sandsater Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Sen är det väl inte nöten att åka dit mitt under varmaste perioden på sommaren. Men om valet är då eller inte alls så får man ju passa på. När jag var där var det månadsskiftet mars-april och då var det redigt varmt redan då.
MikeTime Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Undrar lite vad Jennez har gjort Roffe... Dissat Hof kanske? http://lapproffe.blogg.se/2010/may/ni-kanner-val-jons.html
JohnH Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Trevlig resa och uppehälle i Lund för er som har vägarna dit! =)
TotalFarsa Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Trevlig resa och uppehälle i Lund för er som har vägarna dit! =)+1 Trevlig kollega man har. Som bröllopspresent har jag precis fått tre st riktigt intressanta ale som ska avnjutas imornkväll och till bröllopet. Estrella Damm Inedit Mythique St Landelin Maredsous 8 Vissa personer har för mycket tid.
Jennez Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Cliffnotes: En pokernyhetssite skriver att Lapproffe nolltaxerar. Lapproffe skriver en hatblogg om mig och menar att jag försöker flytta fokus från Jensgate. Om inte det är ett skott i foten så vet jag inte what is.
Jennez Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Och tack för igår John! Hoppas du gick hem med plusset!
JohnH Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Skit i de tråkiga grejerna som skrivs jensa. Drop it. Nu är det sol och sommarn är på väg. Lillbackade på det tråkigaste bordet i mannaminne. Vi skiter i cosmopol nästa gång. Vi satsar på en slantsingling mellan krukan och en bärs i solen.
MikeTime Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Cliffnotes: En pokernyhetssite skriver att Lapproffe nolltaxerar. Lapproffe skriver en hatblogg om mig och menar att jag försöker flytta fokus från Jensgate. Om inte det är ett skott i foten så vet jag inte what is. Å andra sidan är det ofta väldigt svårt att veta om Roffes bloggar är seriöst menade eller bara vanlig provokation med glimten i ögat. Jag har iaf bestämt att allt som skrivs om Gräddtårtan är sant. Jag hoppas att det är så åtminstone.
D Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Cliffnotes: En pokernyhetssite skriver att Lapproffe nolltaxerar. Lapproffe skriver en hatblogg om mig och menar att jag försöker flytta fokus från Jensgate. Om inte det är ett skott i foten så vet jag inte what is. Varför skriver en pokernyhetssite att Lapproffe nolltaxerar?
XeroxFin Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Edit, spamfilter,,,, För övrigt väldigt mycket över Roffe just nu. Eller egentligen menar jag att Roffe är en levlande NL200-grinder.
hogge75 Postad 21 Maj , 2010 Rapport Postad 21 Maj , 2010 TF, hoppas ni får bra väder imorgon. Dagen jag gifte mig var den bästa i mitt liv, so far. Grattis i förskott!
TotalFarsa Postad 21 Maj , 2010 Rapport Postad 21 Maj , 2010 Tack så mycket boys. Ska snart ut till festlokalen och hämta kläderna (som jag får se för första gången så här dagen innan bröllopet). Tur man inte är en lättstressad man
Jennez Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Grattis till giftermålet TF! (om det nu blev av, vad som helst kan ju ha hänt på vägen till/i kyrkan) Hemkommen från karneval. Woohoo! Lagom trevligt.
valterego Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Det blev av. Vi har Nu gett bort flintisen till Norge. Mkt trevligt bröllop!
MikeTime Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Stort grattis Herr ?????? Ja, just det. Vad blev det för namn?
SouthEast Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Ja, just det. Vad blev det för namn? Släkten är värst!? Focker är min gissning.
Skanke Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 SPAMMMMMM Är du bäst på att tippa fotboll?? TIPPA VM2010
Skanke Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Öh Skanke! Kommer du och sågar ben imorgon? Jajjamän, då ska de få smaka...
valterego Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Eftersom jag tog det något tveksamma beslutet att publicera Jens uttalande i panelen, så vill jag verifiera Jens påstående att hans mål var Paf, och inte Magda. Jens sa till mig långt innan skiten träffade fläkten att ironin i inlägget hade Paf som mål, inte Magda. Osnyggt? Ja. Sant? Ja. Och för att vara övertydlig. Ja, jag gjorde fel. Jag borde sett till att Jens svarade på frågan.
hogge75 Postad 24 Maj , 2010 Rapport Postad 24 Maj , 2010 Eftersom jag tog det något tveksamma beslutet att publicera Jens uttalande i panelen, så vill jag verifiera Jens påstående att hans mål var Paf, och inte Magda. Jens sa till mig långt innan skiten träffade fläkten att ironin i inlägget hade Paf som mål, inte Magda. Osnyggt? Ja. Sant? Ja. Och för att vara övertydlig. Ja, jag gjorde fel. Jag borde sett till att Jens svarade på frågan. Men..hade vi inte precis glömt bort JensGate?
Recommended Posts