Liza Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Jag backar inte för hu vs Jennez eller någon av de andra nollorna() för den delen. Dock blir det ju aldrig av eftersom en av parterna alltid drar sig ur. *host* jennez *host* Det är ju liksom det som definierar en loser, de drar sig alltid undan när det hettar till. Haha! Vill du berätta vem du är kanske? Gissning: Dilba Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Jag backar inte för hu vs Jennez eller någon av de andra nollorna() för den delen. Dock blir det ju aldrig av eftersom en av parterna alltid drar sig ur. *host* jennez *host* Det är ju liksom det som definierar en loser, de drar sig alltid undan när det hettar till. Äntligen har jag en utmanare! Jag har ju en stående utmaning: Mixed games (minst sju olika, varav två stötspel, två draw-spel, två floppspel och ett som du väljer), 100k sek i insats. Jag brukar erbjuda 20% rabatt till utmanaren, men eftersom du verkar så självsäker och jag inte vet vem du är så blir det 10% denna gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 http://www.spelakademin.se/program.php Vem tror ni ska representera pokersverige? http://www.spelakademin.se/program_MagdalenaIndeBetou.php Snacka om riggad "akademi". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Äntligen har jag en utmanare! Jag har ju en stående utmaning: Mixed games (minst sju olika, varav två stötspel, två draw-spel, två floppspel och ett som du väljer), minst 100k sek i insats. Jag brukar erbjuda 20% rabatt till utmanaren, men eftersom du verkar så självsäker och jag inte vet vem du är så blir det 10% denna gång. Apropå dragspel,när spelas sm i 5cd? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Äntligen har jag en utmanare! Jag har ju en stående utmaning: Mixed games (minst sju olika, varav två stötspel, två draw-spel, två floppspel och ett som du väljer), minst 100k sek i insats. Jag brukar erbjuda 20% rabatt till utmanaren, men eftersom du verkar så självsäker och jag inte vet vem du är så blir det 10% denna gång. Eller så smäller vi upp 4 st No Limit Texas Hold'em: The Cadillac of Poker-bord? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Eller så smäller vi upp 4 st TH NL - bord? Chicken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Chicken? Bettar helst inte 100k på kortspel jag inte ens kan reglerna till. . The greatest warriors know their own weaknesses Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Apropå dragspel,när spelas sm i 5cd?Under SM-veckan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Bettar helst inte 100k på kortspel jag inte ens kan reglerna till. . En bra regel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Eller så smäller vi upp 4 st No Limit Texas Hold'em: The Cadillac of Poker-bord? Nej tack, jag suger HU. Dessutom, om vi nu ska ha en kukmätartävling alltså, så måste vi ju spela så inihelvete mycket. Är det inte bättre att bara jämföra lifetime winnings? Jag får pisk av alla utom i MTT's och SNG's. Fan vad löjligt egentligen. Grattis till Macke om han är bättre än mig, det är det dock jääävligt många som är, skulle tippa runt 45% kanske. Däremot ser man många duktiga onlinespelare vid liveborden som är helt jävla chanslösa. Inte för att jag är världens bästa livespelare, långt ifrån, men glappet mellan mig som onlinefisk och en onlinehaj minskar väsentligt om det spelas live och uppenbarligen tillräckligt ofta till min fördel för att jag ska orka spela vidare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Gulligt med livespelare som tror dom kan det där med tells och timingtells. De där "duktiga onlinespelarna" som blir chanslösa vid ett livebord är troligtvis fiskar online... En duktig onlinespelare krossar 99.999% av alla livespelare även om de spelar live. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Det är faktiskt jättekul att se snacket livespelare vs internetspelare. Det trista för macke är när han sitter vid livebordet... o när han inser att inte pokertracker funkar. Ridå! edit: vad är en duktig onlinespelare för dig macke? