Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Det här stolpskottet till mänskligt avskräde gör mig riktigt irriterad Är det så omöjligt att hon har rätt? Och om hon har det, vad är det som säger att just du inte är en bättre farsa är genomsnittet?
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Är det så omöjligt att hon har rätt? Och om hon har det, vad är det som säger att just du inte är en bättre farsa är genomsnittet?Det är inte så mycket fråga om hon har rätt eller inte som får mig att reagera utan snarare sättet hon framför sin tes på. Vi kvinnor har sedan tidernas begynnelse utvecklat oss själva, vår hjärna och vårt sammanhang för att på bästa möjliga sätt ta emot det späda barnet vid födseln och ge det näring ur vår kropp och omvårdnad i vår famn. Män har utvecklat sin hjärna till att skjuta bisonoxar och se tredimensionellt. Inget samhälle i världen har överlämnat åt män att ta hand om nyfödda barn - förrän vi i Sverige kom på den vansinniga idén i samband med industrisamhällets genombrott och Alva Myrdals avsky mot sin mor. När jag talar med människor inom den svenska sjukvården och frågar om de märkt att barn under ett år far illa när de tas om hand av sina pappor, bekräftas mina misstankar. Sjukvårdspersonalen vet att jag har rätt och att jag har kommit något viktigt på spåren. Empirin sticker verkligen i ögonen.' Det som gör mig rädd är att denna kvinna sitter någonstans i Sverige och arbetar som familjerådgivare.
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Fråga: stationära datorn låter numera som ett jäkla tröskverk. Antar att det är läge att öppna den och städa ur fläktarna som jag misstänker är fyllda med damm och skit. Nåt man ska tänka på, under städmomentet, för att inte riskera att sabba något mha statisk elektricitet eller liknande.
Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Det som gör mig rädd är att denna kvinna sitter någonstans i Sverige och arbetar som familjerådgivare. Förfasas kan man göra, men i ärlighetens namn, är du förvånad? Den offentliga sektorn är full av dylika tomtar. Bjästaskolans rektor är en annan.
hogge75 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Fråga: stationära datorn låter numera som ett jäkla tröskverk. Antar att det är läge att öppna den och städa ur fläktarna som jag misstänker är fyllda med damm och skit. Nåt man ska tänka på, under städmomentet, för att inte riskera att sabba något mha statisk elektricitet eller liknande. Använd tryckluft (alt. cykelpump), inte dammsugare
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Förfasas kan man göra, men i ärlighetens namn, är du förvånad? Den offentliga sektorn är full av dylika tomtar. Bjästaskolans rektor är en annan.Förvånad, inte det minsta. Jag är ju bra mycket närmare den verkligheten än vad du är Har inte följt den där historien i Bjästa men har väl fått med mig tillräckligt med rubriker för att fatta att rektorn är ett stort jäkla FAIL hela hon. Tur att vi är så jäkla bra människor själva *ninjaedit* Hogge, tryckluft you say?! Inte doppa i badkaret och låta lufttorka på altanen alltså? Äh, ditt sätt låter bättre i teorin
schoolbook Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Förfasas kan man göra, men i ärlighetens namn, är du förvånad? Världen är full av dylika tomtar. Bjästaskolans rektor är en annan. FYP.
hogge75 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Tur att vi är så jäkla bra människor själva +1
Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 FYP. Ja, världen är också full av dem, men de sitter tätare i statens knä.
hogge75 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Ja, världen är också full av dem, men de sitter tätare i statens knä. *host host* statligt anställd *host host*
Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 *host host* statligt anställd *host host* Vad är det med folk egentligen? Ingen har sagt att alla pappor är kassa fäder men då tar TF åt sig. Ingen har heller sagt att alla statligt anställda är sopor men hogge tar åt sig? Stackars TF som både är farsa och kommunanställd.
JohnH Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Det är skönt att några tar åt sig så man själv iaf kan tro och tycka att man är top of the line... tills socialen kommer o hämtar mina kommande kids.
MikeTime Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 *host host* statligt anställd *host host* Hej kompis!
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Vad är det med folk egentligen? Ingen har sagt att alla pappor är kassa fäder men då tar TF åt sig. Ingen har heller sagt att alla statligt anställda är sopor men hogge tar åt sig? Stackars TF som både är farsa och kommunanställd. Jens läser mina poster som jag läste brädan hos miketime Dvs, jävligt illa om nån nu undrar...
hogge75 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Fick precis veta att mitt tåg hem från Stockholm på söndag är inställt /(&/((/"(/#&&&""" Jävla SJ "Tåg 453 med ordinarie avgångstid 12.15 från Stockholm är inställt Stockholm-Karlstad 100328-100429. Resande ombedes ta kontakt med SJ för ombokning av biljetter."
schoolbook Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Be Jens om fortsatt skjuts i limon obv.
hogge75 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Be Jens om fortsatt skjuts i limon obv. Just ja, har ju faktiskt klonkat in en limoresa
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Vad säger du Crappy, ska vi försöka hitta något på PS runt åtta ikväll? Förslag: Daily Eighty Grand?
Crappy Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Nja TF. Halvåtta är för tidigt. Även om du är gräsänkling så måste jag socialicera lite. Lite godmat lite gott vin, ja du vet
Skanke Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Nja TF. Halvåtta är för tidigt. Även om du är gräsänkling så måste jag socialicera lite. Lite godmat lite gott vin, ja du vet late reg....?
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 late reg....?Fick förklara för Herr Crappy att den börjar kl 20, då ljusnade hanses tillvaro en aning Så, game on om ca två timmar. Knäpper upp en flaska rosé (med skruvkork obv.) till turrestart
Skanke Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Fick förklara för Herr Crappy att den börjar kl 20, då ljusnade hanses tillvaro en aning Så, game on om ca två timmar. Knäpper upp en flaska rosé (med skruvkork obv.) till turrestart Själv har man avnjutit lite oxfile och en flaska rödtjut i Salem, nu skulle jag kunna tänka mig att sova
Recommended Posts