Liza Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 http://teambetway.com/meet-the-team Fixat Varför är Jens med på två likadana bilder när min är helt borta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 För att jag är duktig på datorer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Varför är Jens med på två likadana bilder när min är helt borta? Vilken diss Jag skulle vilja ge Brynja en eloge för att hon erbjöd sig att uppgradera min flygbiljett (stockholm-göteborg) till ett tidigare flyg och betala mellanskillnaden på nästan 1.5k. Så vi skulle slippa åka själva båda två. Tyvärr gick inte det men tanken är densamma. Och självklart ett stort tack till er andra i teamet för en väldigt trevlig resa. Även jm_m för lite "lustiga" minnen Nu ska jag göra mitt bästa för att klonka in paket till SM så man får träffa er igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Vann Samir? Hittar inte nånstans Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Snodde ditt foto ovan och "återanvände" ett från förra finnkampen på mig för att få till jämna tretal bilder. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Å herre jävlar. Trodde jag slog dig i tålamod Jennez men jag hade nog kreverat långt innan dig och gjort mig olycklig på någons bekostnad Snyggt berättat alles (det är sånt här som gör att jag stannar på pf ). Låter ju väldigt kul förutom de små missödena. Yay Team Betway! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Vann Samir? Hittar inte nånstans Tyvärr inte, TT mot AA i en jättepott, och finska jätten vann till slut (lilla finnen på andraplats) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 En massa text Det verkar som Betway verkligen bryr sig om sina spelare, jag ser verkligen fram emot att spela SM tillsammans med Team Betway. Förhoppningsvis blir SM-resan samma som denna men med bara de positiva sakerna och inte de negativa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Det verkar som Betway verkligen bryr sig om sina spelare, jag ser verkligen fram emot att spela SM tillsammans med Team Betway. Förhoppningsvis blir SM-resan samma som denna men med bara de positiva sakerna och inte de negativa. +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 jm_j låter sympatisk tycker jag.......för en finne Intressant att korsläsa dagböckerna http://pokerforum.nu/forum/1237448-post440.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Snodde ditt foto ovan och "återanvände" ett från förra finnkampen på mig för att få till jämna tretal bilder. Snyggt där Hacker-Ola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Jag måste instämma i hyllningsropen. Tack Betway för ett utmärkt arrangemang på Reval Park. Lyxig svit och full treat hela tiden. Taskigt att man ser så himla övergödd och däst ut på alla bilder dock. Nu måste jag jobba på med kvalandet (och minska midjemåttet) till SM, så jag får uppleva en till "super"helg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Förhoppningsvis blir SM-resan samma som denna men med bara de positiva sakerna och inte de negativa. Vi ska såklart göra vårt bästa! När jag läser det nu låter det ju som värsta tiltresan men det var enbart jättetrevligt 95% av tiden. Det är faktiskt första gången jag har haft problem med en kvalare under mina drygt tre år i det här jobbet. Det är alltid nötgäng och en bra mix av människor med. Dessutom lär man sig ju ngt nytt varje gång! I det här fallet att hålla jävligt hårt i alla nycklar samt att inte låta Jack Hansen "representera" i baren på Betways konto... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Verkar som det gått vildare till den här gången än när jag var med. Otack världens lön Jens. Du har fått mitt användarnamn via PM. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Nu är jag nyfiken - hur har det gått för jm_j efter bombfadäsen?? I förvar, eller..? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Nu är jag nyfiken - hur har det gått för jm_j efter bombfadäsen?? I förvar, eller..? lol? Skojjar du med mig, eller var det verkligen han?! /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Nu är jag nyfiken - hur har det gått för jm_j efter bombfadäsen?? I förvar, eller..? +1(förutsatt att det var han) Läste artikeln om händelsen på ett varm krösatåg innan jag kom in här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 lol? Skojjar du med mig, eller var det verkligen han?! /SK +1(förutsatt att det var han) Läste artikeln om händelsen på ett varm krösatåg innan jag kom in här. Enligt Jennez var det iaf han: Och flygdramat med jm_j i huvudrollen har ni ju redan läst om så jag drar inte den storyn. Känns dock som om AB som vanligt överdriver... http://www.aftonbladet.se/poker/article5000093.ab Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Spelade en $210 HORSE SnG mot en jag tyckte var en jättetomte. Sa det till Othello, samtidigt som jag sharkscopade honom... Average buyin $169, RoI 33%! på några hundra SnG. Impressive. Ola: One more after this one? Fienden: 10 Ola: ok Det blev bara åtta till. Och i rättvisans namn: han vann två stycken faktiskt, han spelade Texas riktigt hyggligt... Men om han är "kungen av mixed games", hur dåliga är då inte andra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 jm_j verkar vara vad emilio skulle beteckna som irlkung Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Nu är jag nyfiken - hur har det gått för jm_j efter bombfadäsen?? I förvar, eller..? Sist jag hörde ngt, dvs igår, satt han i förvar. Jag har försökt kontakta honom för att se om vi kan hjälpa honom på något sätt men han går (troligen av förklarliga skäl) inte att nå. kggk, got it! Fixar under dagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Råd honom att ta båten hem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 28 April , 2009 Rapport Share Postad 28 April , 2009 Finnar...dom är för roliga. Lite som Kurder... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Vi ska såklart göra vårt bästa! När jag läser det nu låter det ju som värsta tiltresan men det var enbart jättetrevligt 95% av tiden. Det är faktiskt första gången jag har haft problem med en kvalare under mina drygt tre år i det här jobbet. Det är alltid nötgäng och en bra mix av människor med. Dessutom lär man sig ju ngt nytt varje gång! I det här fallet att hålla jävligt hårt i alla nycklar samt att inte låta Jack Hansen "representera" i baren på Betways konto... Jack Hansen... Där kan vi snacka IRL kung:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Ingen update om jm_j? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts