Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Ohlala! Lite guy on guy action är aldrig fel! ;)
Killar som vågar kramas är helmysigt!

 

"Retorik-teknik"? Det var ett konstigt ord.
Haven't you heard? Jag är en förnyare av det svenska språket.

 

Genast är jag glad att jag inte ska sova i tältet när TF kommer upp i september...
Får verkligen statsanställda vara homofober? :shock:

 

Nog om det! Torskade skottarrullen på betsafe igår med ett slöspelat set där Fi turn och rivrade till sig en högre kåk medelst AK. Fan vad skönt att slippa det där jämra ongame. Lyrisk :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad fan! Nu får vi sluta upp med bögerierna här. Jag är inte homofob, enligt en quiz på facebook är jag faktiskt t.o.m 24% bög själv. Är jag förresten kvartssexuell då? Skitsamma, det var inte det jag skulle säga. Jag har inget emot bögar (oavsett vad du tror TF, så älskar jag dig faktiskt) men jag vill inte att den här dagboken utvecklas till en veritabel pride-parad i text och bild.

 

Slut. Frågor? Verkställ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När Lillhitler skriker till så dör dagboken. Men lugn, Ola kommer till räddning!

 

Nåja:

***** History for hand T5-3331428-34 (TOURNAMENT: R-910-4) *****

Start hand: Thu Aug 20 20:12:03 GMT+0200 2009

Table: Table #1 [3331428] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 125/250, ante: 25, TC)

User: gdaily

Button: seat 10

Players in round: 2

Seat 1: Winnerheim (1570)

Seat 10: gdaily (10430)

Winnerheim posts ante 25

gdaily posts ante 25

gdaily posts small blind (125)

Winnerheim posts big blind (250)

---

Dealing pocket cards

Dealing to gdaily: [Kh, Th]

gdaily raises 1375 to 1500

Winnerheim raises 1295 to 1545 [all in]

gdaily calls 45

---

--- Dealing flop [Ac, Jh, 8h]

--- Dealing turn [Qh]

--- Dealing river [Ah]

---

Summary:

Main pot: 3140 won by gdaily (3140)

Seat 1: Winnerheim (0), net: -1570, [3d, 5c] (PAIR ACE)

Seat 10: gdaily (12000), net: +1570, [Kh, Th] (ROYAL_FLUSH ACE)

***** End of hand T5-3331428-34 *****

 

Undrar vad Royal Flush Ace betyder?

 

Proggarna på Ongame har lyckats igen? Bra avslut på en subsatte dock. Förra året investerade jag totalt $30 för Betsson Estoril, hoppas på en upprepning nu, klonkade ovan subsatten till söndagens $320-turre.

 

Jöns, något nytt om det jag tjatar på dig varje dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, återkom imorgon med lägesrapport om dagens upplevelser. Jag har vidarebefordrat all info till alla berörda parter på min sida. Inväntar svar från snoken. Over and out.
Men för fan! Ni beter er som René i Allo Allo. Prata klartext or stfu :-P

 

Skulle spelat FTP igår men hade lite grejer ute på Blocket som folk ringde i ett på (ja Jens, det var bl a barnvagn och babymonitor). När sista samtalet var slut hade jag fem minuter på mig att få upp klienten och sätta in några dollars. *client updating* Tilt. Frågade Juggler om det var late reg och fick ett nej. Kommer tillbaka till datorn efter att ett par vart och köpt barnvagnen och ser att juggler skrivit "late reg finns" på msn. Sedan skriver han "fanns". Megatilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, återkom imorgon med lägesrapport om dagens upplevelser. Jag har vidarebefordrat all info till alla berörda parter på min sida. Inväntar svar från snoken. Over and out.

 

Jens, något nytt om det jag tjatat på dig om sedan du började på nya siten??!! Vi kan ju inte alla lyckas lika bra som flyt-Skanke... :-(

 

På tal om manlig kärlek - vet ni hur en homosexuell man fejkar orgasm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går ju inte. Skåningen har ju fortfarande inte kommit på hur han slår på sin telefon eller sin msn.

 

Blev lite kris igår. Skickade ut 432 mail om en VIP-turre och Outlook autoskickade såklart med min signatur där mitt telefonnummer stod. På mindre än en timme fick jag prata med människor från hela Sverige, Finland, Norge, Danmark, Polen, Estland, Lettland, Litauen, Ryssland och så slutligen en från Rumänien.

 

Av förklarliga skäl stängde jag av telefonen efter det.

 

Brag: Fick tillbaka min borttappade telefon!

Beat: SIMkortet satt inte i...

Variance: Gav taxichaffisen som hittade den 500 spänn i hittelön. Utan SIMkort (och därmed telefonbok) borde finders fee vara noll kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jöns, något nytt om det jag tjatar på dig varje dag?

 

Jens, något nytt om det jag tjatat på dig om sedan du började på nya siten??!! Vi kan ju inte alla lyckas lika bra som flyt-Skanke... :-(

 

Ja, ni ska få er privata satellit, promise. Men är det inte bättre att köra den lite närmre inpå?

 

Då kan du kanske skänka den telefonen till mig?

 

Börjar likna en tiggar-db detta... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har TF fått en egen tröja till Tallinresan 2009:

 

livepreview-1.jpg

 

...och Omalley:

 

livepreview2.jpg

 

Du får fixa bra mycket snyggare tröja till mig om jag ska hänga med.

 

Ska bara orka kolla med estlänska kukambassaden om vad det blir för straff om jag blir "ertappad" i Estland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får fixa bra mycket snyggare tröja till mig om jag ska hänga med.

 

Ska bara orka kolla med estlänska kukambassaden om vad det blir för straff om jag blir "ertappad" i Estland.

 

Du har väl en villkorlig dom så det lär ju bli x månader i kurran. Hoppas att du inte på allvar överväger att åka över. Lite självbevarelsedrift har du väl ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...