bjoelle Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Samma flyg olika bokningar? Ni förvirrar mig. Men men. (pma flygtid etc med, så jag får det rätt.)
TotalFarsa Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Trip Report från förra Tallinresan Del 1/2 Del 2/2
Liza Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Bust efter ca 9timmars spel. AJs vs AQs. Floppar färgdrag (+parad flop för split) men ingen hjälp Aja, det var ett kul nöje för $33 iaf!
Crappy Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Bust efter ca 9timmars spel. AJs vs AQs. Floppar färgdrag (+parad flop för split) men ingen hjälp Aja, det var ett kul nöje för $33 iaf! Synd synd
kossan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Bust efter ca 9timmars spel. AJs vs AQs. Floppar färgdrag (+parad flop för split) men ingen hjälp Aja, det var ett kul nöje för $33 iaf! not so hidden brag.
JohnH Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 not so hidden brag. not so hidden: late reg med knöckliga sedlar > kvala Segt lisa med bust. Håller tummarna för att din sambo dingar nu!! heja!
kossan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Är lite nyfiken på nordicbet. Hur går tankegångarna? Undrar om Gus FTP måste kvala? Chefen till Gus : hurrö,vi måste dra ner lite,har inte du massa points? -Kan du köra något kvalturre? -Eller ska jag ringa in någon från nordicbetkan grinda på ditt konto? Gus: :shock: :shock: :shock: :shock: På nordicbet:"nu får vi se till så våra boys (du får ursäkta Lisa) kvalar in billigt,eftersom tjockisen har repsat lite väl mkt den senaste tiden,ja för att inte tal om den politiska rådgivaren han hyrt in har kostad.Och så har en del slutat spela hos oss eftersom de inte gillar tjockisens politiska ställningstagande. -Eller ska vi bli ett parti istället. NordicRetards? Tjockisen;-Det låter kanoners,men vi måste ha någon form av test, ja kanske tom en högskoleutbilding för att få rösta på oss. Chefen;Det låter fint men hur får jag tag i dej eftersom du tog bort mej på fejjan då jag röstade på SD? Detta har ingen verklighetsförankring och alla ev liknelser med verklighet är helt slumpmässiga.
MikeTime Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Undrar om ovanstående användares IP härstammar i Gnesta-trakten?! Skämt åsido, jag vet till och med sitespelare (för NB dårå) som inte kan få in deg på pokerkontot... DET är humor! Nä, bojs å gubbs, jag skiter i det här och åker och tuggar snus i skogen en stund. Sån häringa påker är bara för schtekare. Jag är bonde.
XeroxFin Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Skämt åsido, jag vet till och med sitespelare (för NB dårå) som inte kan få in deg på pokerkontot... DET är humor! Inte NB's fel att fru TF lägger beslag på barnbidraget så fort det landat på bankkontot. Nä, bojs å gubbs, jag skiter i det här och åker och tuggar snus i skogen en stund. Sån häringa påker är bara för schtekare. Jag är bonde. Vi får la satsa på Reclaim the poker i enlighet med ValterEriks beskrivning: http://blogg.aftonbladet.se/pokerblogg/2010/10/the-power-of-north-london-1
TotalFarsa Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Plo är så sjukt lätt men när man blir rumpknullad och utdragen i 300BB-potter så tryter humöret.
kossan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Plo är så sjukt lätt men när man blir rumpknullad och utdragen i 300BB-potter så tryter humöret. Shortstacka nosebleed slipper du bli utdragen med så många BB
TotalFarsa Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Shortstacka nosebleed slipper du bli utdragen med så många BBAlldeles för tråkig poker.
