Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

har jag nämnt att frugan och jag hade ledmotivet till Star Trek Voyager som ingångsmusik i kyrkan när vi gifte oss?

 

Alltså... jag gillar dig som fan så jag har sjukt svårt att fullkomligt såga dig vid fotknölarna. Nu har jag iaf gjort en markering. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Alltså... jag gillar dig som fan så jag har sjukt svårt att fullkomligt såga dig vid fotknölarna. Nu har jag iaf gjort en markering. ;-)

 

Hahahaha, jag gillar dig med, men jag tror vi tycker rätt olika om flera olika saker, det tror jag vi märkte när vi snackade i den underbara staden Tallinn. Det är helt ok att tala om hur konstig/nördig jag är pga detta, kör på bara, jag kan ta det!

 

Ingångsmusiken är det enda "yttre" tecken jag visat på att jag gillar Star Trek. Jag har ingen uniform, har inte lärt mig Klingon, går inte på konvent osv. Än i alla fall. ;) Jo förresten, jag har en T-shirt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha, jag gillar dig med, men jag tror vi tycker rätt olika om flera olika saker, det tror jag vi märkte när vi snackade i den underbara staden Tallinn. Det är helt ok att tala om hur konstig/nördig jag är pga detta, kör på bara, jag kan ta det!

 

Wtf? Jag trodde att vi tyckte lika efter det samtalet? I.e att jag hade fått dig att tycka som mig... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, här hade man ju fått upp hoppet om att våren var här! Pffft. Vi har lämnat 40graders hetta bakom oss och kommer hem för att möta istiden :(

Jag sov ca 5tim när vi kom hem igår på dagen, la mig 00 och sov till 10. Är trött, men jag kan absolut hålla mig tills kvällen. Vågar man ropa hej och tro att jetlagen är över för att jag kommit i fas på första dagen? Helt otroligt isf...

 

Kul att du hängde med R! Släng upp dina bilder på fejjan nu, eller mejla dem eller nåt :mrgreen:

 

 

Det var sjukt skoj. Får styra upp något här i sthlm snart tycker jag.

Tyvärr är nog inte mina bilder så mycket att lägga upp, nåt skumt med skärpan på mina bilder. Vet inte om jag haft någon konstig inställning eller något men rätt suddigt så mina bilder är nog inte mycket att ha. Tur att ni tagit så jag kan sno av era :-D

 

Vårt flyg var btw nästan 2 timmar försenat, när dom släppt på halva flyget så sluta dom släppa på folk och visste inte om dom skulle använda vårt plan eller ta ett nytt. Alltid lika skoj att sitta på ett plan några timmar innan man ens lyfter, så givande :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårt flyg var btw nästan 2 timmar försenat, när dom släppt på halva flyget så sluta dom släppa på folk och visste inte om dom skulle använda vårt plan eller ta ett nytt. Alltid lika skoj att sitta på ett plan några timmar innan man ens lyfter, så givande :evil:

 

Ouch! Vi landade i Köpenhamn med 20 min till nästa plan. Blev en snabb språngmarsch och givetvis kom inte bagaget med till Stockholm. Vi fick det dock senare på kvällen så ingen skada skedd.

Nu är iaf alla hemma, nöjda och belåtna.

 

Danilo hade btw fått in lilla tuppluren på 25 timmar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit inlurad o lira svinten special på gamblerz 2ggr. En gång av söderkrippa o en gång av christer + en bunt andra proffs. Plussade ju givetvis rakt ut.

 

Min enda chans o komma ur det där med hedern i behåll är att normalbacka 3ggr i rad o sen aldrig spela mer..

 

Det där jävla spelet. Jag förbannar Jens för att han lärde ut det hos Mike i januari...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar min pokersite. Om jag inte var orolig för att de skulle beslagta mina pengar enligt någon Gestaporegel skulle jag vara mer uppriktig.

I almost forgot to add:

 

The bit about the tickets, them being what they are, unwanted MTT tickets, and you guys not being able to help me out by converting them to something that's equally bloody costly to you is a plain outrage. When talking to friends about poker from now on, I will make a point about trying to conceal where I am playing at the moment, so that I don't give ***** any free promotion, and so that I can protect them from having to deal with ***** support.

 

Varför kan inte alla siter vara Stars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sjuk, jag sitter och funderar om jag ska hoppa på Lufthansas Privatejetpromo lilla varianten (20k sek) eller stora varianten (120k sek)... att jag ska ut och flyga är i alla fall klart!

 

http://www.flyertalk.com/forum/sas-eurobonus/1063602-ot-lh-private-jet-do-ex-arn.html

 

Har skickat ett mail till min revisor för att fråga om jag kan få in detta i mitt AB på något sätt?!

