Prizonic Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 Läste också den artikeln, vilka lirare . Hur är leggopoker, bra videos och instruktörer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 Wow... riktig jävla hjälte den siste med sms-lånen http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7488022.ab Groggluder dras till Båstad som pissmyror dras till tappad glass på marken.. Impa på brudarna i Båstad! jävligt hög status på de! Hyfsat jävla safe att dra ut på krogen atm! (gbg dvs). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Läste också den artikeln, vilka lirare . Hur är leggopoker, bra videos och instruktörer eller? Ganska besviken på instruktörerna faktiskt. Spec aejones som spewar järnet i varenda video jag sett. Förnyar nog inte medlemsskapet när det går ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 aldrig gillat lagerbäck, han är en torr fisk. men åtminstone har han vuxit ur vinyloverall+tshirt outfitten... Tycker han verkar sympatisk, dessutom får han alldeles för mycket skit när han egentligen gjorde ett strålande jobb med Sverige. Tycker inte alls de kan vänta sig mästerskap hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Inte illa o mäkta med en 4h session det första man gör 23/17 standardreg typ. Raisar cb 19% och jag checkar en del ess här. Problemet är ju att det inte finns några bättre händer jag vill checka och jag kommer hamna i den här situationen rätt ofta. Nu sitter ju bdflushen men annars får man väl syna ner en hel del. Känns ju semiruttet men ser inte hur jag ska få in några starkare händer än svaga ess här och kanske A9 i rangen. A2o Seat 1: Dook1e ($14.85 in chips) Seat 3: x_cap99 ($171.45 in chips) Seat 8: vesao ($153.85 in chips) Seat 9: JUANOVICH ($212.05 in chips) Seat 10: samesame... ($204.45 in chips) ANTES/BLINDS samesame... posts small blind ($1), PLAYER_SITOUT , denies the blinds, x_cap99 posts big blind ($2), PRE-FLOP vesao folds, JUANOVICH raises to $5, samesame... folds, x_cap99 calls $5. FLOP [board cards: ,, ] x_cap99 checks, JUANOVICH checks. TURN [board cards: ,,, ] x_cap99 checks, JUANOVICH bets $10, x_cap99 raises to $35, JUANOVICH calls $35. RIVER [board cards: ,,,, ] x_cap99 bets $70, JUANOVICH folds. SHOWDOWN x_cap99 mucks cards x_cap99 wins $79. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Löjligt mkt shortstacks som invaderat nu ju På det där med rakebacken... Riktigt trist. Kom verkligen igång idag, väldigt kul. Bara jobba nu Har förresten inte fått tillbaka de där 1k dullsen som försvann för över 1 mån sen nu. Så jävla illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Push eller syn? FI 30/25 12% 3b vilket ju lämnar rätt få nöthänder. Ifall vi synar, finns det någon river vi inte betalar av? AQdd Seat 1: gruen23 ($215.75 in chips) Seat 3: bluncke1 ($134.95 in chips) Seat 4: BOSSEOO7 ($289.40 in chips) Seat 8: Only for me ($59.45 in chips) Seat 9: JUANOVICH ($387.10 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), gruen23 posts big blind ($2), PRE-FLOP bluncke1 folds, BOSSEOO7 folds, Only for me folds, JUANOVICH raises to $8, gruen23 calls $8. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $12, gruen23 calls $12. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH bets $30, gruen23 raises to $70, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Dunkar in hela stacken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Dunkar in hela stacken! +1! Kungen har stenkoll. <3 edit: glömde visst hjärtat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Då är ja med på noterna, han drog ut me KJ Sjuk träffsäkerhet på väderprognoserna de senaste dagarna. Igår skulle det vara mörka moln hela dan men blev strålande sol. Idag skulle det vara hyffsat på dagen och regn på kvällen. Strålande sol o stekhett hela dan. Inte en tillstymmelse till regn Tog tillfället i akt och spelade lite minigolf. Har en av Sveriges finaste banor här i krokarna. En betongbana och en filtbana. Drog till en 39a på betongen som jag är ruggigt nöjd med! Iskall på filtbanan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Bör pusha här va? FI 23/19 7% 3b, 200 stackar på turn. AdKc Seat 1: millenu ($46.05 in chips) Seat 2: Paweee ($211.55 in chips) Seat 3: EgeVika ($247.35 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($270.15 in chips) Seat 10: baynen ($154.50 in chips) ANTES/BLINDS Paweee posts small