Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

Som ytterligare en liten bonus i all misär så fick jag ngn form av Business Class uppgradering av misstag (gratis är gott!) så jag klonkade allehanda drycker och även en måltid. Alldeles utan eurosuperbonusgoldplatinumtransatlantic-card! Det du, Ola!
Antar att du var ute i god tid med bokningen i vanlig ordning, och var tvungen att köpa en dyr economyextrabiljett? De hamnar ibland i den så kallade businessdelen, om det finns extraplats där.

Ola säger:

när går flyget på fredag?

Jennez säger:

08.40

Ola säger:

hur tar vi oss dit, tåg?

Jennez säger:

Jag är i Tallinn nu och stannar ända över Finnkampen också. Ditt jobb blir att se till att Lisa inte svimmar på planet

Ola säger:

alltså ska vi träffas 8.40 eller går flyget då?

Jennez säger:

flyget går då, var på plats 07.40

Lisa, jag har bokat vanligt tufftufftåg (ej Arlanda Express), som går 07:26 på fredag om en vecka, för oss två.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Antar att du var ute i god tid med bokningen i vanlig ordning, och var tvungen att köpa en dyr economyextrabiljett? De hamnar ibland i den så kallade businessdelen, om det finns extraplats där.

:oops:

Eller tja, jag var faktiskt ute drygt en vecka i förväg men bokningstjejen har varit på semester. *Blame someone else ftw!*

Länk till kommentar

Ola,

Vet inte om jag missat något tidigare men det som står längst ner i den här artikeln har jag missat helt och hållet.

När?Var?Hur?

http://www.aftonbladet.se/poker/article5701790.ab

5050poker

Ola Brandborn, utnämnd av Svenska Spel årets pokerprofil men vägrade ta emot priset, driver i dag bolaget som äger plattformen för lagpokern.

Lol! Grattis till VD posten! :-D

Länk till kommentar

Lisa, jag har bokat vanligt tufftufftåg (ej Arlanda Express), som går 07:26 på fredag om en vecka, för oss två.

Det blir finfint! :)

Nästa gång jag ringer dig ska jag se till att ha lugnat ner mig lite innan jag plockar upp luren.. Hade som sagt precis kommit hem efter ett svettigt spinningpass och försökte steka fiskpinnar samtidigt som jag försökte prata med dig hehe.

Grymt att ha resan fixad, allt jag behöver göra är show up! :)

Tack tack

Länk till kommentar

Ojojoj! Hoppsan hoppsan!

Till tjejpokerkvällen ikväll fick jag precis veta att det är ett paket till finnkampen i prispotten added, det här kommer bli populärt! :)

Ska försöka ta massa bilder som jag kan lägga upp sen, ifall det är intressant för er?

Länk till kommentar

Ojojoj! Hoppsan hoppsan!

Till tjejpokerkvällen ikväll fick jag precis veta att det är ett paket till finnkampen i prispotten added, det här kommer bli populärt! :)

Ska försöka ta massa bilder som jag kan lägga upp sen, ifall det är intressant för er?

På kuddkriget isåfall :roll:

Länk till kommentar

Jaha, det här blev nog min krångligaste flygbokning än så länge

Stockholm-Tallinn Bokat av PokerIcons/Pokerfinnkampen. Hemresan får vi kasta i papperskorgen.

Tallinn-London Gatwick, med Estonian den sjätte. 2860 Estniska pistoler. Problemet var ju att jag inte kan åka iväg hur tidigt som helst på söndagen, tänk om jag skulle klonka finalbord i Finnkampen, skulle vara löjligt att säga "anta bort mig" och jävligt illa mot Nordicbet :ola: Framme i London 17:15

Busselibuss eller Taxi till Heatrow

London Heatrow - Malta, framme klockan ett på natten, men detta var faktiskt det absolut enda bästa alternativet.

Malta-London, tillbaks den 10:de. Total kostnad 192 pund. Tyvärr Air Malta

London-Stockholm, 7500 flygpoäng och 587 kronor. Brittish Airways.

Hemma i god tid till skolan på kvällen :-)

Länk till kommentar

Status Jennez? Nån klonk igårkväll?

Lisa, lyckad kväll?

Tänkte eventuellt ta upp sattandet till superweekend igen. Har visserligen redan cashat tillräckligt för att betala resan men en sattevinst skulle sitta fint. Om inte annat så för självförtroendet.

Vi tar och kör lite oldschool-spel. De flesta här inne är för unga för att komma ihåg det här men de av oss som växte upp med vicen, c64an och amigan kommer säkert ihåg dom.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...