Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är väl inte så jättehemskt om balansförskjutningen sker i värdebetshållet? Va man försöker undvika är väl att inte ha för många bluffar i relation till värdebetsrangen och om det är tvärtom är det väl inte lika illa.

 

Varför skulle det vara bättre? Tycker de enklaste motståndarna är de som bluffar alledeles för lite eller som värst bluffar korrekt är de enklaste att möta. Många värdeäger ju sig själva mer än de kan ana. Sen mot den generella fisken är det garanterat bättre men ngn teoretisk skillnad mellan avvikelserna är det ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja bettade river, han pushar. Nu då? 110 kvar

 

 

 

Mkt nöjd med att jag överlevde gårdagen.

 

 

värsta bakfylleångesten i hela mitt liv... Var mer cp än nånsin igår ;S fyfan

 

Då tycker jag definitivt att du bör kika i min DB om du vill släppa lite på den ångesten.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/56023-nirwanda-nl-100-a-5.html#post1488327

 

Aj :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta bakfylleångesten i hela mitt liv... Var mer cp än nånsin igår ;S fyfan

 

Då tycker jag definitivt att du bör kika i min DB om du vill släppa lite på den ångesten.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/56023-nirwanda-nl-100-a-5.html#post1488327

 

 

 

för fem år sen vaknade jag upp med 2 utslagna framtänder... inklusive rötterna.. första kvällen på tvåveckors semestern.. ända jag ångrar i mitt liv..och då har jag ändå gjort andra riktigt sjuka saker på fyllan..

 

bla buren av polis ner från en scen och vidare ut till pikebussen från utestället/restaurangen (Solkatten Öland)..naken!=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för fem år sen vaknade jag upp med 2 utslagna framtänder... inklusive rötterna.. första kvällen på tvåveckors semestern.. ända jag ångrar i mitt liv..och då har jag ändå gjort andra riktigt sjuka saker på fyllan..

 

bla buren av polis ner från en scen och vidare ut till pikebussen från utestället/restaurangen (Solkatten Öland)..naken!=)

 

Ok här ligger man ju beviserligen i lä :mrgreen:

 

 

 

Det är lagfest ikväll. Jag är fortfarande mer åt att bli nykterist än att någonsin dricka igen så får nog hoppa ;S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ang serien så ska den ju va sjukligt överdriven, det är ju det som är grejen. Jag älskar kaptenen o alex polare :D Bästa avsnittet med råge är "Golden arm"

Mja givetvis, men det känns som vääldigt uttjatat tema. Föredrar halvseriösa serier med handling som GREEK. Där snackar vi kvalitetscollegeserie!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol va sjuk man är. Var inställd på ett 10-15 min inhopp men så blir forwarden skadad i 20e o man kliver in o lirar 70 piggare än någonsin. Sprang mer än Rooney själv ;S

 

Efter första halvlek stod de 3-4 till dom :shock: Sjukaste jag sett.. Det blev verkligen mål på allt. Vi kliver in i andra halvlek o vänder på steken till 5-4. Inblandad i något av målen men gör inget själv, men det gör inte så mycket en dag som denna :)

 

Har ju haft en riktigt tung säsong hittils så blev riktigt glad över detta, och framförallt att kunna spela utan att ha ont någonstans. Känner mig inte längre allergisk mot alkohol o kliver på´t om nån timme 8-) Vinfylla kanske?

 

 

Sorken; Gillar också greek, men tycker det haft väl stora dippar ibland. Men helt klart en bra serie iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan detta va inge roligt... Inte spelat något mer alls den här månaden. Inte varit sugen på att klämma in några extra timmar heller när lusten inte alls funnits där. Tänkte att det maximalt borde kunnat sluta 2k back o obv var det ganska exakt vad det gjorde också :( Riktigt jävla kallt...

 

Största plussessionen sen den 17:e är på 230 dollar. Sinnes ju. Back 2.3k sista 3 speldagarna det gick så jävla uselt. Det var väl någonstans runt den 17:e hag såg hur jag låg till och bestämde mig för att försöka komma upp med trebeten lite för o få en förändring efter BE stretchen. Inge vidare resultat av det alltså.

 

Det här är andra månaden det sista jag går uselt när jag bestämt mig för att verkligen grinda. Gör det ju lagom motiverande att få in volym. Extra segt när det nu blir sommar att bli tvungen att grinda för pengarnas skull.

 

 

Tot iaf 74h, 47316 händer och $1779 på spelet. Får se vad rbn landar på men bör bli drygt 2.3k dulls.

 

Måste upp med spelet tills nästa månad :S Inte fan kan jag sitta o backa på nl200 där jag vunnit så jävla stabilt

 

 

Tur det finns annat i livet att glädjas åt för det här va fan misär

 

 

*edit*

 

Gick igenom statsen o jämförde den här månaden med förra där jag plussade bra o såg bara minimala skillnader egentligen så är väl bara att nöta på o försöka göra saker och ting bättre. Får se hur det blir med grind imorgon, har bortamatch nämligen. Annars är de bara o hoppa igång den 2:e så siktar jag på att slå förra månadens 74h denna gången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan :( köööör juni osv

 

yesssss let's go

 

 

Riktigt risigt humör idag, trots det fina vädret. Spelade ju match igår och det gick inge vidare för egen del o jag har ont överallt idag. Glidtacklade mot en boll mitt i målvaktsområdet där det bara är en stor torr jordfläck. Missade bollen med en millimeter så jag inte gjorde mål o kvar blev ett stort jävla varande skrapsår längs hela höften o låret :S Lyckades även bli stämplad på underarmen. :S igen

 

Ingen höjdare att sova med o därav det risiga humöret. Ska igång med spelet idag iaf. Måste muntra upp mig själv på något sätt bara. Pokern är ju som sagt inte heller något direkt glädjeämne men jag hyser ändå hopp för juni månad!

 

 

Vilken är den bästa pokervideositen nowdays förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Rooney,

 

Tänkte kolla med vilka olika fotbollslag som finns i Karlstad?

Flyttar antagligen dit i höst och funderar på att fortsätta spela, spelar i dag i division 4.

 

Lycka till med pokern!

 

Du har ju ett helt gäng att välja mellan men stabila div 4 klubbar är råtorp o hertzöga iallafall. Hertzöga är min moderklubb

 

 

 

Inget spel idag ändå. Umgåtts med två vänner det var längesen jag träffade ikväll, mkt trevligt! Imorgon är jag iaf helt ledig från allt så perfekt att starta grinden då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI 27/25 11.2, bör bara få in det flopp va? Hur spelar man turn o river nu?

 

A3cc

 

Seat 1: zedko42 ($206.15 in chips)

Seat 2: MrKjuna ($378.30 in chips)

Seat 7: vanaa987 ($140.30 in chips)

Seat 8: JUANOVICH ($196.45 in chips)

Seat 9: ab1bas ($290.40 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

ab1bas posts small blind ($1), zedko42 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

MrKjuna folds, vanaa987 folds, JUANOVICH raises to $5, ab1bas calls $5, zedko42 folds.

 

FLOP [board cards: Ace of Diamonds,King of Clubs,8 of Clubs ]

ab1bas checks, JUANOVICH bets $9, ab1bas raises to $25, JUANOVICH calls $25.

 

TURN [board cards: Ace of Diamonds,King of Clubs,8 of Clubs,4 of Spades ]

ab1bas bets $47, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...