blind ($1), EgeVika posts big blind ($2), PRE-FLOP JUANOVICH raises to $6, baynen folds, millenu folds, Paweee folds, EgeVika raises to $18, JUANOVICH calls $18. FLOP [board cards: ,, ] EgeVika bets $25, JUANOVICH calls $25. TURN [board cards: ,,, ] EgeVika bets $50, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Bör pusha här va? FI 23/19 7% 3b, 200 stackar på turnSeat 1: millenu ($46.05 in chips) Seat 2: Paweee ($211.55 in chips) Seat 3: EgeVika ($247.35 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($270.15 in chips) Seat 10: baynen ($154.50 in chips) ANTES/BLINDS Paweee posts small blind ($1), EgeVika posts big blind ($2), PRE-FLOP JUANOVICH raises to $6, baynen folds, millenu folds, Paweee folds, EgeVika raises to $18, JUANOVICH calls $18. FLOP [board cards: ,, ] EgeVika bets $25, JUANOVICH calls $25. TURN [board cards: ,,, ] EgeVika bets $50, JUANOVICH Säg hand först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Säg hand först Klassiker, fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 med risk för att göra bort mig, jag gillar flatten på turn! (om du är beredd att syna river på nondiamonds också.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Tycker flat turn funkar. Du hade väl inte pushat turnat nötflush? btw, varför inte 4bet pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Hehe när jag spelade handen gillade jag flatten och gjorde så. I efterhand eftersom det inte gick riktigt som jag ville eftersom han pushade blank river så drogs tankarna åt att jag borde pusha turn med så mkt outs men nog är väl flatten bäst tror jag nog också. Bra dag idag. Fått in 4½h. Min genomgång av mitt preflopspel har verkligen gjort underverk för mitt spel. Spelet är lösare nu och det är ordentligt mycket lättare att spela när alla preflopranges finns på pränt och inga mongospel tas till som sätter mig i spewmode. Känns bra att veta vad man ska göra med varje hand helt enkelt och full fokus kan läggas på floppspelet. Också fått mycket bättre förståelse för andras handrange i trebettade potter sett till deras 3b% osv och tycker mig ha ett mycket öppnare sinne till spelet nu om man jämför med hur låst det var innan jag tog semester och det mesta gick åt helvete. Nyttigt med allt stoveande det blev när handrangerna sattes upp. Fick tipset att printa ner skiten av luppen och ekan så det tackar vi för Slutsatsen av kvällsessionen är att inte ens Axe dry deon de marknadsfört så hårt det senaste stod mot pokersvetten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 ongame står inte pall för anstormningen av spelare denna torsdagsförmiddag o klappar ihop mitt i grinden... blööö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 Tror ja hittade finplusset idag! Sprungit fint sen jag drog igång igen, det var då fan på tiden Utgång ikväll tror jag, blir fint som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Så jävla konstigt... Började må rätt risigt igårkväll och runt sex imorse får jag helt sjuk feberfrossa. Nu känner jag mig typ ganska ok igen och bara jävligt mörbultad Inge ont i halsen eller något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 matförgiftning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 matförgiftning? Borde vara det, haft lite ont i magen av och till när jag tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Usch mäkta värdelöst detta... Den förmodade matförgiftningen har bara skjutit upp bakfyllan från igår och hela dagen idag har varit som en riktig grisbakfylla. Mäktar inte med att göra ett piss och till o med kolla serier är en ansträngning. Inte bra o få ett break på 2 dagar i grinden när man springer bra en gång i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Behövde lite uppmuntran så bestämde mig för att kika hur det gått de 4 dagarna jag spelat eftersom jag känt att det gått bra, men det var tom över förväntan Så jäääävla gött och i så jävla rätt tid jag fick springa lite bra. Helt sinnessjukt hur dåligt jag sprungit de senaste månaderna, det här ger en ju lite hopp O den röda linjen slickar 0-strecket vilket jag tackar ändringarna i mitt spel för. Kul att det ger resultat direkt. Good times jinix jinx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 l0000kin good! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Önskar jag också kunde ha 58% won at showdown Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts