SouthEast Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Håll tumme nu då, nu börjar EMOP för mig. Håller en tumme..... väljer höger....
Jennez Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Håll tumme nu då, nu börjar EMOP för mig. Vi håller tummarna! Själv ska jag åka och besiktiga bilen. Håll tummarna för det också.
Hyler Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Själv ska jag åka och besiktiga bilen. Min high score är 11 poäng på en brun åttifshngmans Saab. Men jag kunde i alla fall köra den till skroten.
Jennez Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Min high score är 11 poäng på en brun åttifshngmans Saab. Men jag kunde i alla fall köra den till skroten. Jag åkte till bilbesiktningen i Lund. Och varför skulle jag inte göra det? Vi bor ju i Lund så jag utgick ifrån att sambon hade bokat tid där. Nehe, det var tydligen i Lomma det var bokat. Hej då med den tiden, om en vecka blir det körförbud. Fast biljäveln går igenom, den är fan i toppskick. Splajsans nya däck till och med.
Appel Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Ngn som vet hur det går/gått för Ola idag?
Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Håll tumme nu då, nu börjar EMOP för mig.Hade 130k med två potter kvar (medel 50 någonting). Floppade triss i nior mot en svensk som jag tiltat upp rejält. Klart att han hade KJ på floppen QT9 och klart han hade drygt 60k i stacken. Och klart att man inte kan kåka när man floppar triss, samma sak i EPT. Nåja, kvar, över medel (knappt), många shortstacks, 18 priser.
overmuch Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 Nån sida som rapporterar från EMOP ?
Ola Brandborn Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Inte vad jag vet, konstigt/upprörande nog. Fanns en finne(?) med kamera i går, så kanske någon finsk sajt (jm_j kanske kan kolla de forumen)? Säger bara en sak - den här turreserien kommer bli jävligt bra. Det var väldigt högt värde nu i Tallinn, med många aggrotomtar och resten passiva förstagångsspelare. Vänta bara tills turen kommer till Malta och Cypern, och byt ut de relativt duktiga skandinaverna mot 100 italienare/israeler/greker... mums! Nu ska jag åka och bubbla i EMPO som sagt. Ni andra ska passa på att bubbla i SM och Finnkampssubsattar på Betway, basta! Såg förrrsten att Betway/Microgaming har lagt upp satelliter till Irish Open. Skitbra! Jag är ju redan inkvalad vi aannan sajt, men vi ska hitta på något med Team Betway där med tror jag, så jag får en anledning att hänga på som inofficiell Betway-hangaround...
Ola Brandborn Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Lycka till. Gick inte. Förlorade en pott där vi stoppade in vars 20k, sedan antade jag trekvart med blindar 1000-2000/300 och eftersom jag började dagen med 60k så hade jag typ 30k kvar när jag "restealade" med AJ, men han som "stal" hade AK, och jag åkte ut. Inte direkt nöjd, men inte missnöjd ändå. Hade jag bara kommit till dagen med 130+ som jag hade när det var 10 minuter kvar av dag 1 så hade jag såklart mått bättre.
Ola Brandborn Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Kan ingen införa en 29-onde dag i februari i år? Skulle behövts för SM-kvalen
Ola Brandborn Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Note to self: Inte fria till HeFo i fyllan...
tamtaram Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Note to self: Inte fria till HeFo i fyllan... Svarade hon ja?
Ängeln17 Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Note to self: Inte fria till HeFo i fyllan...
Ola Brandborn Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Svarade hon ja? Hon hotade att göra det nästa gång, ja...
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Hon hotade att göra det nästa gång, ja...Jag hade aktat mig för B. Han har ett par pannor på dig
Jennez Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Jag hade aktat mig för B. Han har ett par pannor på dig Men han har ett psyke som en buddistisk munk. Crazy-motherfucker-Brandborn hade gjort kattmat av honom på två röda.
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Bara för mig som smsatten i betwayklienten dök? Kan inte logga in på servern igen.
pokerpewe Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Bara för mig som smsatten i betwayklienten dök? Kan inte logga in på servern igen. samma här Jag som just skulle höja dig.
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 samma här Då förväntar vi oss såklart att alla få ett säte till sm-feedern på söndag *edit* jasså? jag som satt på ett finfint stegdrag
pokerpewe Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Då förväntar vi oss såklart att alla få ett säte till sm-feedern på söndag Absolut! Minst
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Skumt. Av oss tre kvarvarande så blev inte -Fry- bortkopplad så han stal sig fet på våra blinds och vann således.
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 men Lyckades knö mig in på klienten precis som han tog dina sista chips Ahja, vi hade väl gjort likadant men det här får Jens lösa när han läser det.
johni428 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Lyckades knö mig in på klienten precis som han tog dina sista chips Ahja, vi hade väl gjort likadant men det här får Jens lösa när han läser det. Japp fixa så att vi får göra om turren. Satt och folda i typ 20min och väntade på er. Men jag tröttnade på det med.
Recommended Posts