sandsater Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Simpsons e fan de bästa som finns. Även om det såklart som allt annat var häftigare när det var nytt. Ibland blir man ledsen när Homer inte är en riktigt person som man kan träffa
Saint_Bjorn Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 16.00 in i "And Maggie Makes Three", säsong 6. http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-6x13-and-maggie-makes-three.html Streamlänkar är väl ok? Vajjert! Var ett antal år sen jag såg den, och det var väl inte riktigt som jag mindes det... men fortfarande en höjdare. Jag gillar när han ringer och kollar aktiekursen på Animotion... Automatisk telefonröst: "Animotion, up one and one half." Homer: "Yahoo!" Automatisk telefonröst: "Yahoo, up 6 and a quarter." Homer: "Huh? What is this crap?" Automatisk telefonröst: "Fox broadcasting, down 8." Den har jag missat, men fasen va slipade manusförfattarna är. Det är väl också den största styrkan med Simpsons, att de alltid vågat vara lite "vuxna" och fräcka. Det finns ju inte en svensk unge som fattar humorn ovan, ändå älskar de det.
byling Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Griffin är vassare!! http://www.surfthechannel.com/show/71.html
Hygglo Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Sry, inget slår "Spider Pig, Spider Pig, does whatever a Spider Pig does". De senaste åren har jag nog bara sett deras specialshower som Treehouse of Horror. I övrigt tycker jag simpsons har blivit rätt meh. Nu väntar jag in kommentar från Lisa i stil med "DU är rätt meh!". Din MAMMA är rätt meh! Min signature tycker jag är kul, den är från Simpsons
Penils Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Att köpa tv-spel till sina barn som pappa är ofta en ursäkt för ett eget behov(?) Min pappa köpte tvspel till mig när jag var 4år, som om jag kunde använda det. Så vad ska du spela för sköna spel? Haha... Påminner mig om en f.d. arbetslös granne till mig som köpte tv-spel till deras barn som väl var typ 1 och 3 år gamla, jojo. Varför är jag på jobbet
TotalFarsa Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Värde! Värde! Värde! Reggad till kvällens 1100 på CC Gbg. Tell your friends...
bjoelle Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Värde! Värde! Värde! Reggad till kvällens 1100 på CC Gbg. Tell your friends... FAN. Skulle åkt och spelat den med ett gäng härifrån, men jag är dubbelbokningarnas man. Just nu är jag bakfull istället. Men du får lite tips: Luther - 2metershållet med en viss "kvinnomisshandlar"-look. Rakat huvud. - Bra värde, fråga Jens. Patrick - Reklamar-kille - Inget värde alls. Jean Pierre - average-joe - gillar hålpipor.
TotalFarsa Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 FAN. Skulle åkt och spelat den med ett gäng härifrån, men jag är dubbelbokningarnas man. Just nu är jag bakfull istället. Men du får lite tips: Luther - 2metershållet med en viss "kvinnomisshandlar"-look. Rakat huvud. - Bra värde, fråga Jens. Patrick - Reklamar-kille - Inget värde alls. Jean Pierre - average-joe - gillar hålpipor. Men balle bjoelle. Trippleboka om dig ffs. Also, tyvm sir för tipsen. Får väl svida om skalpen jag med idag och köra chickenrace-stirrar-contest med fängelsekunden.
bjoelle Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Men balle bjoelle. Trippleboka om dig ffs. Also, tyvm sir för tipsen. Får väl svida om skalpen jag med idag och köra chickenrace-stirrar-contest med fängelsekunden. Insåg att jag missa en detalj. Han med kvinnomisshandlarlooken råkar bara ha looken, han är en mysfarbror utav rang. Kommer med stor sannolikhet krama bordsgrannar om de åker på ett beat.
TotalFarsa Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Ah, Bro-love. Var är Gilla-knappen när man behöver den?
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Dagens bästa nyhet. Nu finns VLC media player som app i Itunes Store. Nu slipper man således konvertera filmer till mp4. Suck it Juggler
bjoelle Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Kan man då gissa att dagens sämsta är att gårdagen inte var ITM?
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Kan man då gissa att dagens sämsta är att gårdagen inte var ITM? Korrekt. Slutade på plats 20 ungefär efter att AQs inte höll mot KK, såklart. Men var short med 14BB så det var bara att skeppa't. Väldigt nöjd med spelet i övrigt... Såg/hörde inget karakteristiskt småländskt bräkande...
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Bra kväll so far. Hittade 90 bucks i PS million turbo takedown och sitter nu på FT i en SH plo med 400 startande.
TotalFarsa Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 När vi är tre kvar får 3an in en högre stege än mig på river och tar en 500k-pott. Ahja... En tredje-plats blev det iaf för 440bucks och ett tot plus på lite över 500ish
Liza Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Bra kväll so far. Hittade 90 bucks i PS million turbo takedown och sitter nu på FT i en SH plo med 400 startande. Hur många timmar tog det att komma itm i TT?
Ängeln17 Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Jennez. Vi ska lira om ett paket till Tallin på klubben den 13 november. Hälsa på?
XeroxFin Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Hur många timmar tog det att komma itm i TT? Nivå 12, lite drygt 2 h alltså.
TotalFarsa Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Hur många timmar tog det att komma itm i TT? Nivå 12, lite drygt 2 h alltså..
Liza Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Jennez. Vi ska lira om ett paket till Tallin på klubben den 13 november. Hälsa på? Vi har planer den 13e, sry. (jag svarar eftersom Jens bojkottar)
popquee Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 (jag svarar eftersom Jens bojkottar)
Liza Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Robyn var med i senaste avsnittet av Gossip Girl. Win win win för mig! Det finns bara en kille som kan rocka en fluga!
TotalFarsa Postad 3 November , 2010 Rapport Postad 3 November , 2010 Håller på med renovering av nya huset nu och ikväll är det trappan som ska få sig en omgång. Sitter en gammal sunkig filtmatta på trappstegen som jag försökte få bort med handkraft men det var lönlöst. Har istället hyrt in mig på en mattstripper. Sen blir det till att gå över trappan med sandpapper innan den ska målas vit. Annat kul som hänt i huset: rivit all tapet, spacklat, målat taket, slängt alla gamla vitvaror... Måste göras: sätta vävtapet, måla väggar, sätta fondväggar, installera nya vitvaror, installera luftvärmepump, lägga nytt golv... Förmodligen lägger vi in det här på nedervåningen. Nouveau Brown, en-stavig ek-parkett. Pris i handeln ligger på runt 8-900 kr/kvm men vi får det genom farsan för 1/3-del Snyggt är det iaf.
Liza Postad 3 November , 2010 Rapport Postad 3 November , 2010 Haha. Wtf? Dont quit your day job Eva...
Recommended Posts