swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Bor det ingen gamer i dig Ola? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Jodå, om det handlar om spel med pjäser och bräda, placerade på lämpligt vardagsrumsbord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Säg till när ni larvat klart om spelboxar, så kan jag börja läsa igen, nu orkar jag inte öppna tråden för att se allt bjäbb... Är som i småskolan Noice - Gyllene Tider AIK - Djurgården Hårdrock - Synth Spikettor hela vägen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Ok då, nytt ämne. Jag och JohnH hade planerat att dra till Svenska Spelgalan på Berns ikväll, för min del som ett statement mot monopolet. Flickvännerna hoppar av pga att det är snö och en av dem är sjuk. Är det någon mer som ska dit? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Snöar det inomhus? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Noice?! Jesus vad gammal du är Sa ju att Nitzer skulle vara bra Hört bra saker om DMs nya turné, synd att jag missade den Skulle vara kul att se dom en sista gång innan reumatismen blir för svår för gubbarna. Kul grej det där med allsången. Själv fick jag stå bredvid en tokhög stockholmare under hela arvikaspelningen, som vid ett par 3 tillfällen var på väg att åka på stryk eftersom han var så jävla körd. Står och snurrar, kan inte hålla sig uppe själv, och puttar bla omkull en 15 årig tjej, mitt i publikhavet som stormar, och står sedan och bara glor på henne när hon nästan blir nedtrampad av andra. Idioter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Snöar det inomhus? Stora störningar i kollektivtrafiken atm. Överväger att skita i det jag också.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Noice?! Jesus vad gammal du är Jag är nog till och med ännu äldre När de andra skrek Noice/AIK/Hårdrock skrek jag Nationalteatern o KSMB/Hammarby/Punk o progg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 TF, headsetsen var slut på MediaMarkt. Helt sinnes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Nationalteatern Avd. Jag mötte Lassie Satt bakom följande legend på spårvagnen i Gbg anno 2002. *ps3-edit* Vafaaan! Ok, är det vit flagg eller har du vägarna förbi nån annan butik? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 TF - varför beställer du inte bara ett headset på nätet istället? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Det är ett omen, sluta upp med det där djäkla konsoll spelandet!Ägna dig åt poker istället Funderar själv på en PS3:a. Är headset standard vid onlinespel? Har du kollat prisjakt? Sportspel är bättre på konsoll. EDIT: Kör du bluetooth? Dags att sälja PS3an och börja spela på PC istället som en vuxen ? Du har inte funderat på Xbox? Vi är ett gäng som spelar regelbundet. Och IMO så är onlinespel rätt ointressant utan headset. Omfg, kom inte hit och skita ner vår fina PS3-klan med äckligt Xbox snack. Xbox suger hårresande hårt jämfört med PS3. Är man arbetslös, fattig och har svår spelabstinens kan man köpa Xbox, annars kör man på PS3. Mjodå, det har jag. Men stör mig på att krysslådorna har haft kvalitetsproblem. Iofs så har jag hört att dom lagas snabbt och att det numera inte inträffar så ofta. Xbox är ju billigare, men online-delen kostar och andra sidan stålars. Är som sagt mest intresserad av sportspel. *Confused*. Har du råd med ett PS3 så är det en no brainer. PS3 är ett veritabelt multimediamonster med bättre prestanda och kvalitet på alla tänkbara fronter. Det enda argument som jag sett Xboxägare framlägga som ens är värt att överväga är att det finns fler titlar till Xbox. Dock så kommer ju alla bra spel ut till båda konsollerna och det finns riktigt gott om spel till PS3 dessa dagar. När PS3 kom fanns det oerhört få titlar men det är ju ett bra tag sen. Det kvittar inte alls. Prestandan på burken är oerhört viktig imho. Spelen är snyggare på PS3 helt enkelt. Bättre grafik, bättre "spelmotorer" eller vad man nu ska kalla det. Dessutom helt gratis att lalla omkring online. Kan vara en smaksak men det känns även som att kontrollerna är skönare och har bättre kvalitet på PS än på Xbox. Dessutom låter ett Xbox som ett jetflygplan jämfört med PS3, för att inte tala om hur fult ett Xbox är. Det var ju en massa tjat om Gears of War II. Finns ju kosolspecifika titlar även till PS3. Och jag har spelat en hel del Xbox (inte jämfört med hur mycket jag spelat PS3, men jämfört med svennebanan). Jag ser tydlig skillnad på spel jag provat på båda konsoler, exempelvis