Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Jag misstänker att Jennez har nått målet...

 

Bara för att skydda mig själv så var min kommentar ingen som helst pik mot Jennez deltagande i viktklubben. Jag stekte själv två hamburgare á (eller à?) 200g idag och tänkte "fan... dom här borde vara större" för mig själv.

 

Förr i tiden fick man gratis efterrätt på Broncos om man klämde i sig 1kg biff...

 

Alltså, så jävla mycket är inte 1kg kött om man är riktigt hungrig och inte kör Lisas variant med pommes och sås. Under rätt förutsättningar skulle jag ta ett ganska stort propbet på det.

 

Edit: och såklart grats till TF, fast det har jag ju redan sagt på msn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Alltså...

- TotalFarsa vinner €395 och alla börjar gratta och en person kallar honom till och med för "bäst".

- Jennez vinner €456, live dessutom, men ingen säger ens grattis. Det enda folk undrar är om jag åt brödet till hamburgaren eller inte. :cry:

 

Kan förresten inte sova. Har slumrat lite inatt bara så förlåt om jag är cranky.

 

Förresten så åt jag bara några få pommes, ingen bea och endast den undre delen av brödet. Ze goal is intact.

 

Gonatt. Eller god morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså...

- TotalFarsa vinner €395 och alla börjar gratta och en person kallar honom till och med för "bäst".

- Jennez vinner €456, live dessutom, men ingen säger ens grattis. Det enda folk undrar är om jag åt brödet till hamburgaren eller inte. :cry:

 

Nu får du väl ändå skärpa dig. Du fyller dben med snack om jobbluncher, stekiga taxiresor, rosévinsångor, personliga tränare, utlandsresor och framgånggsagor på Gamblerz. Jag å andra sidan skriver om blöjbyten, dataspel och... ... ... inte så mycket mer.

 

Kom det som en överraskning för dig att folk älskar en underdog :-P Men visst, ska stryka ditt ego medhårs. Grattis till klonken db-polarn :heart:

 

Crappy. Hur jäkla onykter var du inatt :ola: Men tack ändå :shock:

 

Uppe igen efter fyra timmars sömn. Min morgon med kidsen och då hjälper det föga att man mumlar till sambon "eh, jag gick och la mig kl två inatt" för svaret är lika givet som det levereras snabbt "skit ner dig" :-P Ugh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe igen efter fyra timmars sömn. Min morgon med kidsen och då hjälper det föga att man mumlar till sambon "eh, jag gick och la mig kl två inatt" för svaret är lika givet som det levereras snabbt "skit ner dig" :-P Ugh.
Dressera kidsen att klara sig själva några timmar så att mamma/pappa får sova lite?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Crappy. Hur jäkla onykter var du inatt :ola: Men tack ändå :shock:

 

 

Ehhhhh, lite onykter, tror jag, vissa luckor återstår att fylla.

Fått i mig en berocca och en resorb. Men det får bli sängen igen.

Det var kul med ett hyffsat gott rödvin igår, men inte idag :cry:

 

 

Btw Stort grattis Jennez F-N va bra du är!

 

Läggdags igen, fy f-n Min skalle :=(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 resp. 3 år gamla. Alla tips tas emot med öppen famn.

 

Nej Jennez, lämna dom till adoption är inte ett alternativ. Är rätt fäst vid dom.

Okej, 1-åringen är lite väl ung än så länge. Men 3-åringen kan väl sätta på tv'n själv och titta lite på barnprogram en stund?

 

Lägg fram frukt (el dyl) och en flaska med saft så behöver 3-åringen inte vara utan "mat" tills ni andra vaknar.

 

Toabesöket måste h*n klara själv iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort grattis TF (jaja, grattis till Jens också...). Måste dock hålla med Juggler - sluta skriva 10 ffs! Har du en tia och en trea på handen så skriv T3. 103 är så sjukt tiltande. Skärpning inför nästa ftrail, ty.

 

@ Crappy: Jag lider med dig. Jag hade en sån dag igår. Upp 8, pressa i sig några rostade mackor och sen i säng igen för att sova till 14:00. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså...

- TotalFarsa vinner €395 och alla börjar gratta och en person kallar honom till och med för "bäst".

