Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Var är mitt harem?

 

Är i Irland, fick ett rum långt från receptionen. Men den gångvägen är det värt, har inte en utan två Kingsize dubbelsängar... och för säkerhets skull även en Queensize enkelsäng.

 

Highstakes kuddkrig, någon?

 

Det är nu du måste plocka fram dina picking up-skilz så att du kan använda alla sängarna varje natt. Att inleda med att du är svensk mästare i poker måste ju vara givet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var är mitt harem?

 

Är i Irland, fick ett rum långt från receptionen. Men den gångvägen är det värt, har inte en utan två Kingsize dubbelsängar... och för säkerhets skull även en Queensize enkelsäng.

 

Highstakes kuddkrig, någon?

 

Sure, jag tar med mina kompisar och kommer över! ;)

 

pillow-fighting.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sure, jag tar med mina kompisar och kommer över! ;)

 

pillow-fighting.jpg

 

Jag är på i Tallinn. Tar bets mot vem som helst utom Turken. Vem ska stoppa 0,1 ton skåning när han bodyslammar i ett kuddkrig?

 

[

 

Men stopp lite nu? bodyslamma dessa mjuka fina varelser? Eller som "benny81" skulle kallat dem "sötnosar"

Nä ett litet kuddkrig med mjuka kuddar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, äntligen får du lära dig hur man lägger upp text, jag skickar på msn till dig i morgon.

 

Lycka till, jag sitter i en bil från kl 08 på morgonen och sen bor jag på ett vandrarhem utan både tv och nät. Det i sin tur betyder att jag kommer att vara full.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men stopp lite nu? bodyslamma dessa mjuka fina varelser? Eller som "benny81" skulle kallat dem "sötnosar"

Nä ett litet kuddkrig med mjuka kuddar :mrgreen:

 

Inte just de kanske, men alla som vill köra "highstakes" får vara beredda på att "El Toro Libre" spelar ut hela registret för att vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supersuck på Internet... Inte bara att det är DNS-fel på typ nästan alla sajter i Sverige här ifrån Irland, just nu sittter det väl typ 300 grindare och pokrar på ett hotellnät dimensionerat för golfare och brölloppspar.

 

Dev har lovat att hand om dagens fråga som tur är. Forumet är en av de få sajter jag når, dock oändligt långsamt.

 

Joanna fick mitt inlogg till teamsajten så hon kunde lägga upp info om satelliterna i helgen. Coaching via MSN :-). Puss Joanna!

 

Dags att säkra platsen i årets Poker-SM

 

På måndag (13 april) spelas vår andra SM-satellit ($345+25) klockan 20:00 och det finns två sätt att kvala in till den nu i helgen.

 

Lördag: Rebuy-tävling: Inköp $23+2, med rebuy och add-on.

Söndag: Freezeout med inköp $50+4.

 

Båda subsattarna har en plats garanterad till måndagens final.

I finalen garanteras ett paket värde $2500.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supersuck på Internet... Inte bara att det är DNS-fel på typ nästan alla sajter i Sverige här ifrån Irland, just nu sittter det väl typ 300 grindare och pokrar på ett hotellnät dimensionerat för golfare och brölloppspar.

 

Gratulerar på bra internet...

 

Själv tar jag gärna ett litet hotell där det finns internet och där jag får bollma på i rummet.

 

Hittills 100% lyckad recept.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste erkänna en sak...

 

Jag är ohyggligt envis.

 

Jens har ett brev att öppna i skeoonetakterna där der står 0.00 från frankeringsmasinen på mitt jobb och en litet frimärke vid sidan om.

 

Hoppas på att ledtrådarna hjälper till att få fram den som till den som är skyldig till detta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste erkänna en sak...

 

Jag är ohyggligt envis.

 

Jens har ett brev att öppna i skeoonetakterna där der står 0.00 från frankeringsmasinen på mitt jobb och en litet frimärke vid sidan om.

 

Hoppas på att ledtrådarna hjälper till att få fram den som till den som är skyldig till detta....

 

Jag måste erkänna att jag ibland inte har en aning om vad du snackar om jm_j. :D

 

Är inte tillbaka i Skåne förrän nästa vecka för övrigt. Just nu sitter jag i Tidaholm på ett stulet nätverk. Bokade rum i Jönköping för inatt så jag börnar ner dit med bilen i eftermiddag. Fanns ju ingen tv här (som väntat iofs).

 

Förslag på hur man dödar en hel påskafton i Jönköping mottages tacksamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du är seriös så är jag ta mig fan sooo there! Men får nog hoppa ölen, kör bil...

 

Ja va fan, vad gör man inte för en medmänniska ;).

 

Det är ingen storfest. Bara 4 vuxna och mina 3 barn men öl, vin, whiskey och rockband blir det. Och fixar du sova på luftmadrass i ett rum fullt med leksaker så är det inga problem med kröken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute i level 5 typ.

 

Var uppe på 20k efter två tuffa bluffar, där jag trycke in med hålstege på floppen respektive öppet royaldrag inför sjätte bordskortet. Båda stod.

 

Sedan fick inte KK stå mot QQ all-in på floppen, och man var nere på 12k...

 

Spelade väl sedan dåligt antar jag ner till 7500.

 

Fick AK på small blind, en kille i tidig position höjer, knappen steksynar (han har shortstack med 5k och är enda riktigt bra spelaren vid bordet känns det som). Jag VET att han har TT till QQ, det bara känns så. Får för mig att jag vill flippa mot honom med lite döda pengar i mitten, alternativt hoppas att jag har en hygglig chans i en trevägspott. Jag ställer in 7500. Höjaren synar med sina AA... Ute.

 

Hittade Dublins enda bra restaurang (Blue) med Emma. Tyvärr var det långfredag, dvs inga restauranger får servera alkohol, så det blev cocacola till maten. Ja, mitt cocacolaförbud sträcker sig bara inom svea rikes gränser.

 

Idag ska vi spela PLO kl 18.00, innan dess

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååja! Eder tjur rymde till Jönköping där han hittade nöthotellet!

 

Hefo föreslog att jag skulle lägga mig i fosterställning och gråtrunka på golvet för att lindra min ångest men nu slipper jag det! Relaxavdelning med jacuzzi och bastu och dessutom bjuds det på buffé fr.o.m kl 18.00. Frukost ända till kl 11 imorgon. I'm home!

Lite senare tänkte jag ta en tripp till omalley eftersom han storsint nog bjudit in mig på lite Rock Band ikväll.

 

Ola, jag är tillgänglig för jobb i en timme till sen öppnar relaxavdelningen.

 

Gud välsigne Jönköping! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...