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Gulligt med livespelare som tror dom kan det där med tells och timingtells. De där "duktiga onlinespelarna" som blir chanslösa vid ett livebord är troligtvis fiskar online... En duktig onlinespelare krossar 99.999% av alla livespelare även om de spelar live. Det var väl inte riktigt det Jens sa? han sa att glappet mellan honom som onlinefisk och onlinehajen blir mindre om de spelar live. Inte att han helt plötsligt krossar hajen. Fördelen kan komma från många håll: Inte minst för att ADHD-onlinehajen blir rastlös av att bata kunna spela ett enda bord åt gången, och börjar spela alla potter alternativt börjar supa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Det var väl inte riktigt det Jens sa? han sa att glappet mellan honom som onlinefisk och onlinehajen blir mindre om de spelar live. Inte att han helt plötsligt krossar hajen. Däremot ser man många duktiga onlinespelare vid liveborden som är helt jävla chanslösa Jag pratar dock om online vs live generellt sett. Inte om Jens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Därav min edit: Fördelen kan komma från många håll: Inte minst för att ADHD-onlinehajen blir rastlös av att bata kunna spela ett enda bord åt gången, och börjar spela alla potter alternativt börjar supa. Så här skrev Jens Inte för att jag är världens bästa livespelare, långt ifrån, men glappet mellan mig som onlinefisk och en onlinehaj minskar väsentligt om det spelas live och uppenbarligen tillräckligt ofta till min fördel för att jag ska orka spela vidare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Jag pratar dock om online vs live generellt sett. Inte om Jens.Nej, du talar om duktiga onlinespelare vs random livespelare. Det omvända är också sant. Duktiga livespelare krossar random onlinespelare online. Eller: Duktiga pokerspelare vinner över dåliga spelare. Det var inget nytt, direkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Roligast är ändå tomtar som är anonyma! Humor humor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Nej, du talar om duktiga onlinespelare vs random livespelare. Det omvända är också sant. Duktiga livespelare krossar random onlinespelare online. Eller: Duktiga pokerspelare vinner över dåliga spelare. Det var inget nytt, direkt. Nej ja skriver att duktiga onlinespelare vinner över ALLA livespelare (minus ett par stycken) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 ISWYDT Så här såg min nattgrind på FTP ut. Jag längst till höger i bild. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Gulligt med livespelare som tror dom kan det där med tells och timingtells. De där "duktiga onlinespelarna" som blir chanslösa vid ett livebord är troligtvis fiskar online... En duktig onlinespelare krossar 99.999% av alla livespelare även om de spelar live. Hybris är en underbar mänsklig egenskap. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahammarn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Det var därför jag skrev "vågar nästan". Men fine, upp med graf ffs. angående utmaningar Jennez....citat: kommer tillbaka nästa år och då ska du få se på annat........Jag har väntat i flera år nu.... edit: och ta inte upp något fiskspel nu som 99... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 ISWYDT Stolen with pride Ola säger:blev exakt 100% övervärde i Omahan Ola säger: I like krippa@sodermalm.nu säger: cool Ramlade in för att spela en jipposatte på Betfair. Hitade två andra bra satelliter som jag grindar just nu. * $109 med 10 st $1700 garanti. Marginellt övervärde, men en hel del sitting out (satelltkvalare under förra veckan) *450 med 4 st $10200-paket garanti. 100% övervärde var att ljuga lite, räknade fel... men väl dryga 50% övervärde blev det. Go go go Ola (och Söderkrippa) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Go go go Ola (och Söderkrippa) Edit: Och Lisa Har hållit mig över average genom hela daily 80.. I can feel the klonk coming Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 angående utmaningar Jennez....citat: kommer tillbaka nästa år och då ska du få se på annat........Jag har väntat i flera år nu.... edit: och ta inte upp något fiskspel nu som 99... Wtf? Har inte vi spelat och träffats säkert 7-8 ggr sedan jag skrev det där? 1. Tidaholm ett par ggr? 2. På Hammarns klubb: Han slaktade mig igen. Eller nåja, jag blev iskall när han satte sig vid bordet. 3. Gräfsnäs 4. Finnkampen 5. Sthlm. Så sent som i juli om jag inte minns fel. fast då krossade jag Hammarn. I 99 då. Jaja, Macke, upp den din jävla graf nu då så att vi får se vad du går för! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahammarn Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Jag vill ju spela cash me dej Jennez:-D Har ju inte blivit nåt förutom i Falköping men där rymde du ju från borden Nåja ...ni får väl ta och göra ett besök i Oktober för då kör vi HSOPn igen;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts