Liza Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Det var faktiskt ironi där. Nån jävel lär ju köpa en dator när som helst. Sånna går ju sönder inom 2år typ. Själv så köper jag ju via firman och allt vad det innebär. Exakt! Det var därför jag tecknade en drulle på den förra för 190kr. Får ut ett värde av 6800kr! Men du har rätt, den blev knappt 2år... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Ikväll blir det Partinöten på Krukan. Vilka är på? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Ikväll blir det Partinöten på Krukan. Vilka är på? Vilka är det som möter Sverigedemokraterna då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Ikväll blir det Partinöten på Krukan. Vilka är på? Vad är det då? Klyka har lurat in mig på sthlmspoker i kväll. CC är planen iaf. not so ninjaedit: 14 Ons 19:00 400 Rebuy (200/rebuy) 5000marker Den som söker han finner (när nu inte jensa bjuder till) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Ikväll blir det Partinöten på Krukan. Vilka är på? Kommer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Vad är det då? Klyka har lurat in mig på sthlmspoker i kväll. CC är planen iaf. not so ninjaedit: 14 Ons 19:00 400 Rebuy (200/rebuy) 5000marker Den som söker han finner (när nu inte jensa bjuder till) Och hur kan man välja CC före en sådan nötturre? Mackan Palm och Daniel Karlsson ska med också. *kändisar - skynda, skynda!* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Jag behöver skramla ihop pengar i cashgames så jag har råd o spela turneringar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Och hur kan man välja CC före en sådan nötturre? Mackan Palm och Daniel Karlsson ska med också. *kändisar - skynda, skynda!* Kändisar? Har det ordet devalverats? Jag hade dykt upp om det inte varit 25 mil att åka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Jag kommer ju, fiskvärde ffs! Komsi komsi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Det här vädret får mig alltid att drömma mig bort till New York, kanske för att varje gång jag varit där har varit vår/tidig sommar. Här kommer en liten NYC-tribute med bilder jag tagit när jag varit där... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Jag har aldrig varit i NYC. Inte ens mellanlandat. Jag ska köra middag med klyka kl 18.15 mitt i city. Vill nån va me så går det bra. Bustar vi tidigt på CC så tittar jag in på krukan. Är man med på middan så finns ju dessutom chansen o övertala klyka att vi ska med till krukan. Tight om tid kanske... men första blindsperioderna är för nybörjare. Tänk dock på att jag kommer lira nykter idag. Något tightare spel alltså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Vi har redan bokat bort på söder.. Skit i CC, kom till krukan ist! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Vi har redan bokat bort på söder.. Skit i CC, kom till krukan ist! Var ska ni käka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 LH 3001 operated by: LUFTHANSA 13. June STOCKHOLM SE ARLANDA TERMINAL 5 FRANKFURT DE FRANKFURT INTL TERMINAL 1 10:15 h 12:20 h Business Class (Z) confirmed seat: 02D * LH 450 operated by: LUFTHANSA 13. June FRANKFURT DE FRANKFURT INTL TERMINAL 1 LOS ANGELES CA INTL TERMINAL B 14:10 h 17:10 h Business Class (Z) confirmed seat: 05D * LH 453 operated by: LUFTHANSA 01. July 02. July LOS ANGELES CA INTL TERMINAL B MUNICH DE MUNICH INTERNATIONAL TERMINAL 2 21:05 h 17:35 h Business Class (Z) confirmed seat: 05D * LH 3022 operated by: LUFTHANSA 02. July MUNICH DE MUNICH INTERNATIONA TERMINAL 2 STOCKHOLM SE ARLANDA TERMINAL 5 19:35 h 21:40 h Business Class (Z) confirmed seat: 02D * Sedan bara något enkelt billigt mellan Los Angeles och Las Vegas. Inbokad på gröna säten = bästa stolarna möjligt. Har dessutom en voucher så jag kanske/förhoppningsvis blir uppgraderad till First Class från Busiess en av långsträckorna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Mao inget main, något sido-event? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 FT för mig, men inga cash.. Boohoo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Ledsen att vi inte sa hej då m1978! var så trött och tiltad att jag helt enkelt glömde. Hur ska man inte klonka med ett öppet straight flushdrag med två överkort? Folk är så jävla usla.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Ledsen att vi inte sa hej då m1978! var så trött och tiltad att jag helt enkelt glömde. Hur ska man inte klonka med ett öppet straight flushdrag med två överkort? Folk är så jävla usla.... Ingen fara =) Busta du turren så eller cashgamet? Såg inte vad det var för hand du busta på i cash nämligen, korten var för långt bort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 När nu dagboken tillfälligtvis tar upp poker, någon som vill vara med i mitt, Lisas och Jens lag på Krukans lagpoker söndag 25/4? Minst 4/lag, 4400:-/lag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 När nu dagboken tillfälligtvis tar upp poker, någon som vill vara med i mitt, Lisas och Jens lag på Krukans lagpoker söndag 25/4? Minst 4/lag, 4400:-/lag. Vad är det för uttagningsprov? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Vad är det för uttagningsprov? Möjliga meriter: * Att nyligen ha arrangerat en lördag med bowling/spel/poker för ett större gäng pokerspelare. * Att i nämnda pokerturnering kommit fyra trots ett imponerande alkoholintag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Dessvärre så kommer jag inte dricka något om jag deltar. Något ni bör beakta innan jag blir antagen. Står det någonstans på internet hur denna lagpokertävling ser ut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Datum Dag Tid Inköp Typ Startstack Info Ranking25 Sön 16:00 4400 LAGPOKER 10000 1 dag. 4400 per lag ADDED är det enda jag sett samt info om Anmälningarna till Lagpoker-dagen har börjat trilla in och hittills är det 7 lag anmälda. Ett fantastiskt roligt endagsevent där man spelar i lag. Inköpet är satt till 4400 och man ska vara 4-6 spelare i varje lag. Så dra ihop ett lag och anmäl det till oss. Vi på klubben kommer vara Team Leader i varsitt lag. Du är givetvis synnerligen välkommen, med eller utan sprit. Ola skrev "ska nog spela i lag paf men återkommer", för min del kan vi gärna vara fem och skiftas om ifall så skulle vara. Om John bekräftar drar jag iväg en anmälan. Någon som har ett bra lagnamn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Ja! Klart JohnH ska vara med, han har ju vunnit ept köpenhamn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Någon som har ett bra lagnamn? TEAM STEK! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts