Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Du kan hälsa att vi har klarat oss helt från magsjuka, och vi har inte ens med oss alcogel! :-)
Ja, fast ni fegar ju på resort-hotell, hon bodde bland vanligt folk. Visserligen bland "vanligt folk med AC och swimmingpool", men ändå.

 

Sluta dryga nu Lisa annars förlorar du min pepp :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort lycka till Lisa.

 

Lite taskigt dock att förstöra våra sista soltimmar sådär när FT börjar när solen steker som bäst :-D

 

Ja det är lite bittert att man förlorar så många soltimmar. Men vad gör man inte for love of the game... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liverapporten finns i bloggen på http://jennez.blogg.se

 

Ja, jag vet, egenreklam, men jag hinner inte uppdatera på två ställen och eftersom det är en del anhöriga som inte hänger på pf som vill följa dramatiken så får det bli så.

 

Nu drar de igång om en minut typ. Just nu presenteras spelare och stackdjup. Lisa var den enda som fick applåder. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QT vs 44 - QT9 på flop. Sen AKs vs AA. Much to do about nothing. Eller nåt :(

Fett besviken. Men det går väl över. 8e plats av 97 är väl inte att rynka på näsan över, speciellt eftersom jag låg mer eller mindre sist på starten av dag två.

 

Tack till alla som hejat på mig och önskat mig lycka till, det värmde verkligen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legato gjorde reklam för sin egen sait, där han tjänar pengar på reklam.

Fler besökare ger mer pengar till legatos sait.

 

Jennez bloggar från en "gratis" blogg där han inte tjänar ett öre på att få fler besökare.

 

Enkelt uttryckt. Tjänar du pengar på att locka besökare genom reklam på PF, är det ett nono.

Annars är det vanligtvis ok

 

Forumregler

 

2. Reklam

2.1 - Reklam i alla former är strikt förbjuden, likaså erbjudanden som innebär personlig vinning för den som postar erbjudandet. Förbudet gäller såväl för egna som för andra sajter.

2.2 - Det är strikt förbjudet med reklam i forumprofiler (t ex användarnamn) och signaturer.

2.3 - Undantaget är vissa erbjudanden via våra partners (tex eventarrangörer och sponsorer).

2.4 - Det är tillåtet att länka till personliga bloggar om dessa inte har gambling/affiliatereklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt mkt i pipelinen nu på helgerna framöver. Åtminstone 3 lajvturre-event inom loppet av 4 veckor vilket måste vara något slags rekord för mig. Fast vi snackar rätt modesta grejer iofs, men icke desto mindre jävligt roliga. Klubbturre, XXXXX Open och CC-turre i goda vänners lag.

 

Annars så är helgerna sjukt tjocka framöver. Hittade tre lediga helger innan pingstbröllopet och där måste jag få in en alkoholresa till tyskland och förhoppningsvis en svennesexa. Sinnes.

 

Fick för mig att leta upp lite oldies but goldies i filmarkivet, vilket alltid är kul. Folk födda på 80-talet kan sluta läsa nu :-P

 

Såg följande igårkväll, den har inte åldrats väl :-(

 

 

Ikväll blir det förhoppningsvis bättring:

 

Om inte så måste jag leta rätt på/köpa:

 

If all else fails:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legato gjorde reklam för sin egen sait, där han tjänar pengar på reklam.

Fler besökare ger mer pengar till legatos sait.

 

Jennez bloggar från en "gratis" blogg där han inte tjänar ett öre på att få fler besökare.

 

Enkelt uttryckt. Tjänar du pengar på att locka besökare genom reklam på PF, är det ett nono.

Annars är det vanligtvis ok

 

lol lägg ner nu. jennez kan mycket väl lägga in egen reklam till tradedoubler eller vad det heter och liknande i bloggen. ville bara visa på ännu ett inkonsekvent handlande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...