- Jennez vinner €456, live dessutom, men ingen säger ens grattis. Det enda folk undrar är om jag åt brödet till hamburgaren eller inte.

 

Men du är ju Pokerproffs, alla förväntar sig att du ska klonka mellan hamburgarna. TF däremot är ju en stackars hårt arbetande småbarnsfar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är ju Pokerproffs, alla förväntar sig att du ska klonka mellan hamburgarna. TF däremot är ju en stackars hårt arbetande småbarnsfar

 

Om Jens är proffs, vad gör det dig? Gudfadern?

 

Som en kompis sa till mig igår: Om du är en fisk, betyder det att jag är ett fiskyngel då? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dilba har skrivit en blogg. Igen. Den här gången för hon ett litet resonemang kring rigg. Jag ska villigt erkänna att jag inte hänger med i alla kurvor och u-svängar men en liten detalj fångade mitt öga. Ja, det var skrivet helt i början av inlägget, sen kollrade hon bort mig. Och jag citerar:

 

Ja, det är svårt att svara på. Men om man tar i beaktning att vissa "för" plussande spelare blir portade och utkastade från vissa "siter", enbart för att dom plussar för mycket så kanske man tänker om i frågan i stället för att avfärda det med att siterna inte skulle bry sig.

 

Har aldrig hört talas om att någon blivit portad från en sajt för att denne vunnit för mkt. Snälla, säg att hon är ute och yrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dilba har skrivit en blogg. Igen. Den här gången för hon ett litet resonemang kring rigg. Jag ska villigt erkänna att jag inte hänger med i alla kurvor och u-svängar men en liten detalj fångade mitt öga. Ja, det var skrivet helt i början av inlägget, sen kollrade hon bort mig. Och jag citerar:

 

 

 

Har aldrig hört talas om att någon blivit portad från en sajt för att denne vunnit för mkt. Snälla, säg att hon är ute och yrar.

 

 

VCPoker har portat flera spelare som gått för bra.

Finns i annan tråd/db.

Hinner tyvärr inte leta upp den nu.

 

Äldsta grabben (4år) ska hjälpa mig på bana 6:2 på Lego Star Wars (wii).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äldsta grabben (4år) ska hjälpa mig på bana 6:2 på Lego Star Wars (wii).

 

Visst är det jobbigt när de springer förbi en. När min son och jag började spela Lego Star Wars tillsammans fick jag visa honom och tipsa om hur man skulle spela och så vidare, nu när vi spelar är det han som får vänta på mig och han tycker det är jobbigt när jag är för långsam och inte hänger med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VCPoker har portat flera spelare som gått för bra.

Finns i annan tråd/db.

Hinner tyvärr inte leta upp den nu.

 

Äldsta grabben (4år) ska hjälpa mig på bana 6:2 på Lego Star Wars (wii).

Där ser man. Låter ju rätt muppigt.

 

Alos, go go go Lego SW :mrgreen: Antingen ska jag sova en stund eller trycka igång Secret of monkey island. Hmmm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon måste väl yra? Varför av vilket skäl skulle en sait banna någon för att den vinner?
Det är iPokers sätt att bekämpa rakebacksajter. Om sajterna har ett nettouttag (dvs inte drar in fisk i tillräcklit stor mängd utan bara "vinnande rakebackspelare" så får de böta (ganska saftiga böter dessutom).

 

En sjuk policy imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är iPokers sätt att bekämpa rakebacksajter. Om sajterna har ett nettouttag (dvs inte drar in fisk i tillräcklit stor mängd utan bara "vinnande rakebackspelare" så får de böta (ganska saftiga böter dessutom).

 

En sjuk policy imho.

Mmm, så då hade kära Dilba fått det om bakfoten trots allt.

 

Lisa. Jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag vet (vilket även jennez vet och har upprepat för mig vid ett flertal tillfällen) att du är en jäkla vass spelare. Heja :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lisa. Jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag vet (vilket även jennez vet och har upprepat för mig vid ett flertal tillfällen) att du är en jäkla vass spelare. Heja :-D

 

Tack! :)

Tyvärr har jag inte varit lika vass senaste tiden, men jag skyller det på ett fucked up privatliv senaste månaderna :(

 

Dock är jag glad för din skull att du klonkade, snyggt jobbat! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...