Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Har fått noll info från finnkampskillarna tyvärr... :( Lovar att kolla det direkt imorgon.

Oftast flyger man svintidigt från Arlanda på fredagen och hem ngn gång på eftermiddagen på söndagen. Återkommer med exakta tider.

 

tack för påskägget. Lisa fick smaka typ 4-5 bitar, sen tog jag och brorsan hand om resten ;)

 

Hon åt desto mer i bilen, haha. :lol:

 

Blev rejält orolig, här får man sms från lokala pokerklubben

"Info från Betway kl18:40"

 

Jag har inte hört någon skånska i stan? Måste vara felaktigt va?

 

Öh... inget jag är inblandad i iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min namne och tillika halväggstvilling, Fredrik Birging, rapporterade imorse på Rix FMs nyhetssändning att man, på Betway, kan spela på om Carolina Gynning kommer att bli gravid i år. Eller som Birging sa "Vem som nu skulle bry sig om det" :mrgreen:

 

Tack för gratisreklamen Mr Birging. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är övertygad om att Betway vill förknippas med fröken Gynning? All reklam är INTE bra reklam.

 

Förknippas med Gynning? Vi sponsrar henne inte, vi ger henne inga pengar, vi marknadsför henne inte. Det enda vi gör är att låta folk satsa pengar på hur seriös vraket orkar vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har passat på att sno Betway på lite mer pengar.

 

56 anmälda varav 20 spelar för Finland, 22 för Sverige och av 14 satellitkonkare är minst 10 svenskar.

 

Då är 8x på att Lisa och Hammarn mycket bra odds för att dom ska hamna på finalbordet och i regel får landet med flest spelare poängvinsten så 1,9x på Sverige är också mycket bra odds.

Skulle kunna tänka mig spela på Ola och L8nite4tune för 10-12x pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Schoolbook wp.

 

Din fråga om ett andra pris låter inte dumt 345X8=2760, värdet på sm billjeten var om jag inte minns fel 2500.

 

Så det borde vart ett andra pris på 260 men det stod inget i lobbyn.

 

Dessutom tror jag inte Betway har plussat på sin sm satteliter.

 

Har Betway fler sattar till sm eller måste man synda på Unibet m.fl.

 

Jag hade skrivit lite fel, paketets värde är $2550 (inte $2500) vilket innebär att du ska ha 2760-2550 = $210.

 

Jens fixar.

 

Nya sattar kommer i morgon typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh noes, jag har lyckats lägga upp SM sistachansenturren kl 12 i stället för kl 20. Och som ni vet så måste man i så fall riva ner alla subsattar och alla frirullar. Livstilt. Mongotilt.

 

Nä, ni får kvala, så får vi sedan manuellt flytta över till en korrekt upplagd turre.

 

Låter fint det :mrgreen: Jag tänker spela satten ikväll i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med! :)
Varför det? Både du och Ziddax klonkar ju, ochsedan dricker ni sprit när finalen går, det har ni gjort två söndagar i rad ju :-):ola:

 

presentboxar_stor.jpg

 

Sex stycken presentkartonger är inköpta, ska pula ner lite blandat smått och gott från Betwayförrådet. Vad det blir, ja det återstår att se för våra PokerFinnkampsspelare.

 

Motivet på boxen heter i alla fall PlanetPolare, passande för vårt pokerteam tycker jag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polare på planeten

Planetpolarna är en rolig, cool och busig kollektion för små tjejer och killar, som du bara hittar på Åhléns. Med design av konstnären Camilla Fuchs finns Planetpolarna på leksaker, inredning och kläder.

 

Bjud hem de sköna polarna Lilla-hund, Raket-Ronny, Rymdgrisen och galaxy-gunnar på fest!

Bara så ni vet: Pax för att vara Raket-Ronny! (Jennez är väl Rymdgrisen).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför det? Både du och Ziddax klonkar ju, ochsedan dricker ni sprit när finalen går, det har ni gjort två söndagar i rad ju :-):ola:

 

 

Mja. Jag drack ju inte sprit senast utan representerade TeamBetway i Gräfsnäs! :)

Men jag ska skärpa mig, lovar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh joy, har lyckats få upp de i euro-pengar i stället för dollar (18+1 och frirullar) så Betway slipper bli påsatta på växlingskursen i alla fall).

 

Tack för det... På riktigt. Efter 9 timmars slit hade jag inte orkat spela ändå.

 

Bara så ni vet: Pax för att vara Raket-Ronny! (Jennez är väl Rymdgrisen).

 

Neeej! Jag vill vara Rymdgrisen! Jag och Jennez måste nog tävla om titeln eller dela titeln. Två grisar är väl bättre än en? ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...