Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Tack för att du outar mig som tjockis Jens! Du kunde inte lagt upp en liiiite bättre bild tror du? Jag har ändå alltid varit snäll mot dig...

 

Take that! ;)

 

Öh... det är typ den enda bilden jag har på dig... Men ok, du ska få din bekräftelse som den tjej du är: Du är INTE tjock! Nöjd?

 

Dessutom tror jag att den där bilden på mig och Ola redan varit uppe. ;) Do your worst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öh... det är typ den enda bilden jag har på dig... Men ok, du ska få din bekräftelse som den tjej du är: Du är INTE tjock! Nöjd?

 

Dessutom tror jag att den där bilden på mig och Ola redan varit uppe. ;) Do your worst!

 

Åh TACK! Bekräftelse från dig..!

 

big_736768.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez säger:

Det var en bra fråga med kortleken... hur lyckades du från början?

Ola säger:

jag ställde in fyrfärgskortlek

Ola säger:

då kom de där jävla upp

Jennez säger:

var då? Jag hittar inget sånt i klienten

Ola säger:

men lol, samma som på betway

Ola säger:

har du varit pokeransvarig i flera år och kan inte ställa in fyrförgskortlek i er egen jävla klient?

Ge oss ett självständigt Skåne, Nu!

 

Jens, maila nu någon tekniker och fråga

a) Hur får man normal fyrfärgskortlek i Nordicbetklienten

b) Om det inte går att ställa in, vilka grafikfiler ska man då kopiera från en kompetent grafiker på konkurrenande bolag (läs Unibet för att få fart på dig).

 

Jag vill jättegärna klonka Amsterdamspaket just på din fin-fina sajt, men jag måste kunna spela på den. Inte sitta och gissa vad jag har för kort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge oss ett självständigt Skåne, Nu!

 

Jens, maila nu någon tekniker och fråga

a) Hur får man normal fyrfärgskortlek i Nordicbetklienten

b) Om det inte går att ställa in, vilka grafikfiler ska man då kopiera från en kompetent grafiker på konkurrenande bolag (läs Unibet för att få fart på dig).

 

Jag vill jättegärna klonka Amsterdamspaket just på din fin-fina sajt, men jag måste kunna spela på den. Inte sitta och gissa vad jag har för kort!

 

Eh... gör som när du ställde in den från början och sen tvärtom? Har hittat inställningarna nu (på själva bordet) och det är den fyrfärgsleken eller vanlig lek som gäller. Håller med om att det är tiltande. Ska genast kolla på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh... gör som när du ställde in den från början och sen tvärtom? Har hittat inställningarna nu (på själva bordet) och det är den fyrfärgsleken eller vanlig lek som gäller. Håller med om att det är tiltande. Ska genast kolla på det.
Jag är inte intresserad av vanlig kortlek. Jag vill ha en fungerande fyrfärskortlek.

 

Jag kan inte spela med tvåfärgskortlek (tog själv och gjorde om Pacifics i Paint på den gamla goda tiden när de bara hade tvåfärg) och jag kan inte spela med den där mongokortleken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Jens ska "skeppa flerna för fyrfärgskortkelen" till dig, så kan han väl samtidigt skriva ner vad de heter här? Lovar att jag kopierar filerna från Betway/Unibetklienten snabbare än din maka duttar om dom.
Är det så enkelt så har du såklart rätt.

 

Letade igenom NB-klienten och hittade inte filerna så jag misstänker att de är grundligt gömda. Då är din lösning inte så självklar längre och det var egentligen därför som jag erbjöd mig att färga om skiten. Det där löser jag lika snabbt som sambon.

 

Ahja, jag räknar inte med att något händer på det här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått det att funka med lite manuellt arbete. Ser stabilt ut i både mini view och standard. Kort beskrivning så ni kan testa på eget bevåg...

 

- Läs hela instruktionen först, speciellt rekommendationen om "backup" i slutet.

 

- Ha ingen Microgamingklient igång.

 

- Högerklicka på valfri (utom NordicBet så klart) Microgamingklients huvudmapp (jag använder exemplet PokersajtenMPP) och välj "Sök"

 

- Skriv "deck" i sökfältet (Detta resulterar i en lista på 94 objekt)

 

- 11 objekt ligger i undermappen \PokersajtenMPP\theme\Pokersajten\global\pokergame

 

- kopiera dessa 11 filer till (kopiera ej flytta) \NordicBetMPP \theme\Pokersajten\global\pokergame

 

- 81 objekt ligger i undermappen \PokersajtenMPP\global\pokergame

 

- kopiera dessa 81 filer till \NordicBetMPP\global\pokergame

 

- Det finns även 2 objekt i undermappen \control men dessa ska inte kopieras

 

Hoppas det fungerar för fler än mig. Ett tips är helt klart att skapa kopior på hela NordicBetMPP och PokersajtenMPP innan denna procedur för att slippa isntalelra om programmen om det skiter sig. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt, nästan underbart! Tack!

 

Enjoy och god fortsättning på satellitandet. Weeeeee!

 

[Disclaimer: In the event of this fix resulting in a bubble crash while invoked in any MTT arranged by Microgaming, please address any complaints to BetonBet or Eurolinx support immediatelly for further investigations]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...