asfalten Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Ser ner på AA och beslutar mig för att tänka över hur jag ska spela för att få maximalt betalt.Men vad händer? Min hand blir lagd efter ungefär 6 sekunder trots att min tidsbank visar 120 sek? VAFAN BEROR DETTA PÅ!?? det där är standard på full tilt också. sluta gnäll, har hänt mig hundratals ggr. Citera
Mobiero Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2009 det där är standard på full tilt också. sluta gnäll, har hänt mig hundratals ggr. Som sagt så är jag inte arg över att handen foldades, det har jag inte tid med Jag undrade vad det beror på och om man som användare kan motverka det. Citera
Macroman Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Jag har varit ledsen och inte så lite gråtmild sedan du kallade mig idiot. Jag tycker faktiskt det var ganska taskigt. Citera
Ola Brandborn Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Som sagt så är jag inte arg över att handen foldades, det har jag inte tid med Jag undrade vad det beror på och om man som användare kan motverka det. Inte sitta och pajassteka med AA kanske? Det är ingen jävla teater. Citera
asfalten Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Inte sitta och pajassteka med AA kanske? Det är ingen jävla teater. bitter? Citera
PokerStars_Karl Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Som sagt så är jag inte arg över att handen foldades, det har jag inte tid med Jag undrade vad det beror på och om man som användare kan motverka det. Hej, Du kan motverka det genom att skicka ett mail till supporten med handnummer eller möjligen vilken datum det hände så kan vi hitta handen. På det sättet kan vi se vad som hände och då ge förslag om hur man åtgärdar detta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Mobiero Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2009 Jag har varit ledsen och inte så lite gråtmild sedan du kallade mig idiot. Jag tycker faktiskt det var ganska taskigt. Ber så hemskt mycket som ursäkt. Citera
Recommended Posts