Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Det är helt rätt! Vad ska man annars ha för inställning till livet? ;)

 

Jo, lever efter samma livsregel. Wp.

 

Tack! :)

Tyvärr har jag inte varit lika vass senaste tiden, men jag skyller det på ett fucked up privatliv senaste månaderna :(

 

Dock är jag glad för din skull att du klonkade, snyggt jobbat! :)

 

...men då borde det väl vända nu, eller...? :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TF däremot är ju en stackars hårt arbetande småbarnsfar

 

Eftersom småbarnsföräldrar bevisligen är de i samhället som har högst disponibel inkomst, vilket de visar genom att bränna oändligt med pengar på Volvo, villa och solresor har de dock en klar fördel i att kunna vara likgiltiga till pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

...men då borde det väl vända nu, eller...? :h:

 

Man skulle ju hoppas att det var så, men tyvärr.. Jag är singel och fucking olycklig till på köpet. Usch, nu är jag en sån där människa jag i vanliga fall hatar. Ska försöka rycka upp mig och kanske vinna sunday warm up idag?

 

Den här låten får sätta punkt för mitt depp:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom småbarnsföräldrar bevisligen är de i samhället som har högst disponibel inkomst, vilket de visar genom att bränna oändligt med pengar på Volvo, villa och solresor har de dock en klar fördel i att kunna vara likgiltiga till pengar.
Lolz, min likgiltighet inför pengar kan bara mätas med min hunger efter dom :ola:

 

Lisa, vi tar och fokuserar på alla trevligheter istället. T.ex att de flesta av oss har människor i närheten som vi tycker om och som tycker om oss. Hell, du kan få bli min nya BFF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta förstår också varje tänkande människa. Man behöver inte ens vara JO eller JK för att fatta den saken.

Thomas Bodström har givetvis inte insett detta heller. Nu senast genom att utlova en lagändring där man i våra skolor själva får besluta om hur många övervakningskameror man vill ha. Vi ska vara försiktiga med människor som han. Milt uttryckt är han inte direkt överbegåvad och var han inhämtat sina speciella juridiska kunskaper undandrar sig i vart fall min bedömning. Låt vara att han lyckligtvis är ensam om dem. Bäst är han som en så kallad kontraindikator. Om "Bodis tycker eller tror" någonting så är detta ett starkt skäl att "tycka eller tro tvärtom". Och egentligen borde det väl räcka med att han kliar sig i rumpan medan han funderar på hur det kan komma sig att det är på det viset.

 

När Leif GW Persson skriver så i Expressen så vill jag bära hans barn!

 

http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.1688728/fangad-pa-bild

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var på Hedenhös tid. Gå nu och smörj in din värkande rygg med liniment och låt oss ungdomar hantera livet.

 

Liniment? Min kära sambo tog dig ju på orden och inhandlade Naproxen.

Förresten - jag må vara äldre än dig men fan så mycket mer good-looking!

 

MikeTime:

untitled-2.jpg

 

TF:

ugly-man-boys-stupid-looking1.jpg

 

mvh / "awaiting ban for outning"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fucked up dygnsrytm igen. Fast åt andra hållet den här gången. Tvingar mig själv att vara vaken en stund till annars kommer jag att sova för många timmar inatt och därmed inte kunna sova imorgon kväll.

Jag flyger förresten till Köpenhamn och sen över bron så att mamma får trösta mig efter finalbordsdebaclet. Jag vill ha Zoegas Skånerost med Skånemejeriers lättmjölk! Jag vill ha luad ål och svartsoppa! Och blodkorv istället för blodpudding! Och grishals istället för fläskkarré!

Sju veckor utan skånsk föda. Inte konstigt att man går ner i vikt... Invägning imorgon förresten. Är inte det minsta orolig. ;)

 

Edit: Just det, apropå losers så vågar jag nästan ta bets på att både jag, Ola och Lisa krossar whats-his-face som skrev det där. TF vet jag inte. No pun intended. :D

 

Edit 2: Och medan jag skrev bevisar Lisa tesen. Heja! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur i kärlek, tur i spel va?

Jag som annars brukar hata Stars på söndagar, idag känns det annorlunda..

Inga storklonkar men grinden mår BRA :D

 

Har ikväll vunnit:

SM T$215

WU T$215

+R T$215

 

Spelade WU och kom itm + mina % som gav en liten peng också..

Very nice very niiiiice :)

Satelliter får vara min grind ett par dagar till, när det vänder; tillbaks till DoN-träsket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte helt säker på vem killen är, men hu4rollz är alltid kul (trots att det aldrig blir av)

 

Jag backar inte för hu vs Jennez eller någon av de andra nollorna(:shock:) för den delen.

 

Dock blir det ju aldrig av eftersom en av parterna alltid drar sig ur. *host* jennez *host*

Det är ju liksom det som definierar en loser, de drar sig alltid undan när det hettar till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...