kossan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Alldeles för tråkig poker. Är väl ganska sant lite bingo-poker.Vilken nivå lottar du på? Lite hh or it didn´t happend:)
TotalFarsa Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Är väl ganska sant lite bingo-poker.Vilken nivå lottar du på?Lite hh or it didn´t happend:) Tja, efter denna stängde jag ner. PokerStars Game #50447987753: Omaha Pot Limit ($1/$2 USD) - 2010/10/01 12:09:36 ET Table 'Geldonia IV' 6-max Seat #5 is the button Seat 1: Caps001 ($448.10 in chips) Seat 2: mrnobody7 ($170.80 in chips) Seat 4: Hero ($151 in chips) Seat 5: kostrator ($147.95 in chips) Seat 6: M4URIC3 ($1158.30 in chips) M4URIC3: posts small blind $1 Caps001: posts big blind $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero mrnobody7: raises $2 to $4 Hero: calls $4 kostrator: folds M4URIC3: raises $14 to $18 Caps001: folds mrnobody7: calls $14 Hero: calls $14 *** FLOP *** M4URIC3: bets $46 mrnobody7: raises $106.80 to $152.80 and is all-in Hero: calls $133 and is all-in M4URIC3: calls $106.80 *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** M4URIC3: shows (a pair of Aces) mrnobody7: shows (a straight, Six to Ten) mrnobody7 collected $39.60 from side pot Hero: shows (two pair, Nines and Eights) mrnobody7 collected $453 from main pot *** SUMMARY *** Total pot $494.60 Main pot $453. Side pot $39.60. | Rake $2 Board Seat 1: Caps001 (big blind) folded before Flop Seat 2: mrnobody7 showed and won ($492.60) with a straight, Six to Ten Seat 4: Hero showed and lost with two pair, Nines and Eights Seat 5: kostrator (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: M4URIC3 (small blind) showed and lost with a pair of Aces Lite snabb huvudräkning ger att jag har blivit turn eller rivrad för ungefär 1k$ idag. Lätt irriterad.
Jennez Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Är lite nyfiken på nordicbet.Hur går tankegångarna? .... Detta har ingen verklighetsförankring och alla ev liknelser med verklighet är helt slumpmässiga. Kan ha varit det sjukaste jag har läst. Gör det så ont i folks rumpor att det går bra för andra? Fattar dock inte om det är en komplimang eller en diss men med tanke på vissa bloggares kampanjer så kan man ju inte vara säker. Om du skriver vad jag tror att du skriver så är svaret att anställda inte får spela på NordicBet och att NordicBet inte stejkar anställda.
Liza Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 not so hidden brag. Är du hög eller kommer du från Gnesta-trakterna? edit: eller är du bara bitter för att Jens tog bort dig som kompis från fejjan för att du röstade på SD?!
Ola Brandborn Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Är lite nyfiken på nordicbet.Hur går tankegångarna? Du är kanske inte medveten om att Lisa kvalade för 33 dollar, och att valutan på Nordicbets poker är Euro? Själv får jag varken spela på Ongame eller Boss. Alla ansvarstagande sajter förbjuder sina anställda att spela på egna nätverket (förutom vi vissa specifika turrar typ "beat the managers" och liknande).
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Den coolaste bilden du kommer att se idag. *prepostedit* Shit vad stor den bidde...
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Om du undrar vem som packar kortlekarna du spelar med så kommer här svaret. This guy:
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Hmmm. CC Gbg ikväll någon?Nähä... Kanske drar dit en sväng på egen hand. Det här kan bli intressant: Richard Dawkins - Break the Science Barrier Richard Dawkins & John Lennox - The God Delusion Debate Richard Dawkins & John Lennox - Has Science Buried God The Richard Dawkins Foundation for Reason and Science presents a DVD collection of 9 speakers from the Atheist Alliance International 2007 Convention
TotalFarsa Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 TF stora bilden? Redrum? Korrekt Rätt awesome behind-the-scenes-pic om du frågar mig.
omalley Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Hmmm. CC Gbg ikväll någon? Alltså, jag är ca1.5 mil från CC men får nog låta frun ta hela vinflaskan + min whiskey för att kunna smyga härifrån.
Recommended Posts