Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Argument? För vad?

 

Tja, varför det inte skulle finnas fog för en kortare utbildning i samhällsvetenskap/statsvetenskap innan man tillåts att rösta, varför du tror att jag skulle vilja att säpo håller uppsikt över dig, varför du tror att jag gillar att vara i centrum, på vilket sätt jag vill visa "min överlägsenhet", på vilket sätt och var jag "kommer till korta" och vad du tror om min självbild. Citera gärna för att backa upp dina teorier.

 

Favoriten är ändå på vilket sätt vänsterpartister/kommunister är lika "representabla" som nazister/kristdemokrater. Ordvalet är är en riktig höjdare. Visar att du verkligen har järnkoll byling.

 

Att du t.o.m tror att "det är mer mixat i den senare konstellationen än i den förre" är också humor på hög nivå. Vet du ens själv vad du menar med den rappakaljan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland blir jag så jävla trött på mig själv. Läser dagens Metro på väg till jobbet och första rubriken lyder "Kropp funnen på Hisingen". Nå, min dumma hjärna, min sjukt rubbade, idiotiska gråa klump tänker då "Kropp? Göran Kropp? Han trillade ju av ett berg och slog ihjäl sig för flera år sen?"

 

Well, så dum är jag :ola:

 

Apropå hjärnor så har vi ett alldeles fantastiskt exemplar här:

 

Stephen Fry i en debatt om huruvida den katolska kyrkan är en god kraft eller ej.

 

Se de övriga delarna också då två riktiga ärkepuckon till människor går i svaromål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland blir jag så jävla trött på mig själv. Läser dagens Metro på väg till jobbet och första rubriken lyder "Kropp funnen på Hisingen". Nå, min dumma hjärna, min sjukt rubbade, idiotiska gråa klump tänker då "Kropp? Göran Kropp? Han trillade ju av ett berg och slog ihjäl sig för flera år sen?"

 

Well, så dum är jag :ola:

 

Apropå hjärnor så har vi ett alldeles fantastiskt exemplar här:

 

Stephen Fry i en debatt om huruvida den katolska kyrkan är en god kraft eller ej.

 

Se de övriga delarna också då två riktiga ärkepuckon till människor går i svaromål.

 

Fry är helt underbar,hela serien likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, vad ska det betyda?! :evil:

 

Haha, låt oss säga att jag är för gammal :)

Edit: Jens är vidare till dag två med 2-3k under average :) 35 pers vidare.

Ahhh snyggt, riktigt riktigt roligt

Och stort grattis till Ferit som tog sin tredje raka SM-vinst!

Oerhört imponerande!!!

 

Bokat flygresa ToR Landvetter-Tallinn för luciahelgens pokerdrabbning :-D

 

Inte ett enda dugg avundsjuk :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...