XaaL Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Är inte telia max 25 överlägset alla abbonemang? Är ju beroende på hur mycket du ringer och till vilken operatör. För mig blir det väldigt dåligt eftersom jag: ringer cirka 1050 minuter per månad (då är cirka 80% utanför Telias nät) cirka 250 samtal skickar 700 sms 1050x0.49 minuttaxa = 514x0.8 = 411 250x0.99 öppningsavgift= 247.5 Telia Max 25 månadsavgift = 229 411 + 247 + 229 = 887kr per månad HOppas jag har räknat rätt nu.. men iaf: ringer du massor inom Telia är det nog guld. Därför kommer jag troligen kommer köpa flatrate för 689 hos Tele2 eller Halebop Hallå som nog ger mig en månadskostnad på 500-600. Citera
urmy Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 check-syn med showdownvärde + redraw. Absolut minimalt med sd-värde, c/shovar. Citera
XaaL Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Supertiltad. Fick svar av dustinhome att de inte kommer få några telefoner och inte har en aning om när de kan leverera??? Vad fan blir det... Lutar fan åt att jag drar o köar imorn nu Kan inte vänta en månad till med min jävla runktelefon som knappt funkar Just ja, de kommer inte få några telefoner av Telia pga att kommer det VÄLDIGT få telefoner till Sverige ... Alltså Telia får nästan 50% av alla telefoner och de får väl totalt runt 800st!! Köar man inte och är inte vääädligt snabb på att köpa den online efter 00.00 kan du räkna med att få vänta på nästa batch. EDIT: hörde nu att det kommer mycket mer mobiler än så, framtiden får väl avgöra vad som stämde Citera
dalton Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Är ju beroende på hur mycket du ringer och till vilken operatör. För mig blir det väldigt dåligt eftersom jag: ringer cirka 1050 minuter per månad (då är cirka 80% utanför Telias nät) Hur är det ens möjligt ringa så mycket utanför? Du vet att halebop räknas till telia va? Jag bor iofs i norrland. Kanske är comviq osv som gäller i typ sista fjärdedelen Citera
XaaL Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Hur är det ens möjligt ringa så mycket utanför? Du vet att halebop räknas till telia va? Jag bor iofs i norrland. Kanske är comviq osv som gäller i typ sista fjärdedelen Alla här (sthlm) är uppväxta med comviq/tele2 och de flesta stannar kvar. Kostar ju 0kr att ringa och messa varandra och när alla har det så byter man ju inte . Telia är väl populärast utanför storstäderna? Pga av täckning? Citera
Supertequila Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 AA, KK o KQ med klöver typ är det så bra o ge gratiskort med AA o KK mot 2 fi o monoton flop? Tycker nog bet-syn är bättre med dessa värdehänder, vilket gör CRAI svår o balansera... för min del i vart fall. Citera
Rooney Postad 29 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2010 Upp halv 8 imorn o dra till Telia... får jag inte en telefon med den ansträngningen tar jag mig till närmsta bro. Enl uppgift ska det redan stå 4 jubelidioter i kön :S:S:S Citera
XaaL Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Upp halv 8 imorn o dra till Telia... får jag inte en telefon med den ansträngningen tar jag mig till närmsta bro. Enl uppgift ska det redan stå 4 jubelidioter i kön :S:S:S Tror nog du får en. Tror jag underskattat volymen. Men jag har min nu iaf Citera
Supertequila Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Absolut minimalt med sd-värde, c/shovar. om för värde, va synar han med som vi slår, om för bluff, vilka värdehänder viker han, och behöver vi verkligen göra om handen till bluff? Citera
Staash Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Upp halv 8 imorn o dra till Telia... får jag inte en telefon med den ansträngningen tar jag mig till närmsta bro. Enl uppgift ska det redan stå 4 jubelidioter i kön :S:S:S Har en polare som stod i kö inatt, dom skulle tydligen öppna 00:01 och när han kom dit cirka 22 så stod det redan 2-300 pers i kön, så han var lite chockad och skrev det var ett jävla event. Det finns nog ett jävla sug efter den luren, helt enkelt! Citera
Memory Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 kdjrhbfabrskbvsrve sfv aeb esdfv aeorinvjkaerbnvkjdfhxziovuhesiofd Megatilt, drog till telia i morse och fick plats 19 i kön, väntar 1.5h och butikjäveln har 15st iPhones, drar vidare till ThePhoneHouse och köar, snubben före mig tar den sista... Tydligen har dom 11st som är bokade trots att jag var dit i förrgår och då gick det fan inte att förboka. dpfijovidfnsåvicx edit: ska dock dra dit igen lite senare och se om någon av dom som har bokat inte har hämtat upp sin lur. Citera