 

Tjena,

 

Hänger du med på bowling, middag, gamblerz den 27mars? Tänkte bara kolla av läget om du var sugen eller om det blir annat så jag vet mängden banor/mat som ska bokas.

 

 

/john

Im in!

JohnH, töm din inkorg! Ja jag ska med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The bit about the tickets, them being what they are, unwanted MTT tickets, and you guys not being able to help me out by converting them to something that's equally bloody costly to you is a plain outrage
Hade du spelat på en annan sajt, nämner inga namn, i samma nät så hade du givetvis fått hjälp att byta biljetterna. Det går ganska enkelt.

 

Men nej, där får du ingen fantastisk bonus, varken under eller över bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du spelat på en annan sajt, nämner inga namn, i samma nät så hade du givetvis fått hjälp att byta biljetterna. Det går ganska enkelt.

 

Men nej, där får du ingen fantastisk bonus, varken under eller över bordet.

 

Inget svar man blir speciellt paff över...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, det var som fanken. Räcker alltså inte med att highrolla alla flyglinjer och deras promos, nu ska det ensam-jetas också?

 

Fortfarande sjuk. Apropå Cougar Town så är den klart sevärd. Inte ens i närheten av TBBT, HIMYM, Vänner, Seinfeld osv men när man är sjuk så tager man vad man haver. Dessutom är Courtney Cox allvarligt het.

 

id-tap-that-ass.gif

 

Idag fortsätter soffhänget. Har precis klämt i mig en fruktsmoothie och sörplar nu på en kopp chai-thé. Strax drar vi igång Desperado på projjen tätt följd av Cougar Town och Scrubs. Hade visst dykt upp lite PAD också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå Cougar Town så är den klart sevärd. Inte ens i närheten av TBBT, HIMYM, Vänner, Seinfeld osv men när man är sjuk så tager man vad man haver. Dessutom är Courtney Cox allvarligt het.

 

Sen får man väl inte glömma RTJS, GSTTS och NKOTB när vi ändå slänger oss med obegripliga bokstavskombinationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sjuk, jag sitter och funderar om jag ska hoppa på Lufthansas Privatejetpromo lilla varianten (20k sek) eller stora varianten (120k sek)... att jag ska ut och flyga är i alla fall klart!

 

http://www.flyertalk.com/forum/sas-eurobonus/1063602-ot-lh-private-jet-do-ex-arn.html

 

Har skickat ett mail till min revisor för att fråga om jag kan få in detta i mitt AB på något sätt?!

 

Im in!

JohnH, töm din inkorg! Ja jag ska med!

 

 

Kul. Ska räkna lite i em o se hur många vi är för tillfället.

 

 

Ni flygbonushoror är ju bra roliga. :)

 

Vore fantastiskt kul om Maria Wetterstrand satt o horade ihop poäng i ett miniplan en helg. Ta en bild om du träffar henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spel imornkväll miata? Om jag är kry nog dvs...

 

Jag är på om jag inte måste tömma lite grejor i lägenheten. Är stamrenovering på gång, vet inte när jag måste var ute än.

 

På lördagen är jag upptagen hela dagen och söndagen är man väl bakis är jag rädd. Så måste jag vara ute på måndag morgon så måste jag nog röja lite på fredagskvällen.

 

Edit... NKOTB rocks ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag fortsätter soffhänget. Har precis klämt i mig en fruktsmoothie och sörplar nu på en kopp chai-thé. Strax drar vi igång Desperado på projjen tätt följd av Cougar Town och Scrubs. Hade visst dykt upp lite PAD också.

 

Fruktsmoothie? Chai te? Cougar Town?!

Ska jag komma förbi med en ask choklad, några nummer av ELLE och ett par rosa fluffiga tofflor också? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fruktsmoothie? Chai te? Cougar Town?!

Ska jag komma förbi med en ask choklad, några nummer av ELLE och ett par rosa fluffiga tofflor också? ;)

Jaha, så en livedollarklonk och handskarna åker av?!

 

Är det inte manligt att bejaka sin kvinnliga sida? :|
Kan jag få ett "Amen, Broder".

 

Potentiella deltagare till CCs Twin Poker-turre den 2a april är:

 

- bröderna omalley

- miata

- crappy

- sandsater

- illvillja

- juggler

- undertecknad

 

8 st. Håller det här i sig så blir det jävligt bra mao. Alla ansvarar för att pre-regga sig och det kan man göra from nån dag eller två.

 

Nu du Lisa. Ska tappa upp ett skumbad med tända candles och löga min lekamen.

 

:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...