Gå till innehåll

Mats Sundin i Vancouver - 5 prispaket varje vecka


PokerStars_Karl

Recommended Posts

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

 

 

Du kommer kontaktas under dagen.

Pengar, under dagen skulle jag tro.

Du får kontanter för kontantdelen men resan utgår som resa. Ta med kompisar, familj eller trevligt sällskap. (inga $W eller $T)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

 

Ok, tack för svaret. Hehe ja jag får väl försöka dra hem en till på Söndag då för halva Småland verkar ju vilja hänga med... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkade precis en finalplats till den 1a mars. Jag har dock ingen möjlighet att spela den (jag vet borde kollat upp innan, men blev en impulsanmälan då jag såg att turneringen just började). Går det att spela någon av de andra finalerna istället (8, 15, 22 mars)?

Jag kan garanterat alla andra :)

 

Hej,

 

Precis som Milfhunter sa och som du sedan kom på så kan man avregistrera sig från en veckofinal och registrera sig för en annan final om man inte kan spela ett visst datum.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Passa på att spela satelliterna för nu har upplägget ändrats lite och det är numera 2 garanterade finalplatserna i både den dagliga $3.30 och $22 satelliten. Vilket hittils inneburit dagliga övervärden.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Vad har ändrats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är numera två garanterade finalbiljetter i varje $3.30- och $22-satellit. Om man inte vill betala in sig direkt till finalen för $110 är dessa bra alternativ. Dessa spelas dagligen.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Fast så var det när jag spelade i söndags också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...