Guitar Hero och GTA IV. Prestandan skiner igenom och det är möjligt att det är just det som påverkar mitt helhetsintryck (i synnerhet när det gäller GTA IV). I exempelvis GH är det ju verkligen skitsamma eftersom grafiken spelar en underordnad roll, men det är likväl tillräckligt mycket fulare för att det ska störa iaf mitt öga. Det är ju inte kostnaden, det är principen. Lol. Lol igen. Hihi. *Tihi*. Du yrar i nattmössan. Nog för att det är så subjektivt det kan bli men jag skulle nog tippa att PS3'ans design uppskattas av bra många fler än dito Xbox. För att inte tala om gränssnitt på menyer och annat. Jag fattar inte ens att det är en diskussion. PS3 ÄR bättre, det är liksom bara att sätta igång att jämföra produktbeskrivningar om man nu till äventyrs skulle tvivla. PS3 är helt enkelt så jävla mycket mer fullpackad med bra skit än vad X-lådan är. Om man sen vill spela just Gears of War II eller om priset är en issue, be my guest. Klart att PS3 är bättre rent prestandamässigt, men lirar du inte med en full-hdtv känns ju inte skillnaden så stor. Att xbox:et låter som bara fan är helt klart det största minuset. MEN, kontrollen är så fantastiskt mycket bättre, PS3ans L och R 2 är konstruerat av en heroinrökande japan(?). Själv tycker jag att en gammal metafor beskriver Xboxens tillkortakommande med fullkomlig ackuratess. Xbox-kontrollen kan närmast liknas vid Idi Amin : Stor, Svart och Opålitlig. /thread Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Droppa ett sms el så vad som händer sen bara jens. Det jag kan fresta med är finvin och lyxöl som fördrink. Sen taxi 746m till gynningkalaset. Hoppar du av så får man åka hem o städa el nåt. Ingen annan på berns lär orka lyssna på mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 TF - varför beställer du inte bara ett headset på nätet istället?Jag var på väg men Jens anmälde sig som frivillig att handla in ett! Men säg bara ordet Jens så shoppar jag på nätet istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 *ps3-edit* Vafaaan! Ok, är det vit flagg eller har du vägarna förbi nån annan butik? Tjuren ger inte upp så lätt. Jag kan scanna av ett par till, exempelvis Elgiganten och Siba men kan då inte utlova nötpriset 450 riksdaler. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Tjuren ger inte upp så lätt. Jag kan scanna av ett par till, exempelvis Elgiganten och Siba men kan då inte utlova nötpriset 450 riksdaler.Upp till en femhunka är ok pris för sony-orginalet. Därefter slår snålspärren till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 TF - varför beställer du inte bara ett headset på nätet istället? Han kanske är för gammal för att våga använda kort på nätet? Kontanter är ändå kontanter. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Han kanske är för gammal för att våga använda kort på nätet? Kontanter är ändå kontanter. =) Det är faktiskt tvärtom, gammal som jag må vara! Av årets 365 dagar skulle jag uppskatta att jag har kontanter i plånboken i kanske 20 st. Orka cash Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Det är faktiskt tvärtom, gammal som jag må vara! Av årets 365 dagar skulle jag uppskatta att jag har kontanter i plånboken i kanske 20 st. Orka cash Säger killen som ville växla till sig 100 Egyptiska pund för 20 USD av en svensk kille som han bara timmar innan hade gett 400 sek. Cash i massa olika valutor är bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Säger killen som ville växla till sig 100 Egyptiska pund för 20 USD av en svensk kille som han bara timmar innan hade gett 400 sek. Cash i massa olika valutor är bra.Hade ju slut på deras snorvaluta och ville inte betala taxichaffisen i natura. Har du något problem med det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Enda gången jag har kontanter på sig är om jag har blivit påtvingad av nån annan. Jag tar ut - betalar - dom sätter in. What's the mf point liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Hade ju slut på deras snorvaluta och ville inte betala taxichaffisen i natura. Har du något problem med det? Nejdå, jag behövde ändå dollares till Costa Rica. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Nejdå, jag behövde ändå dollares till Costa Rica. Las putas tar inte kort? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Las putas tar inte kort? Dollar gör sig alltid bäst i cash. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Wow, stendött här. Var e alla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts