mot 0.7m. SKOJJ:-D :-D:lol: H*rspel

 

Hoppas ni har kul i vancouver eller att nån av topp 5 är under 18 eller scammare!

 

 

Den var riktigt brutal :cry: Jag lider med dig, vet hur det känns. Jag bubblade förra NHL-kampanjen till New York i höstas, KK vs Ax all-in innan flopp. Man sover ju inte gott när sånt händer men det är bara att ta nya tag och kamma hem en plats nästa vecka istället! Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Hur/När får jag biljetterna?

Hur/När får jag pengarna?

Får man $ om man klonkar hem nästa veckas final också? Eller $W? $T?

 

Du kommer kontaktas under dagen.

Pengar, under dagen skulle jag tro.

Du får kontanter för kontantdelen men resan utgår som resa. Ta med kompisar, familj eller trevligt sällskap. (inga $W eller $T)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkade precis en finalplats till den 1a mars. Jag har dock ingen möjlighet att spela den (jag vet borde kollat upp innan, men blev en impulsanmälan då jag såg att turneringen just började). Går det att spela någon av de andra finalerna istället (8, 15, 22 mars)?

Jag kan garanterat alla andra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkade precis en finalplats till den 1a mars. Jag har dock ingen möjlighet att spela den (jag vet borde kollat upp innan, men blev en impulsanmälan då jag såg att turneringen just började). Går det att spela någon av de andra finalerna istället (8, 15, 22 mars)?

Jag kan garanterat alla andra :)

 

Kan man inte avregistrera och regga sig på någon av det andra veckofinalerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...