Rooney Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2010 wow memory...iskallt. Känns inte som att någon som bokat kommer skippa hämta o om den gör det lär den väl åka fort som fan till någon ändå. Sjukt att man ens får boka. Jag springer ju rätt bra atm (ta i trä) o fick mig en lur. Åkte in 07.50 o stod väl i kön 07.55. Hör ryktesvägen att de har 60 lurar och snart kommer en teliasnubbe o delar ut kölappar, min står det 53 på. 10 min senare droppar 61-62 in så det var ganska close. Dröjde väl till nånstans strax efter elva innan jag fick telefonen så det var en rätt trög väntan. Särskilt som jag bara sovit 5h och inte ätit mer än en tallrik gröt. Tillfällen som denna ser man verkligen vilka idioter gemene man är. Orkar inte ens prata om det. Sett o hört så mkt sjukt under dessa timmar att man fan inte tror sina ögon Själv skämde man ut sig med the poker mindset i näven, standard Citera
Mecklenburgare Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Tillfällen som denna ser man verkligen vilka idioter gemene man är. Orkar inte ens prata om det. Sett o hört så mkt sjukt under dessa timmar att man fan inte tror sina ögon Själv skämde man ut sig med the poker mindset i näven, standard Är det inte ganska idiotiskt att bara stå i en kö för en telefon? Citera
Rooney Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2010 Är det inte ganska idiotiskt att bara stå i en kö för en telefon? Givetvis, var med stor vånda och skam jag beblandade mig Intressant är dock faktumet att jag skulle uppskatta medelåldern i kön till 27-28 år, om inte ännu högre riktigt sjukt... En annan sak jag inte förstår är att 90% av de i kön stod med en 3gs i näven. Vad som nu släpps är ju knappast något speciellt egentligen utan mer en uppgradering o ändå är det som om hela världen revolutioneras genom iphone4 i deras ögon o de bara måste ha En snubbe två, tre hack framför mig i kön skulle bestämt ha en 32gb, fick han inte det kunde det kvitta. Obv gick ju de 20 32gigarna som fanns illa kvickt och han var antagligen aldrig ens nära och måste ju förstått detta själv, men ändå står han där i dryga 3h. Givetvis med en 3gs i näven han också... Citera
Mecklenburgare Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Givetvis, var med stor vånda och skam jag beblandade mig Intressant är dock faktumet att jag skulle uppskatta medelåldern i kön till 27-28 år riktigt sjukt... Om man nu ville ha den så mycket varför inte bara beställa från UK? En polare fick sin förra fredagen. Citera
Rooney Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2010 Om man nu ville ha den så mycket varför inte bara beställa från UK? En polare fick sin förra fredagen. Det kan man fråga sig. Personligen fick jag bara häromdagen reda på att det var möjligt, men det är givetvis någonting som skulle gjorts för längesen. Citera
Mecklenburgare Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Det kan man fråga sig. Personligen fick jag bara häromdagen reda på att det var möjligt, men det är givetvis någonting som skulle gjorts för längesen. Aha okej. Iofs man kan väl inte förvänta sig speciellt mycket av gemene Jobs-anhängare. Inte sagt att du är det. ;P Citera
svint0 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Kan köpa en 16gb 4G i Unibets VIP-Shop för 103k VIP-poäng. Vilket motsvarar lite drygt 1k$ EDIT: Olåst också för den delen! Citera
cOP Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Kan köpa en 16gb 4G i Unibets VIP-Shop för 103k VIP-poäng. Vilket motsvarar lite drygt 1k$ EDIT: Olåst också för den delen! Länk? Citera
XaaL Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Kan köpa en 16gb 4G i Unibets VIP-Shop för 103k VIP-poäng. Vilket motsvarar lite drygt 1k$ EDIT: Olåst också för den delen! Expekt har den i sin shop de med. Minns dock inte vad den kostar i doll$, med 127K FPP torr jag det var. Dock vet man ju inte om de ens har den i lager... Citera
Memory Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Norge och Danmark kan köpa I4 olåst i applestore nu, får hoppas att det blir något liknande här asap. Citera
Rooney Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 Månaden slutade ca 5.5k på det gröna med rb över 19k händer, mkt fint! Siktet inställt på minst 40k händer i augusti, gärna 50. Beror mkt på väder. Kommer fortsätta i samma stil som det sista nu Citera
Myt4z Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 Snyggt res mister! GL i augusti. Hur har du fått fram rbn? Då ong bytt system nu. Eller uppskattade du bara? Citera
Rooney Postad 31 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2010 Snyggt res mister! GL i augusti. Hur har du fått fram rbn? Då ong bytt system nu. Eller uppskattade du bara? Ty Uppskattade bara Citera
Myt4z Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Kollar lite nu med min affe, och verkar skilja otroligt mkt i vad jag rakeat enligt deras uppgifter, jämfört med mitt HM. Verkar otroligt rövigt det nya systemet på ongame:( Citera
Recommended Posts