IngeRik Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/anrell/article7930284.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Du pillar för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2010 Inte min dag idag... Misslyckats med det mesta Bra volym i helgen iaf. 16.5h spelade totalt! Ny vecka o nya tag imorgon Vore o få hyffsat rätt på dygnet, känner verkligen hur jag mår o spelar sämre ju mer jag vrider på dygnet. 12 är någon tidsgräns som inte får passeras i sängen om det ska funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Fuuuuuck största potten ever på nl200.... Jättefirre Skaplig riggturn. Seat 1: JUANOVICH ($650.25 in chips) Seat 7: Borgen65 ($601 in chips) Seat 8: user_name33 ($193.25 in chips) Seat 9: rangefarmer ($619.55 in chips) ANTES/BLINDS Borgen65 posts small blind ($1), user_name33 posts big blind ($2), PRE-FLOP rangefarmer raises to $6, JUANOVICH raises to $20, Borgen65 calls $20, user_name33 folds, rangefarmer folds. FLOP [board cards: ,, ] Borgen65 checks, JUANOVICH bets $26, Borgen65 calls $26. TURN [board cards: ,,, ] Borgen65 checks, JUANOVICH bets $72, Borgen65 raises to $175, JUANOVICH calls $175. RIVER [board cards: ,,,, ] Borgen65 bets $380 and is all-in, JUANOVICH calls $380. SHOWDOWN Borgen65 shows [ , ] JUANOVICH mucks cards [ , ] Borgen65 wins $1,208. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Failade uppdraget med en tiltfri månad... Gjort så mkt dåliga spel de senaste sessionerna o de brast när jag betsynade den mest givna checksynhanden någonsin Stabiliserade spelet efteråt iaf, bara jobba vidare o försöka spela så bra det går. Vet inte vad det är för spewfasoner jag dras med då och då atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 wow..... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7938022.ab Tråden på flashback: https://www.flashback.org/t1322408 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 wow..... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7938022.ab Tråden på flashback: https://www.flashback.org/t1322408 Det där är ju helt jävla sjukt. Har sett från han började filma, tills polisen mest troligt slår av webben. Helt jävla sjukt.. ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Det där är ju helt jävla sjukt. Har sett från han började filma, tills polisen mest troligt slår av webben. Helt jävla sjukt.. ;( Mm riktigt sjukt men ännu sjukare att du har kollat på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Mm riktigt sjukt men ännu sjukare att du har kollat på allt. This^ Jag var tvungen att bryta länken när jag insåg att dåren faktiskt skulle göra det. Herregud vad maktlös man känner sig i det läget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Mm riktigt sjukt men ännu sjukare att du har kollat på allt. Till en början tror man ju knappast killen är seriös, sen han börja klänga med sladden runt halsen funderar man ju vad fan han håller på med. Sen visst, är det sjukt att man fortsätter kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Hade som plan att komma upp klockan 10 men det är ju så viiiidrigt skönt att sova vidare Inte fan va drömmen om att $ rusat till 7.5 sann heller Farsan fyller år. Hatar föräldrars födelsedagar för jag vet aldrig vad jag ska köpa och glömmer alltid bort dom fram tills någon påminner mig. Kommer jag inte på något får det bli en blombukett och några trisslotter. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 En dag på Spa eller liknande, något roligt som han kan göra! Bjud han på middag är också bra alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Två blombuketter och några trisslotter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Två blombuketter och några trisslotter? +1, samt en liten lapp med hälsningen "det går bra nu". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 HELVETES VIDRIGA JÄVLA TURARAPA! Den nhär snubben springer så äckligt bra mot mig. Inte fan blir tilten mindre av hur jag spelar turn. AFGewt346y34yu75 Seat 2: mange5 ($122.85 in chips) Seat 3: rakeracenow ($232.85 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($293.05 in chips) Seat 7: Kominsky ($275.50 in chips) Seat 9: theRhinooo ($198 in chips) ANTES/BLINDS theRhinooo posts small blind ($1), mange5 posts big blind ($2), PRE-FLOP rakeracenow folds, JUANOVICH raises to $6, Kominsky raises to $17, theRhinooo folds, mange5 folds, JUANOVICH calls $17. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, Kominsky bets $19, JUANOVICH raises to $58, Kominsky calls $58. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, Kominsky bets $42, JUANOVICH raises to $218.05 and is all-in, Kominsky calls $200.50 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN JUANOVICH shows [ , ] Kominsky shows [ , ] Kominsky wins $551. Fy fan vad jag tiltade nu Den här sessionen har gått fullkomligt åt helvete och jag spelar så fittigt illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Så jävla dum i huvudet... Sitter kvar o drar iväg flera BI till. Värsta sessionen på jag vet inte hur länge. Bröt ihop psykiskt efter att ja lagt iväg ett sista BI på ett efterblivet spel mot en dundernit. 9 dagen i rad jag spelar poker. Måste vara orsaken. Klarar inte av det. Det är så jävla onödigt sånt här. Mest av allt blir jag besviken på mig själv. Målet med dagens session var solid poker. Dröjde inte länge innan jag började spewa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Haha fyfan va guld... Pratade just med brorsan har ju skrivit klart boken nuär lite grejer från vegas med, behöver ett bra namn...tror det får bli puni är det i nuläget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Haha fyfan va guld... Pratade just med brorsan Han kan kallt räkna med en stämning för förtal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Hade som plan att komma upp klockan 10 men det är ju så viiiidrigt skönt att sova vidare Inte fan va drömmen om att $ rusat till 7.5 sann heller Farsan fyller år. Hatar föräldrars födelsedagar för jag vet aldrig vad jag ska köpa och glömmer alltid bort dom fram tills någon påminner mig. Kommer jag inte på något får det bli en blombukett och några trisslotter. Tips? Köp en feting legomodel av en ferrari om han är bilintresserad. Köpte en sådan till min farfar som är gammal rallyförare, för något år sedan han blev skitglad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Hahaha klassisk Rooney. Snackas först om en kille som hänger sig själv i livesändning och om hur vidrigt det är att följa livsängninden, sedan följer Rooney upp med sina morgonrutiner. Classic Rooney. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Hahaha klassisk Rooney. Snackas först om en kille som hänger sig själv i livesändning och om hur vidrigt det är att följa livsängninden, sedan följer Rooney upp med sina morgonrutiner. Classic Rooney. Äääh diskussionen va ju död! Spelat 4h nu. Måste va back och sett så mkt sjuka grejer från "regs" att jag bara vill gråta. Hittat lugnet och stabiliteten iaf trots att det gått såpass dåligt. Positivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Blev inte mer än en session idag. Röjt upp ordentligt i lägenheten nu inför fotografering imorgon inför försäljningen. Har sprungit rätt bra med det mesta på slutet så kan ju alltid hoppas de drar iväg i en budgivning där också Oavsett ska jag göra en vinst på 25 papp då alla mäklare jag pratat med varit överens om ett utgångspris på 425 och sagt att det inte lär vara något problem att få sålt. Köpte den för 380 för 2 år sen och har inte gjort mer än nött på inredningen så det känns bra. Mäklaren ska ha 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollat Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Jag har inte hängt med riktigt, vart ska du flytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 går det inte sälja själv? sjuuuukt med 20k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Jag har inte hängt med riktigt, vart ska du flytta? Stockholm 1 feb går det inte sälja själv? sjuuuukt med 20k Mm sinnes pris... Men tror det e värt det. Särskilt när man har en lite finare lägenhet som jag har, når ju ut till fler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts